Σεμινάρια Πωλήσεων
Όταν οι πελάτες μας ρωτούν πως να κλείσουν πιο αποτελεσματικά κάποια πώληση, συχνά ξαφνιάζονται όταν τους απαντούμε με μια ερώτηση: Πως ξεκίνησε η πώληση; Μια πετυχημένη διαδικασία πώλησης είναι μια αλυσίδα από διάφορα στοιχεία. Ακόμα και ένας αδύναμος κρίκος μπορεί να θέσει σε κίνδυνο την όλη διαδικασία. Για παράδειγμα, αν τα περιθώρια κέρδους είναι πολύ μικρά, έχουν οι πωλητές τις απαραίτητες δεξιότητες για διαπραγματεύσεις; Από την άλλη η αναγνώριση και ταξινόμηση πιθανών πελατών μπορεί να είναι το πρόβλημα. Αν οι πελάτες απορρίπτουν μια διαδικασία πώλησης, δε σημαίνει απαραίτητα ότι δεν ικανοποιεί τις ανάγκες τους. Μήπως η αρχική συζήτηση είναι το πρόβλημα;
Μετά την εφαρμογή των λύσεων πωλήσεων οι πελάτες της DOOR αναφέρουν μια αύξηση στις πωλήσεις. Τους έχουμε βοηθήσει να το πετύχουν αυτό εξετάζοντας τις ευθύνες του προσωπικού τους για τις πωλήσεις και αναλύοντας την αγορά και συγκεκριμένες διαδικασίες πώλησης. Έχουμε εφαρμόσει κατανοητές και αποδεδειγμένες μεθόδους που φέρνουν αποτελέσματα. Μετά βοηθήσαμε τους πελάτες μας να απαντήσουν στο ερώτημα - πρόκληση: Πως μετράτε τα αποτελέσματά σας; Ποιους δείκτες προσπαθείτε να βελτιώσετε; Εσείς αποφασίζετε και εμείς σας βοηθούμε να βρείτε τις απαντήσεις.