call us +30 210 9210734

Σεμινάρια Πωλήσεων

Account Management
Advanced Selling Skills
Big Picture Deal
Business Acumen
Customer Obsession
e-mail και SMS Marketing
Executive Selling - Workshop για Στελέχη πωλήσεων
Fashion Merchandising
Goals Setting
Google Adwords
Google Adwords Certification: Exam Preparation
Key Account Management (KAM)
Marketing Λιανικού Εμπορίου & Merchandising
Marketing Υπηρεσιών
Merchandising
Pharmaceutical Representative Sales Excellence
Presentation Skills για Sales Executives
Segmentation and Key Account Management
Social Media Marketing
Visual Merchandising
Web Site Analytics και Usability Improvement
Win-Win Sales
Ανάπτυξη Δεξιοτήτων Λιανικής Πώλησης
Αποτελεσματικές πωλήσεις σε B2B περιβάλλον
Αποτελεσματικές Πωλήσεις στο Κατάστημα Λιανικής
Αποτελεσματικές Σύγχρονες Τεχνικές Πωλήσεων
Γεωγραφική Διαχείριση Πελατών
Δεξιότητες Διαπραγματεύσεων
Δημιουργία blog με το WordPress
Διαμόρφωση Τιμολογιακής Πολιτικής
Διαχείριση Καναλιών Διανομής
Διαχείριση Ομάδος Πωλήσεων
Έρευνα Αγοράς: Προετοιμασία και Διεξαγωγή
Οικονομικά για Πωλητές
Οργάνωση και Διοίκηση καταστήματος Λιανικής Πώλησης
Πωλήσεις στο Εξωτερικό: Εξαγωγές
Στρατηγικές Δημιουργίας και Διαχείρισης Brand
Στρατηγικός Σχεδιασμός Media Planning
Συμβουλευτική Πώληση (Customer Centered Selling)
Τεχνικές Πωλήσεων στο κατάστημα λιανικής

 

 

Salesup

Όταν οι πελάτες μας ρωτούν πως να κλείσουν πιο αποτελεσματικά κάποια πώληση, συχνά ξαφνιάζονται όταν τους απαντούμε με μια ερώτηση: Πως ξεκίνησε η πώληση; Μια πετυχημένη διαδικασία πώλησης είναι μια αλυσίδα από διάφορα στοιχεία. Ακόμα και ένας αδύναμος κρίκος μπορεί να θέσει σε κίνδυνο την όλη διαδικασία. Για παράδειγμα, αν τα περιθώρια κέρδους είναι πολύ μικρά, έχουν οι πωλητές τις απαραίτητες δεξιότητες για διαπραγματεύσεις; Από την άλλη η αναγνώριση και ταξινόμηση πιθανών πελατών μπορεί να είναι το πρόβλημα. Αν οι πελάτες απορρίπτουν μια διαδικασία πώλησης, δε σημαίνει απαραίτητα ότι δεν ικανοποιεί τις ανάγκες τους. Μήπως η αρχική συζήτηση είναι το πρόβλημα;

sales

Μετά την εφαρμογή των λύσεων πωλήσεων οι πελάτες της DOOR αναφέρουν μια αύξηση στις πωλήσεις. Τους έχουμε βοηθήσει να το πετύχουν αυτό εξετάζοντας τις ευθύνες του προσωπικού τους για τις πωλήσεις και αναλύοντας την αγορά και συγκεκριμένες διαδικασίες πώλησης. Έχουμε εφαρμόσει κατανοητές και αποδεδειγμένες μεθόδους που φέρνουν αποτελέσματα. Μετά βοηθήσαμε τους πελάτες μας να απαντήσουν στο ερώτημα - πρόκληση: Πως μετράτε τα αποτελέσματά σας; Ποιους δείκτες προσπαθείτε να βελτιώσετε; Εσείς αποφασίζετε και εμείς σας βοηθούμε να βρείτε τις απαντήσεις.

Ολοκληρωμένος κατάλογος σεμιναρίων

Έχετε κάποια απορία;

line phone

Καλέστε μας στο

+30 210 9210734