Σκοπός Σεμιναρίου
Η αναβάθμιση των γνώσεων και δεξιοτήτων των εργαζομένων που θα πάρουν μέρος στο συγκεκριμένο πρόγραμμα, θα ενισχύσει την ανταγωνιστική θέση των επιχειρήσεων στις οποίες απασχολούνται και θα βελτιώσει τις επιχειρηματικές τους δραστηριότητες και τα οικονομικά τους μεγέθη έτσι ώστε να:
-
Να κατανοήσουν τους μηχανισμούς που διέπουν τη λειτουργία του σημερινού οικονομικού και επιχειρηματικού περιβάλλοντος.
-
Να έχουν γνώση των βασικών εννοιών των τεχνικών και των εργαλείων Marketing.
-
Να έχουν γνώση των στοιχείων που προσδιορίζουν το άριστο μίγμα Marketing.
-
Να έχουν γνώση μεθόδων και τεχνικών επικοινωνίας σε συνδυασμό με κριτική, όσο και σε βάθος ανάλυση επιλεγμένων πεδίων αυτού.
-
Να έχουν γνώση όλων των νέων διαδικασιών, μεθόδων και τεχνικών πώλησης προϊόντων.
-
Να έχουν γνώση, χρήση και αξιοποίηση των κατάλληλων τεχνικών προσέγγισης και επαφής με τον πελάτη.
-
Να έχουν γνώση των διαδικασιών και της σημασίας που διαδραματίζει η ποιοτική εξυπηρέτηση του πελάτη στη διασφάλιση και αύξηση του πελατολογίου σε κάθε επιχείρηση.
-
Να έχουν γνώσεις των μεθόδων και των εργαλείων της πρόβλεψης των πωλήσεων.
Το σεμινάριο Απευθύνεται
Σε στελέχη μεσαίων και μεγάλων επιχειρήσεων που απασχολούνται στις πωλήσεις, σε όλες τις νέες τεχνικές, μεθόδους και διαδικασίες πώλησης οι οποίες συμβάλουν στην επίτευξη θετικών οικονομικών μεγεθών.
Διάρκεια Σεμιναρίου
Το σεμινάριο διαρκει 16 ώρες
Συνοπτικό Πρόγραμμα Σεμιναρίου
-
Βασικές αρχές λειτουργίας των επιχειρήσεων Η επιχείρηση και το περιβάλλον.,Η οργάνωση της επιχείρησης.,Οι σύγχρονες ανάγκες των επιχειρήσεων.,Καινοτομία και επιχείρηση.
-
Βασικές αρχές marketing Η έννοια του Marketing.,Οι λειτουργίες του Marketing.,Η έννοια της αγοράς.,Κατηγορίες της αγοράς.,Τμηματοποίηση της αγοράς.,Ανάλυση του ανταγωνισμού.,Η αγορά στόχος.,Το μίγμα Marketing (product, place, price, promotion).,Το προϊόν.,Swot analysis (δυνάμεις - αδυναμίες - ευκαιρίες - απειλές).
-
Επικοινωνία και Πωλήσεις Βασικές αρχές επικοινωνίας.,Διαδικασία στην επικοινωνία.,Τρόποι επικοινωνίας / Μέσα επικοινωνίας.,Εμπόδια στην επικοινωνία.,Τηλεφωνική επικοινωνία.,Σύνταξη επαγγελματικών επιστολών.,Σχεδιασμός επικοινωνιακής στρατηγικής.
-
Τεχνικές πωλήσεων /διαπραγμάτευση Προγραμματισμός πριν την επίσκεψη.,Στρατηγική και τακτική / διαμόρφωση στόχων. Παρουσιάσεις.,Λεκτική και μη λεκτική επικοινωνία των διαπραγματεύσεων.,Ικανοποίηση των αναγκών του πελάτη.,Αντιμετώπιση του αρνητικού πελάτη.,Επίλυση προβλημάτων του πελάτη.,Τεχνικές χειρισμού αντιρρήσεων.,Χειρισμός Παραπόνων.,Τεχνικές κλεισίματος συμφωνίας.
-
Ποιοτική εξυπηρέτηση πελατών Έννοια της ποιότητας για τον πελάτη.,Σημασία ποιοτικής εξυπηρέτησης.,Αποτελεσματική και αναποτελεσματική εξυπηρέτηση.,Εξυπηρέτηση μετά την πώληση (After Sale Service).,Σημασία – Στόχος.
Μεθοδολογία Υλοποίησης Σεμιναρίου & Οπτικοακουστικά Μέσα
Πριν την έναρξη του προγράμματος ειδικά ερωτηματολόγια ανάλυσης αναγκών αποστέλλονται σε όλους τους υποψήφιους συμμετέχοντες προκειμένου να γίνει η καταγραφή των εξής στοιχείων:
-
Ακαδημαϊκό Υπόβαθρο
-
Επαγγελματική Εμπειρία στην προηγούμενη καριέρα
-
Τρέχουσα θέση στην Επιχείρηση
-
Προσδοκίες που επιθυμείτε να καλύψει το σεμινάριο
-
Άλλες παρατηρήσεις σχετικά με την υλοποίηση του Σεμιναρίου
Έντυπο Υλικό
-
Σημειώσεις Εισηγητή