Η DOOR Training & Consulting διαθέτει μεγάλη εμπειρία σε διεθνές επίπεδο στον τομέα της εκπαίδευσης στελεχών του ξενοδοχειακού κλάδου (HospitalityTraining). Προσφέρουμε βιωματικά εκπαιδευτικά προγράμματα σε Ελλάδα, Κύπρο και Βαλκάνια για όλες τις βαθμίδες στελεχών ξενοδοχειακών μονάδων. Τα εκπαιδευτικά μας προγράμματα παράσχουν στα στελέχη σας τα απαραίτητα εφόδια με στόχο να αναβαθμίσουν τις επαγγελματικές τους δεξιότητες, καλλιεργώντας δεξιότητες που σχετίζονται με τις ανταγωνιστικές τεχνικές διοίκησης και οργάνωσης τουριστικών και ξενοδοχειακών επιχειρήσεων, τη διαμόρφωση μιας αποτελεσματικής πολιτικής ελέγχου, τη διοίκηση των ανθρώπινων πόρων μιας ξενοδοχειακής επιχείρησης, την οργάνωση και διοίκηση επισιτιστικών και άλλων τμημάτων τουριστικών και ξενοδοχειακών επιχειρήσεων, την αξιολόγηση καινοτομικών ευκαιριών και τον εντοπισμό των επιχειρηματικών κινδύνων κτλ.
Hospitality Training Courses®
- Housekeeping Manager Excellence & Staff Excellence
- Hotel Branding
- Customer Experience
- Cross and Up Selling Hotel Services
- Καθορισμός της αποστολής και των στόχων της ξενοδοχειακής μονάδας σας.
- Διοίκηση ξενοδοχειακών μονάδων (Leadership & Management για General Managers, Assistant General managers, Sales Managers)
- Managing People (για προϊσταμένους τμημάτων)
- Καθοδήγηση συνεργατών (Coaching)
- Ανατροφοδότηση από συνεργάτες και πελάτες
- Motivation & Recognition
- Αξιολόγηση της απόδοσης (Performance Appraisal)
- Accountability DNA (Η ευθύνη για την επίτευξη του αποτελέσματος)
- Managing Accountability (Διοίκησης της ευθύνης για την επίτευξη του αποτελέσματος
- Βασικές αρχές εξυπηρέτησης πελατών (Customer Service)
- Εξυπηρέτηση πελατών στην υποδοχή (για Front Office Manager, Agents, Assistants, cashiers)
- Εξυπηρέτηση πελατών στο αεροδρόμιο (Hotel airport representatives)
- Conference & Event management
- Παραλαβή και μεταφορά αποσκευών (Guest luggage handling για Porters, Bell boys)
- Επιπλέον πώληση (upselling) για στελέχη Front Office
- Αποτελεσματικές τεχνικές πωλήσεων υπηρεσιών Hospitality
- Δημιουργία συστήματος μέτρησης της ικανοποίησης των πελατών (CustomerSatisfaction: GuestFeedback, SocialMediaReview).
- Σύνταξη επαγγελματικών προσφορών (Writing & preparing sales proposals)
- Βέλτιστες πρακτικές από ξενοδοχειακές μονάδες του εξωτερικού
- Hotel Marketing plan και Marketing Cycle
- Φόρμες αξιολόγησης των υπηρεσιών του ξενοδοχείου.
- Αποτελεσματική διοίκηση και κοστολόγηση προμηθειών Food & Beverage Management
- Διαχείριση των σχέσεων με τους πελάτες (Customer Relationship Management – CRM) και guest relations
- Πρώτες Βοήθειες (Medic First Aid)
- Σύγχρονες τεχνικές πωλήσεων για τμήματα κρατήσεων
- Business Etiquette για όλες τις βαθμίδες στελεχών ξενοδοχειακών μονάδων
- E-Mail etiquette and business writing
- Εξυπηρέτηση εταιρικών πελατών (Hosting Corporate Guests)
- Εξυπηρέτηση (VIP, VVIP) πελατών
- Αποτελεσματικές συναντήσεις (Effective Meetings)
- Διατμηματική συνεργασία
- Διαχείριση παραπόνων πελατών
- Συναισθηματική νοημοσύνη (Escaping Anger with Emotional Intelligence)
- Job Profiles
- Βελτιώνοντας την εμπειρία των πελατών (Delivering a five-start customer experience CX)
- Πως μπορώ να σας εξυπηρετήσω; Τηλεφωνική εξυπηρέτηση (για Telephone Operators)
- Yield/ Strategic Revenue Management
- Ανάλυση εκπαιδευτικών αναγκών (Training Needs Analysis) για στελέχη HR & Training Ξενοδοχειακών μονάδων
- Αποτελεσματικές τεχνικές συνεντεύξεων (interviewing skills)
- Θέσπιση δεικτών (Key Performance Indicators - KPIs) για ξενοδοχειακές μονάδες
- Managing Housekeeping Operations για House Keeping Managers
- Οροφοκομία (House Keeping)
- Συνεργασία τμημάτων υποδοχής και οροφοκομίας
- Hospitality security management
- Ξένες γλώσσες για καμαριέρες
- GoogleAdwords : Η παρουσία της επιχείρησής σας στη μηχανή αναζήτησης Google
Επιπλέον, η εταιρία μας προσφέρει υπηρεσίες αξιολόγησης των υπηρεσιών σας (Mystery Shopping). Είμαστε μέλος του Mystery Shopping Providers Association (MSPA) και έχουμε υλοποιήσει τα μεγαλύτερα έργα Mystery Shopping σε Ελλάδα & Κύπρο. Συγκεκριμένα οι υπηρεσίες μας καλύπτουν έλεγχο στους εξής τομείς :
- Διαχείριση κρατήσεων
- Υποδοχή στη reception
- Διαδικασία Check in
- Συμπεριφορά στελεχών ξενοδοχείου (ευγένεια, προθυμία, γνώσεις, αμεσότητα στην εξυπηρέτηση κλπ.)
- Ένδυση προσωπικού
- Κατάσταση - καθαριότητα δωματίου
- Λειτουργία συσκευών δωματίου
- Διαθεσιμότητα και καθαριότητα εξοπλισμού δωματίου (welcomekit, κλινοσκεπάσματα, accessories, προϊόντα στο ψυγείο κλπ)
- Επίπεδο εξυπηρέτησης σε σημεία όπως bar, εστιατόριο κλπ.
- Breakfast
- Αντιμετώπιση αιτημάτων πελατών
- Γνώσεις προσωπικού για τις προσφερόμενες υπηρεσίες του ξενοδοχείου
- Διαχείριση παραπόνων πελατών
Δείτε περισσότερες πληροφορίες για το Mystery Shopping και την μεθοδολογία που χρησιμοποιούμε εδώ.