Σεμινάρια Call Center Training
H εταιρεία μας εξειδικεύεται σε σεμινάρια Call Center καλύπτοντας όλες τις βαθμίδες στελεχών. Συγκεκριμένα διαθέτουμε εμπειρία σε όλες τις κατηγορίες Call Centers:
- Outbound
- Απόκτηση πελατών (Customer acquisition)
- Διαχείριση απαιτήσεων (claims processing)
- Inbound
- Εξυπηρέτηση πελατών (Customer Care)
- Εξωτερικών
- Εσωτερικών (IT Helpdesk)
- Άμεση ανταπόκριση (Direct Service, Order taking services, virtual receptionist services)
- Εξυπηρέτηση πελατών (Customer Care)
- Business to Business
Διενεργούμε ανάλυση των εκπαιδευτικών αναγκών σας (Training Needs Analysis –TNA) και προσαρμόζουμε τα τα σεμινάρια σε κάθε ομάδα εκπαιδευομένων. Προσφέρουμε τα παρακάτω σεμινάρια.