Ένα πρόγραμμα Αγγλικών ειδικά σχεδιασμένο για τους επαγγελματίες της Εξυπηρέτησης Πελατών είτε απασχολούνται σε call centers είτε σε άλλα σημεία επαφής με τους πελάτες, με σκοπό να ενισχύσει τις δεξιότητές τους τόσο στην τηλεφωνική όσο και στη face-to-face επικοινωνία, ώστε να μπορoύν να επικοινωνούν σωστά και με άνεση με πελάτες από όλο τον κόσμο.
Διάρκεια: 18 ώρες
Θεματολογία
- Skills and qualities for excellent customer care
- Social interaction with customers
- Face-to-face communication with customers
- Managing customers on the phone
- Customer-focused language
- Creating a positive customer experience
- The customer care phone call
- Finding solution to the customer’s problems
- Effective written communication with customers
- Dealing with typical customer complaints
- 5 C’s of Customer Care writing
- Social media and customer complaints