Σκοπός Σεμιναρίου
Να μάθουν και να μπορούν να εφαρμόσουν σωστά οι πωλητές που εργάζονται στο τμήμα πωλήσεων μιας εταιρίας , όλες τις επιμέρους διαδικασίες που προηγούνται , απαρτίζουν και έπονται μιας πώλησης προϊόντος ή υπηρεσίας.
Το σεμινάριο Απευθύνεται
Σε επαγγελματίες πωλητές που θέλουν να συμπληρώσουν τις γνώσεις τους , να γίνουν πιο αποδοτικοί στην εργασία τους και να μάθουν ότι νέες τάσεις και ευκαιρίες πώλησης.
Διάρκεια Σεμιναρίου
Το σεμινάριο διαρκεί 16 ώρες
Προϋποθέσεις Συμμετοχής στο Σεμινάριο
Η συμμετοχή στο σεμινάριο προϋποθέτει επαγγελματική εμπειρία.
Συνοπτικό Πρόγραμμα Σεμιναρίου
- Η Β2Β αγορά
- Τα χαρακτηριστικά της Β2Β αγοράς.
- Γιατί αγοράζει μια εταιρία ένα προϊόν ή μια υπηρεσία.
- Τύποι και χαρακτηριστικά εταιρικών προμηθειών.
- Τα στάδια της αγοραστικής διαδικασίας.
- Ο τρόπος λήψης απόφασης στην θεωρία και στην πράξη.
- Ποιοι εκπρόσωποι του αγοραστή εμπλέκονται και ποιος ο ρόλος τους καθενός.
- Που πρέπει να στοχεύσετε.
- Ποιοι παράγοντες επηρεάζουν την λήψη της απόφασης.
- Κρατικές προμήθειες.
- Βασικές αρχές Marketing The 4Ps ως βάση για την σωστή πολιτική τοποθέτησης στην αγορά.
- O νόμος του Pareto και πως βοηθά στην εκτίμηση της αξίας του υπάρχοντος πελατολογίου.
- Τμηματοποίηση της αγοράς.
- Εντοπισμός «κενών» για δραστηριοποίηση.
- Αξιολόγηση του εξωτερικού περιβάλλοντος με την χρήση της ανάλυσης PEST – DG.
- Η αλυσίδα αξίας μιας επιχείρησης και πως επηρεάζει τις πωλήσεις.
- Ανάλυση του ανταγωνιστικού περιβάλλοντος της επιχείρησης με την μέθοδο των 5 δυνάμεων του Porter.
- Είδη ανταγωνιστών και τρόποι αντιμετώπισής τους.
- Εσωτερική οργάνωση πωλήσεων
- Μεθοδολογία σχεδισμού μιας ομάδας πωλήσεων.
- Οργάνωση και διοίκηση ομάδας πωλητών.
- Μέθοδοι υπολογισμού του αριθμού των πωλητών.
- Είδη δρομολογίων για εξοικονόμηση χρόνου.
- Η συχνότητα επισκέψεων.
- Η αμοιβή των πωλητών και οι στόχοι των πωλήσεων.
- Η πυραμίδα των αναγκών του Maslow.
- Εποπτεία και υποκίνηση.
- Αρχές Account Management.
- Πηγές άντλησης νέων πελατών και αξιολόγησή τους.
- Προσέγγιση νέων πελατών.
- Η ανάλυση SWOT ως εργαλείο αξιολόγησης της εταιρίας μας.
- Η διαφοροποίηση «κλειδί» για την επιτυχία.
- Που και πως επιτυγχάνεται.
- Ο κύκλος ζωής ενός προϊόντος και η μέθοδος της πώλησης σε κάθε στάδιο.
- Παράπονα μετά την πώληση, πως αντιμετωπίζονται και γιατί θεωρούνται ως δεύτερες ευκαιρίες.
- Η απώλεια πελατών και τρόποι αντιμετώπισης.
- Ο πωλητής σε B2B περιβάλλον
- Τύποι πωλητών που χρειάζεται η αγορά.
- Καθήκοντα.
- Ποια είναι τα εφόδια του πωλητή και πως πρέπει να χρησιμοποιούνται .
- H εμφάνιση και η εκπαίδευση, δύο κύριοι παράγοντες.
- Προετοιμασία πριν την πώληση.
- Τεχνικές προσέγγισης υποψήφιου πελάτη.
- Πως να κλείνετε μια παραγγελία.
- Η διαδικασία της πώλησης.
- After sales.
- Η ψυχολογία του πωλητή και η ψυχολογία του αγοραστή κατά την διάρκεια της πώλησης.
- H σωστή ακρόαση.
- Η προετοιμασία του κλίματος.
- Πως γίνεται μια σωστή παρουσίαση (demo).
- Χρήση εντύπων.
- Γιατί υπάρχουν αντιρρήσεις, πότε παρουσιάζονται και πως τις ξεπερνάμε.
- Η σωστή προσφορά και πως παρακολουθείται.
- Μέθοδοι πρόβλεψης των πωλήσεων (forecasting).
- Τεχνολογίες που βοηθούν τον B2B πωλητή.
- Διαπραγματεύσεις Βασικές αρχές διαπραγμάτευσης.
- Προετοιμασία πριν την διαπραγμάτευση.
- Πως να διαβάζετε την γλώσσα του σώματος για να διαβάζετε τις προθέσεις των συνομιλητών.
- Ποια είναι τα συνηθισμένα λάθη που καταστρέφουν μια διαπραγμάτευση.
- Ηλεκτρονικό εμπόριο (E-Commerce)
- Πλεονεκτήματα του ηλεκτρονικού εμπορίου.
- Τεχνολογίες υλοποίησης.
- Ασφάλεια συναλλαγών και πληρωμών.
- Το Β2Β ηλεκτρονικό εμπόριο στην Ελλάδα και στον κόσμο.
- EDI.
- Ηλεκτρονικές προμήθειες.
- Παραδείγματα επιτυχημένων υλοποιήσεων.
- Internet marketing.
- Η χρήση του CRM Γιατί ένα CRM είναι απαραίτητο στις B2B πωλήσεις.
- Από τι απαρτίζεται ένα CRM και οι εφαρμογές του.
- Ποια υπάρχουν στην αγορά και ποιο ταιριάζει καλύτερα στην δική σας δραστηριότητα.
Μεθοδολογία Υλοποίησης Σεμιναρίου & Οπτικοακουστικά Μέσα
Πριν την έναρξη του προγράμματος ειδικά ερωτηματολόγια ανάλυσης αναγκών αποστέλλονται σε όλους τους υποψήφιους συμμετέχοντες προκειμένου να γίνει η καταγραφή των εξής στοιχείων:
-
Ακαδημαϊκό Υπόβαθρο
-
Επαγγελματική Εμπειρία στην προηγούμενη καριέρα
-
Τρέχουσα θέση στην Επιχείρηση
-
Προσδοκίες που επιθυμείτε να καλύψει το σεμινάριο
-
Άλλες παρατηρήσεις σχετικά με την υλοποίηση του Σεμιναρίου
Έντυπο Υλικό
-
Σημειώσεις Εισηγητή