Σκοπός Σεμιναρίου
- Να κατανοήσει τις ευθύνες και τις υπεθυνότητες που επιφέρει ο ρόλος του Key Account Manager.
- Να σχεδιάζουν το πλάνο εξυπηρέτησης των μεγάλων ή σημαντικών πελατών της επιχείρησης.
Να γνωρίζουν πως μέσα από την αποτελεσματική διαχείριση των πελατών (Accounts) μπορούν να εξασφαλίσουν επικερδής σχέσεις με τους πελάτες που θα χαρακτηρίζονται από πιστότητα και υψηλά επίπεδα εκπαίδευσης.
Το σεμινάριο Απευθύνεται
Το πρόγραμμα απευθύνεται σε Στελέχη Πωλήσεων, Προϊσταμένους ομάδων πωλήσεων, Διευθυντές Πωλήσεων, Field Sales Managers και Trade Marketing Managers που διαχειρίζονται την πελατειακή βάση της επιχείρησης και διαχειρίζονται μεγάλο αριθμό πελατών με διαφορετική σημασία για την επιχείρηση. Επίσης το πρόγραμμα απευθύνεται σε Territory Managers.
Διάρκεια Σεμιναρίου
Το σεμινάριο διαρκεί 16 ώρες
Προϋποθέσεις Συμμετοχής στο Σεμινάριο
Η συμμετοχή στο σεμινάριο προϋποθέτει επαγγελματική εμπειρία.
Συνοπτικό Πρόγραμμα Σεμιναρίου
- Εισαγωγή στην κατηγοριοποίηση της πελατειακής βάσης
- Οφέλη για την επιχείρηση
- Σε ποιές κατηγορίες πελατών δεν εφαρμόζεται η κατηγοριοποίηση.
- Βασικές αρχές κατηγοριοποίησης πελατών.
- Μεθοδολογία και ήδη κατηγοριοποίησης
- Διαχείριση μεγάλων πελατών
- Ιδιαιτερότητες των αναγκών μεγάλων πελατών
- Πλάνο διαχείρισης μεγάλων πελατών
- Εξυπηρέτηση μεγάλων πελατών
- Περιοχές Ευθύνης (Territory Management)
- Στοχοποίηση μεγάλων πελατών
- Customer Relationship Management γιαμεγάλουςπελάτες
- Αναφορές και μελέτη στοιχείων μεγάλων πελατών
- Στρατηγικές διαχωρισμού επικερδών και άλλων κατηγοριών πελατών.
Μεθοδολογία Υλοποίησης Σεμιναρίου & Οπτικοακουστικά Μέσα
Πριν την έναρξη του προγράμματος ειδικά ερωτηματολόγια ανάλυσης αναγκών αποστέλλονται σε όλους τους υποψήφιους συμμετέχοντες προκειμένου να γίνει η καταγραφή των εξής στοιχείων:
-
Ακαδημαϊκό Υπόβαθρο
-
Επαγγελματική Εμπειρία στην προηγούμενη καριέρα
-
Τρέχουσα θέση στην Επιχείρηση
-
Προσδοκίες που επιθυμείτε να καλύψει το σεμινάριο
-
Άλλες παρατηρήσεις σχετικά με την υλοποίηση του Σεμιναρίου
Έντυπο Υλικό
-
Σημειώσεις Εισηγητή