Σκοπός Σεμιναρίου
Η κατανόηση του σύγχρονου τρόπου πωλήσεων όπου το όφελος της επιχείρησής μας περνάει μέσα από το όφελος που αποκομίζουν οι πελάτες από τις υπηρεσίες ή τα προϊόντα μας.
Απευθύνεται σε στελέχη πωλήσεων αλλά και Διευθυντικά Στελέχη Πωλήσεων και Στελέχη Εμπορικής Διεύθυνσης.
Διάρκεια Σεμιναρίου
Το σεμινάριο διαρκεί16 ώρες
Προϋποθέσεις Συμμετοχής στο Σεμινάριο
Η συμμετοχή στο σεμινάριο προϋποθέτει επαγγελματική εμπειρία.
Συνοπτικό Πρόγραμμα Σεμιναρίου
-
Βασικές αρχές των Win-Win Πωλήσεων Κίνητρα για τα στελέχη πωλήσεων
-
Account Managers
-
Αλλαγή νοοτροπίας και κατανόηση της νέας πελατοκεντρικής αντίληψης
-
Θετικό Management προς τα στελέχη πωλήσεων
-
Βασικά Χαρακτηριστικά
-
Δυσκολίες Εφαρμογής
-
Μείωση των αποχωρήσεων από το τμήμα των στελεχών πωλήσεων
-
Coaching Στελεχών Πωλήσεων
-
Τεχνικές Βελτίωσης της απόδοσης των Στελεχών Πωλήσεων και επίτευξης των στόχων
-
Το Customer Care ως μέσο για την διαχρονική αύξηση των πωλήσεων
-
Κατανόηση κριτηρίων επιτυχίας των πελατών
-
Ανάλυση αγοράς πελατών
-
Ανάλυση Ανταγωνισμού
-
Πώληση με σκοπό την υποστήριξη του ανταγωνιστικού πλεονεκτήματος του πελάτη
-
Επίπεδα Σχέσεων με τους πελάτες
-
Target Prospect
-
Prospect Customer
-
Customer
-
Client
-
Supporter
-
Advocate
-
Partner Customer Relationship Management.
Μεθοδολογία Υλοποίησης Σεμιναρίου & Οπτικοακουστικά Μέσα
Πριν την έναρξη του προγράμματος ειδικά ερωτηματολόγια ανάλυσης αναγκών αποστέλλονται σε όλους τους υποψήφιους συμμετέχοντες προκειμένου να γίνει η καταγραφή των εξής στοιχείων:
-
Ακαδημαϊκό Υπόβαθρο
-
Επαγγελματική Εμπειρία στην προηγούμενη καριέρα
-
Τρέχουσα θέση στην Επιχείρηση
-
Προσδοκίες που επιθυμείτε να καλύψει το σεμινάριο
-
Άλλες παρατηρήσεις σχετικά με την υλοποίηση του Σεμιναρίου
Έντυπο Υλικό
-
Σημειώσεις Εισηγητή