Σκοπός Σεμιναρίου

Η κατανόηση του σύγχρονου τρόπου πωλήσεων όπου το όφελος της επιχείρησής μας περνάει μέσα από το όφελος που αποκομίζουν οι πελάτες από τις υπηρεσίες ή τα προϊόντα μας.

Απευθύνεται σε στελέχη πωλήσεων αλλά και Διευθυντικά Στελέχη Πωλήσεων και Στελέχη Εμπορικής Διεύθυνσης.

Διάρκεια Σεμιναρίου

Το σεμινάριο διαρκεί16 ώρες

Προϋποθέσεις Συμμετοχής στο Σεμινάριο

Η συμμετοχή στο σεμινάριο προϋποθέτει επαγγελματική εμπειρία.  

Συνοπτικό Πρόγραμμα Σεμιναρίου

  • Βασικές αρχές των Win-Win Πωλήσεων Κίνητρα για τα στελέχη πωλήσεων
  • Account Managers
  • Αλλαγή νοοτροπίας και κατανόηση της νέας πελατοκεντρικής αντίληψης
  • Θετικό Management προς τα στελέχη πωλήσεων
  • Βασικά Χαρακτηριστικά
  • Δυσκολίες Εφαρμογής
  • Μείωση των αποχωρήσεων από το τμήμα των στελεχών πωλήσεων
  • Coaching Στελεχών Πωλήσεων
  • Τεχνικές Βελτίωσης της απόδοσης των Στελεχών Πωλήσεων και επίτευξης των στόχων
  • Το Customer Care ως μέσο για την διαχρονική αύξηση των πωλήσεων
  • Κατανόηση κριτηρίων επιτυχίας των πελατών
  • Ανάλυση αγοράς πελατών
  • Ανάλυση Ανταγωνισμού
  • Πώληση με σκοπό την υποστήριξη του ανταγωνιστικού πλεονεκτήματος του πελάτη
  • Επίπεδα Σχέσεων με τους πελάτες
  • Target Prospect
  • Prospect Customer
  • Customer
  • Client
  • Supporter
  • Advocate
  • Partner Customer Relationship Management.

Μεθοδολογία Υλοποίησης Σεμιναρίου & Οπτικοακουστικά Μέσα

Πριν την έναρξη του προγράμματος ειδικά ερωτηματολόγια ανάλυσης αναγκών αποστέλλονται σε όλους τους υποψήφιους συμμετέχοντες προκειμένου να γίνει η καταγραφή των εξής στοιχείων:

  • Ακαδημαϊκό Υπόβαθρο
  • Επαγγελματική Εμπειρία στην προηγούμενη καριέρα
  • Τρέχουσα θέση στην Επιχείρηση
  • Προσδοκίες που επιθυμείτε να καλύψει το σεμινάριο
  • Άλλες παρατηρήσεις σχετικά με την υλοποίηση του Σεμιναρίου

Έντυπο Υλικό

  • Σημειώσεις Εισηγητή

Ολοκληρωμένος κατάλογος σεμιναρίων

Έχετε κάποια απορία;

line phone

Καλέστε μας στο

+30 210 9210734