Σκοπός Σεμιναρίου
Το πρόγραμμα έχει σαν στόχο να κατανοήσουν οι συμμετέχοντες:
-
Tις διαφορές φυσικού προϊόντος και υπηρεσίας
-
Τα χαρακτηριστικά του Μarketing Mix στον τομέα των Υπηρεσιών
-
Τις αρχές Market Segmentation, της Στρατηγικής επιλογής αγοράς και πλασαρίσματος (positioning) των παρεχομένων υπηρεσιών
-
Τα εργαλεία που απαιτούνται και χρησιμοποιούνται στον στρατηγικό σχεδιασμό και προγραμματισμού του Marketing
-
Τις έννοιες Ολικής Ποιότητας Υπηρεσιών
Το σεμινάριο Απευθύνεται
Το πρόγραμμα έχει σχεδιαστεί και απευθύνεται:
-
Σε υψηλόβαθμα Στελέχη εταιριών παροχής υπηρεσιών ή σε Στελέχη τμημάτων που προωθούν υπηρεσίες.
-
Σε στελέχη τμημάτων Marketing που έχουν την ευθύνη του MarketingΥπηρεσιών
-
Σε διευθυντικά στελέχη υποκαταστημάτων εταιριών παροχής υπηρεσιών
-
Σε ελεύθερους επαγγελματίες παροχής Υπηρεσιών
Διάρκεια Σεμιναρίου
Το σεμινάριο διαρκεί 16 ώρες
Προϋποθέσεις Συμμετοχής στο Σεμινάριο
Η συμμετοχή στο σεμινάριο προϋποθέτει επαγγελματική εμπειρία.
Συνοπτικό Πρόγραμμα Σεμιναρίου
-
Εισαγωγή
-
Ένα ολοκληρωμένο πλαίσιο για Marketing Υπηρεσιών
-
Διαφορές του Marketing υπηρεσιών από το κλασσικό Marketing φυσικών προϊόντων
-
Υπηρεσίες και ποιότητα
-
Ποιότητα: O ακρογωνιαίος λίθος στο Marketing Υπηρεσιών
-
Διαδικασίες παροχής ποιοτικών Υπηρεσιών από την πρώτη στιγμή
-
Πως να ικανοποιήσετε και να ξεπεράσετε τις προσδοκίες των πελατών σας
-
Το Marketing Υπηρεσιών ως Line Function
-
Branding της επιχείρησης
-
Marketing υπηρεσιών σε υπάρχοντες πελάτες
-
Marketing Υπηρεσιών στους υπαλλήλους Τα τέσσερα Ps στο MarketingΥπηρεσιών
-
Price-Place
-
Promotion
-
People-Process
-
Physical evidence
-
Οργάνωση και προγραμματισμός του marketing στις υπηρεσίες
-
Case Studies
Μεθοδολογία Υλοποίησης Σεμιναρίου & Οπτικοακουστικά Μέσα
Πριν την έναρξη του προγράμματος ειδικά ερωτηματολόγια ανάλυσης αναγκών αποστέλλονται σε όλους τους υποψήφιους συμμετέχοντες προκειμένου να γίνει η καταγραφή των εξής στοιχείων:
-
Ακαδημαϊκό Υπόβαθρο
-
Επαγγελματική Εμπειρία στην προηγούμενη καριέρα
-
Τρέχουσα θέση στην Επιχείρηση
-
Προσδοκίες που επιθυμείτε να καλύψει το σεμινάριο
-
Άλλες παρατηρήσεις σχετικά με την υλοποίηση του Σεμιναρίου
Έντυπο Υλικό
-
Σημειώσεις Εισηγητή