Σκοπός Σεμιναρίου

Το πρόγραμμα έχει στόχο να ενημερώσει τα στελέχη των επιχειρήσεων που ασχολούνται στον τομέα των logistics & supply chain management σχετικά με τις τάσεις που επικρατούν στην διαχείριση της αποθήκης της σύγχρονης επιχείρησης. Στο πρόγραμμα αναλύονται και οι παράμετροι κόστους (cost) και ελέγχου (control) των αποθηκών - Παρουσιάζονται: 1.Οι οι τάσεις στον τρόπο και τις διαδικασίες λειτουργίας της αποθήκης. 2.Οι τεχνικές για την εφαρμογή και υλοποίηση διαδικασιών αποθήκευσης, ανάλογα με το είδος και την λόγο χρήσης της αποθήκης. Σε περιπτώσεις όπου κρίνεται απαραίτητο, προσκαλούνται στο σεμινάριο Εμπειρα Στελέχη Logisticsμεγάλων Ελληνικών και Διεθνών επιχειρήσεων.

Το σεμινάριο Απευθύνεται

Το σεμινάριο απευθύνεται σε στελέχη logistics των επιχειρήσεων από όλους τους κλάδους, σε Υπεύθυνους Παραλαβών – Αποθηκάριους – αποστολών και Προγραμματισμού και γενικά σε όλους εκείνους που εμπλέκονται ενεργά στις διαδικασίες αποθήκευσης, μεταφοράς και διαχείρισης υλικών της επιχείρησης όπως: Logistic Managers, Υπεύθυνους Προμηθειών, Δντές (Logistics Senior Managers) Υπεύθυνους διανομών – Παραγωγής – Υπευθύνους μηχανογράφησης αποθηκών, Υπεύθυνους Λογιστηρίου και Πωλήσεων, Υπευθύνους για θέματα warehousing, προσωπικό που εμπλέκεται σε διαγωνισμούς επιλογής λύσεων warehousing καθώς και Συμβούλους επιχειρήσεων σε θέματα logistics.

Διάρκεια Σεμιναρίου

Το σεμινάριο διαρκεί 16 ώρες

Προϋποθέσεις Συνμμετοχής στο Σεμινάριο

Η συμμετοχή στο σεμινάριο προϋποθέτει επαγγελματική εμπειρία.  

Συνοπτικό Πρόγραμμα Σεμιναρίου

  • Γενική Περιγραφή Ενοτήτων:
  • Αποτελεσματική Διοίκηση του προσωπικού
  • Καταγραφή, αποτύπωση και Βελτιστοποίηση Διαδικασιών
  • Κόστος & Οικονομικός έλεγχος
  • Inventory Management & Διαδικασίες-Τεχνικές ελέγχου
  • Διαθέσιμες Τεχνολογίες Πληροφορικής
  • Διοίκηση και εκπαίδευση προσωπικού αποθήκης
  • Παρακολούθηση, Έλεγχος & διαχείριση αναφορών (reports)
  • Διοίκηση των κατασκευαστών και προμηθευτών (suppliers) Αναλυτική Περιγραφή ύλης προγράμματος
  • Κινητροποίηση και management των υπαλλήλων της αποθήκης
  • Νομοθεσία σχετική με την διαχείριση μεγάλου όγκου εμπορευμάτων.
  • Καταγραφή, ανάλυση και βελτιστοποίηση διαδικασιών.
  • Κατηγορίες αποθηκών, Σκοπός και διαδικασίες λειτουργίας
  • Επιλογή μονάδων αποθήκευσης (τυποποίηση – παλετοποίηση προϊόντων)
  • Συστήματα αποθήκευσης υλικών (FIFO, LIFO)
  • Χωροταξική οργάνωση αποθήκης,
  • Διάταξη χώρων αποθήκης και εξοπλισμός αποθήκευσης
  • Συστήματα διακίνησης υλικών στην αποθήκη (περονοφόρα ραουλόδρομοι, ταινιόδρομοι, Γερανοί, Γερανογέφυρες κ.λ.π.)
  • Κριτήρια επιλογής εξοπλισμού αποθήκευσης και διακίνησης.
  • Μεθοδολογίες συλλογής και εκτέλεσης παραγγελιών.
  • Κωδικοποίηση υλικών και χώρων.
  • Απογραφή της αποθήκης
  • Η Χρήση των συστημάτων Bar Code στις σύγχρονες αποθήκες
  • Έντυπα διαχείρισης και λειτουργίας της αποθήκης
  • Το προσωπικό της αποθήκης – Θέσεις εργασίας - Αρμοδιότητες.
  • Ειδικό λογισμικό και εφαρμογές με στόχο τις αυτοματοποιημένες και μηχανογραφημένες αποθήκες.
  • Ανάλυση ABC - Τι σημαίνει πως αξιοποιείται
  • Διαχείριση και Έλεγχος των αποθεμάτων (EOQ, MRP)
  • Stock, Χρόνοι και ποσότητες για νέα παραγγελία, πρόβλεψη, κόστη αποθήκευσης και άλλα περιφερειακά κόστη, ανά παραγγελία, κόστη μεταφοράς/διακίνησης.
  • Αποτελεσματικότητα της αποθήκης και σχετικές διαδικασίες
  • Δείκτες κοστολόγησης
  • Μελέτες περιπτώσεων (Case Studies)
  • Εργονομία
  • Οικοδομικά στοιχεία και εγκαταστάσεις αποθήκης.
  • Αποθηκευτικοί χώροι -Υγιεινή και ασφάλεια.
  • Ορολογία
  • Προσκεκλημένοι ομιλητές από μεγάλες και Ελληνικές και Διεθνής επιχειρήσεις.

Μεθοδολογία Υλοποίησης Σεμιναρίου & Οπτικοακουστικά Μέσα

Πριν την έναρξη του προγράμματος ειδικά ερωτηματολόγια ανάλυσης αναγκών αποστέλλονται σε όλους τους υποψήφιους συμμετέχοντες προκειμένου να γίνει η καταγραφή των εξής στοιχείων:

  • Ακαδημαϊκό Υπόβαθρο

  • Επαγγελματική Εμπειρία στην προηγούμενη καριέρα

  • Τρέχουσα θέση στην Επιχείρηση

  • Προσδοκίες που επιθυμείτε να καλύψει το σεμινάριο

  • Άλλες παρατηρήσεις σχετικά με την υλοποίηση του Σεμιναρίου

Έντυπο Υλικό

  • Σημειώσεις Εισηγητή

Σκοπός Σεμιναρίου

Η προστασία των επιχειρηματικών αποφάσεων που σχετίζονται με επενδύσεις κεφαλαιουχικού εξοπλισμού.

Είναι γνωστό ότι οι επιχειρήσεις προγραμματίζουν επενδύσεις σε κεφαλαιουχικό εξοπλισμό σε περιβάλλον έντονου ανταγωνισμού. Από την άλλη πλευρά το κόστος λειτουργίας και υποστήριξης του κεφαλαιουχικού εξοπλισμού στον κύκλο ζωής του έχει σχέση 3:1, γεγονός που σημαίνει ότι στα κριτήρια επιλογής του καταλληλότερου εξοπλισμού πρέπει να είναι περισσότερο τεχνοκρατικά από κάθε άλλη φορά βασισμένα στη σχέση κόστους – αποτελεσματικότητας.

Το σεμινάριο αποκαλύπτει τα κρυφά κόστη στις επενδύσεις κεφαλαιουχικού εξοπλισμού και καταδεικνύει την ανάγκη ύπαρξης ολοκληρωμένης, συστηματικής και έγκυρης μεθοδολογίας για λήψη επιχειρηματικών αποφάσεων με απλό και κατανοητό τρόπο.

Το σεμινάριο Απευθύνεται

Σε προσωπικό της επιχείρησης που εργάζεται στις προμήθειες, στην οικονομική διεύθυνση ή το λογιστήριο, την παραγωγή, στην πληροφορική και γενικότερα λαμβάνει αποφάσεις ή υποστηρίζει αποφάσεις για νέες επενδύσεις.

Διάρκεια Σεμιναρίου

Το σεμινάριο διαρκεί 16 ώρες

Προϋποθέσεις Συμμετοχής στο Σεμινάριο

Δεν υπάρχουν προυποθέσεις συμμετοχής στο συγκεκριμένο Σεμινάριο.

Συνοπτικό Πρόγραμμα Σεμιναρίου

  • Εισαγωγή – βασικά θέματα χρηματοοικονομικής  

  • Φάσεις του κύκλου ζωής του κεφαλαιουχικού εξοπλισμού

  • Η ένταξη του κεφαλαιουχικού εξοπλισμού στην επιχείρηση

  • Πως θα καταγραφούν και θα αναπτυχθούν οι απαιτήσεις της επιχείρησης

  • Πως θα οριστεί η αποτελεσματικότητα του κεφαλαιουχικού εξοπλισμού και θα συσχετισθεί με το κόστος.

  • Πως θα υπολογιστούν τα κόστη του κεφαλαιουχικού εξοπλισμού στον κύκλο ζωής του

  • Πως θα αξιολογηθούν εναλλακτικές προτάσεις / περιπτώσεις

  • Πως θα ληφθούν οι επιχειρηματικές αποφάσεις

  • Πως θα αποτυπωθούν οι επιθυμίες – αποφάσεις της επιχείρησης σε ένα καλό συμβόλαιο – σύμβαση.

  • Πως θα παρακολουθηθεί το συμβόλαιο στον κύκλο ζωής του κεφαλαιουχικού εξοπλισμού.

Μεθοδολογία Υλοποίησης Σεμιναρίου & Οπτικοακουστικά Μέσα

Πριν την έναρξη του προγράμματος ειδικά ερωτηματολόγια ανάλυσης αναγκών αποστέλλονται σε όλους τους υποψήφιους συμμετέχοντες προκειμένου να γίνει η καταγραφή των εξής στοιχείων:

  • Ακαδημαϊκό Υπόβαθρο

  • Επαγγελματική Εμπειρία στην προηγούμενη καριέρα

  • Τρέχουσα θέση στην Επιχείρηση

  • Προσδοκίες που επιθυμείτε να καλύψει το σεμινάριο

  • Άλλες παρατηρήσεις σχετικά με την υλοποίηση του Σεμιναρίου

Έντυπο Υλικό

  • Σημειώσεις Εισηγητή

Σκοπός Σεμιναρίου

Η εστίαση στην ολοκληρωμένη τεχνοεφοδιαστική υποστήριξη του κεφαλαιουχικού εξοπλισμού που διαμορφώνει μιά σχέση ως προς το κόστος αγοράς 3:1.

Το σεμινάριο Απευθύνεται

Σε προσωπικό της επιχείρησης που εργάζεται στην οικονομική διεύθυνση ή το λογιστήριο, στην παραγωγή,  στην τεχνική υπηρεσία, στις πωλήσεις, στοmarketing.

Διάρκεια Σεμιναρίου

Η διάρκεια του σεμιναρίου είναι16 ώρες

Προϋποθέσεις Συμμετοχής στο Σεμινάριο

Δεν υπάρχουν προυποθέσεις συμμετοχής στο συγκεκριμένο Σεμινάριο.

Συνοπτικό Πρόγραμμα Σεμιναρίου

Case Studies:

Παρουσίαση από τον εισηγητή και συμμετοχή των εκπαιδευομένων σε επιλεγμένες και ειδικά σχεδιασμένες πρακτικές εφαρμογές  (4 εφαρμογές).

Ενδεικτική θεματολογία:

  • Εισαγωγικές έννοιες και βασικοί ορισμοί
  • Τι είναι το ‘’σκεπτικό’’ της ολοκληρωμένης τεχνοεφοδιαστική υποστήριξης.
  • Πως εφορμόζεται, πότε και από ποιόν
  • Οργανωτική ένταξη στην επιχείριση
  • Η εφαρμογή των 14 συνθετικών στοιχείων ως ανταγωνιστικό πλεονέκτημα των πωλητών
  • Η εφαρμογή των 14 συνθετικών στοιχείων ως επιχειρησιακή απαίτηση των αγοραστών
  • Πως η επιχείρηση θα πραγματοποιήσει μια διαγνωστική έρευνα στο εσωτερικό περιβάλλον
  • Σημεία κλειδιά στην λειτουργία της επιχείρησης
  • Μηχανογραφική υποστήριξη της εφαρμογής των Logistics του κεφαλαιουχικού εξοπλισμού
  • Τεχνολογίες εφαρμογής της ολοκληρωμένης τεχνοεφοδιαστικής υποστήριξης

Μεθοδολογία Υλοποίησης Σεμιναρίου & Οπτικοακουστικά Μέσα

Πριν την έναρξη του προγράμματος ειδικά ερωτηματολόγια ανάλυσης αναγκών αποστέλλονται σε όλους τους υποψήφιους συμμετέχοντες προκειμένου να γίνει η καταγραφή των εξής στοιχείων:

  • Ακαδημαϊκό Υπόβαθρο

  • Επαγγελματική Εμπειρία στην προηγούμενη καριέρα

  • Τρέχουσα θέση στην Επιχείρηση

  • Προσδοκίες που επιθυμείτε να καλύψει το σεμινάριο

  • Άλλες παρατηρήσεις σχετικά με την υλοποίηση του Σεμιναρίου

Έντυπο Υλικό

  • Σημειώσεις Εισηγητή

Διάρκεια

Δώδεκα (12) ώρες

Απευθύνεται

Το σεμινάριο απευθύνεται στα στελέχη Αποθηκών και όλους όσους θέλουν να εξοικειωθούν με τη λειτουργία της σύγχρονης Αποθήκης.

Δείκτες μέτρησης της επιτυχίας του εργαστηρίου: Θα καθοριστούν μετά την ολοκλήρωση της διαδικασίας ανάλυσης εκπαιδευτικών αναγκών (Training Needs Analysis – TNA)

Η προσέγγιση

Το πρόγραμμα αξιοποιεί βιωματικές τεχνικές και παίγνια που ακολουθούνται από Debrief. Ελάχιστα slides (No death by Powerpoint)

Ta παίγνια θα οριστικοποιηθούν μετά την ολοκλήρωση της διαδικασίας ανάλυσης αναγκών (Training Needs Analysis).

Σκοπός

Το σεμινάριο έχει στόχο να εκπαιδεύσει πρακτικά τους Αποθηκάριους, ώστε να εφαρμόζουν τους κανόνες λειτουργίας μιας σύγχρονης αποθήκης βελτιώνοντας τις διαδικασίες παραλαβής, τοποθέτησης, ετοιμασίας παραγγελιών, απογραφής καθώς και ευπρεπισμού και ασφάλειας της αποθήκης. Η εφαρμογή των κανόνων σύγχρονης οργάνωσης και λειτουργίας της αποθήκης θα βελτιώσει την αξιοποίηση του χώρου, την παραγωγικότητα όλων των λειτουργιών, τη σωστή επικοινωνία με το λογιστήριο και τα λοιπά τμήματα, την ακρίβεια αποθεμάτων, την παραγωγικότητα, την ταχύτητα και τη συνέπεια στην εξυπηρέτηση των πελατών, με ταυτόχρονη μείωση του κόστους λειτουργίας.

Με εργαλεία και ασκήσεις βοηθά τους εκπαιδευόμενους να εντοπίσουν δυσλειτουργίες και να καθορίσουν στόχους για συνεχή βελτίωση.

Θεματολογία

  • Συστάσεις
  • Ανάλυση S.W.O.T. της αποθήκης μας.
  • Το πλάνο δράσης μας και οι στόχοι που θα κληθούμε να πετύχουμε μετά την ολοκλήρωση της εκπαίδευσης.
  • ΠΑΡΑΛΑΒΗ: Προγραμματισμός, Προετοιμασία χώρου, Επιλογή τρόπου δειγματοληψίας, Έλεγχος υλικού, Διαχείριση ελαττωματικών παραλαβών.
    Άσκηση: Υπολογισμός Παραγωγικότητας στην παραλαβή
  • ΤΟΠΟΘΕΤΗΣΗ ΥΛΙΚΩΝ: Καθορισμός γεωγραφικών θέσεων για τη βελτίωση της παραγωγικότητας, Εργαλεία σε Excel για την τοποθέτηση των υλικών με βάση την κυκλοφοριακή ταχύτητα. Πρακτικά παραδείγματα εφαρμογών.
    Άσκηση 2: Τοποθέτηση Υλικών με βάση δεδομένη κυκλοφοριακή ταχύτητα.
  • ΕΤΟΙΜΑΣΙΑ & ΔΙΑΝΟΜΗ ΠΑΡΑΓΓΕΛΙΩΝ ΠΕΛΑΤΩΝ: Επίλυση προβλημάτων Διαχείρισης Παραγγελιών, Διαχείριση Εκτάκτων Παραγγελιών, Επικοινωνία με το Credit Control, Καθορισμός ελάχιστης ποσότητας παραγγελίας, Διαχείριση κατά ζώνες ή κατά τμήματα. Επιλογή της καταλληλότερης μεθόδου ανά περίπτωση.
    Άσκηση 3: Επιλογή της κατάλληλης μεθόδου ετοιμασίας παραγγελιών.
  • ΑΠΟΓΡΑΦΕΣ: Προετοιμασία απογραφής και διαφοροποίηση της συχνότητας, ανάλογα με την κυκλοφοριακή ταχύτητα. Εφαρμογή σύγχρονης τεχνολογίας που βελτιώνει την ταχύτητα, το κόστος και την ακρίβεια των απογραφών.
  • Η ΑΣΦΑΛΕΙΑ ΛΕΙΤΟΥΡΓΙΑΣ: Ασφάλεια κατά τη Διαχείριση των υλικών, Κανόνες Υγείας και Ασφάλειας για το προσωπικό με βάση την νομοθεσία, Σήματα, Εξοπλισμός και ατομικά μέτρα προστασίας. Ανάλυση κινδύνων και προστασία της Αποθήκης.
  • Ο ΡΟΛΟΣ ΤΟΥ ΑΠΟΘΗΚΑΡΙΟΥ: Ο Αποθηκάριος ως Manager πρώτης γραμμής, Υποκίνηση και Ανάπτυξη εργαζομένων, Επίλυση προβλημάτων, Επικοινωνία μέσα και έξω από την Εταιρεία.
  • ΔΙΑΧΕΙΡΙΣΗ ΑΠΟΘΕΜΑΤΩΝ: Ακρίβεια Αποθεμάτων, Μείωση Αποθέματος & Ελλείψεων, Βελτίωση του επιπέδου εξυπηρέτησης πελατών, Εργαλεία-Πρακτικές. Πόσο επιβαρύνεται το προϊόν όσο παραμένει στην αποθήκη.
    Άσκηση 4: Καθορισμός άριστης ποσότητας Παραγγελίας, Σημείου Αναπαραγγελίας & Αποθέματος Ασφάλειας.
  • ΕΞΟΠΛΙΣΜΟΣ ΚΑΙ LAYOUT ΑΠΟΘΗΚΗΣ: Τεχνικά & Οικονομικά Κριτήρια για την επιλογή του συστήματος αποθήκευσης και του λοιπού εξοπλισμού, Υπολογισμός απαιτούμενου χώρου, Επιλογή κατάλληλου Layout και Υπολογισμοί των απαιτήσεων σε χώρους Παραλαβής, Αποθήκευσης, Χώρου Picking, Κενών Παλετών, Γραφείων κλπ. Συστήματα WMS, Συστήματα Bar Code και Συστήματα RFID.

            Άσκηση 5: Μείωση Λαθών Παραγγελιών Πελατών

  • ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΙΣΜΟΣ - ΠΑΡΑΓΩΓΙΚΟΤΗΤΑ - ΑΝΑΦΟΡΕΣ: Προγραμματισμός Εργασιών Αποθήκης - Απολογισμός. Εργαλείο Προγραμματισμού Εργασιών. Πώς μετράται η Παραγωγικότητα ανθρώπων, Εξοπλισμού, Χώρου. Εργαλεία για την αυτόματη μέτρηση. Δείκτες Λειτουργικής Απόδοσης, Οικονομικοί Δείκτες, Προϋπολογισμός – Απολογισμός Αποτελεσμάτων Αποθήκης, Ολοκληρωμένα Συστήματα Αναφορών.
    Άσκηση 6: Πρόγραμμα Εργασιών Αποθήκης
    Άσκηση 7: Μέτρηση Παραγωγικότητας Αποθήκης

Πλάνο δράσης

Προσωπικό πλάνο δράσης / Ομαδικό πλάνο δράσης

Ολοκληρωμένος κατάλογος σεμιναρίων

Έχετε κάποια απορία;

line phone

Καλέστε μας στο

+30 210 9210734