Σκοπός Σεμιναρίου
Η μεταφορά τεχνογνωσίας σε στελέχη της επιχείρησης σχετικά με τη σύγχρονη και επικερδή εφαρμογή των Logistics.
Οι συμμετέχοντες να είναι σε θέση να προτείνουν οργανωτικές και τεχνολογικές αλλαγές επ΄ωφελεία της επιχείρησης όπου εργάζονται.
Το σεμινάριο Απευθύνεται
Σε προσωπικό της επιχείρησης που εργάζεται στις προμήθειες, στην οικονομική διεύθυνση ή το λογιστήριο, στην παραγωγή, στην πληροφορική, στην αποθήκη, στο δίκτυο διανομής, στις υπηρεσίες υποστήριξης.
Διάρκεια Σεμιναρίου
Το σεμινάριο διαρκεί 16 ώρες
Προϋποθέσεις Συμμετοχής στο Σεμινάριο
Η συμμετοχή στο σεμινάριο προϋποθέτει επαγγελματική εμπειρία.
Συνοπτικό Πρόγραμμα Σεμιναρίου
- Εισαγωγή
- Το σύγχρονο επιχειρησιακό περιβάλλον
- Η αναγκαιότητα της λειτουργίας των Logistics
- Ο ρόλος των στελεχών logistics στην ανάπτυξη της επιχειρήσης
- Οργανωτική ένταξη των Logistics
- CASE STUDIES οργανωτικής ένταξης
- Η ανάγκη αναδιοργάνωσης της επιχείρησηςCASE STUDIES αναδιοργάνωσης επιχείρησης
- Οι κρίκοι της εσωτερικής εφοδιαστικής αλυσίδαςLogistics Audit – εργαλεία και μέθοδοι για βρεθεί και να αξιοποιηθεί η χαμένη πληροφορία
- Οι διαστάσεις, το περιεχόμενο των Logistics και η εφαρμογή τους στη σύγχρονη επιχείρησηΟι επιχειρήσεις 3PL
- Πως θα επιλέξω 3PL συνεργάτηΠως θα αξιολογήσω τον 3PL
- Πως ο 3PL θα καταγράψει το προφίλ του πελάτη και θα το μετασχηματίσει σε οικονομοτεχνική προσφορά.Το συμβόλαιο με τον 3PL
- Μέτρηση της απόδοσης των Logistics
- Η διαχείριση των αποθεμάτων
- Tips & tricks για καλύτερη διαχείριση αποθεμάτωνBest practices στα αποθέματα
- Πως υπολογίζω το απόθεμα ασφαλέιας Ειδικά θέματα αποθεμάτων – κωδικοποίηση ειδών
- CASE STUDY επιχείρησης με 90.000 κωδικούςΗ αποθήκη της επιχείρησης
- Πως αυξάνω το διαθέσιμο αποθηκευτικό χώρο της αποθήκης χωρίς να μεταβάλλω κτιριακές υποδομές, Πως υπολογίζω των αριθμό των θέσεων αποθήκευσης που χρειάζομαι,
- Πως επιλέγω αποθηκευτικό σύστημα, Πως αποφασίζω για τη χωροταξία του αποθηκευτικού συστήματος,
- Πως αποφασίζω μεταξύ εναλλακτικών επιλογών, Πως αποφασίζω για τη βέλτιστη χωροδιάταξη των αποθεμάτων στην αποθήκη – κριτήρια αποφάσεων
- CASE STUDY χωροταξίας αποθεμάτων επιχείρησης με 53000 κωδικούς ειδών
- H αποθήκη της επιχείρησης (συνέχεια)
Μεθοδολογία Υλοποίησης Σεμιναρίου & Οπτικοακουστικά Μέσα
Πριν την έναρξη του προγράμματος ειδικά ερωτηματολόγια ανάλυσης αναγκών αποστέλλονται σε όλους τους υποψήφιους συμμετέχοντες προκειμένου να γίνει η καταγραφή των εξής στοιχείων:
-
Ακαδημαϊκό Υπόβαθρο
-
Επαγγελματική Εμπειρία στην προηγούμενη καριέρα
-
Τρέχουσα θέση στην Επιχείρηση
-
Προσδοκίες που επιθυμείτε να καλύψει το σεμινάριο
-
Άλλες παρατηρήσεις σχετικά με την υλοποίηση του Σεμιναρίου
Έντυπο Υλικό
-
Σημειώσεις Εισηγητή