Επιρροή και Τηλεφωνική Επικοινωνία (3 hours)
Για όλες τις βαθμίδες στελεχών
Στόχοι Προγράμματος:
- Εξοικείωση με τις βασικές αρχές αποτελεσματικής τηλεφωνικής επικοινωνίας
- Κατανόηση της δομής επαγγελματικών τηλεφωνικών κλήσεων
- Συνειδητοποίηση της διαφοράς Πειθούς και επιρροής
- Εφαρμογή των αρχών επιρροής στις τηλεφωνικές κλήσεις πωλήσεων
- Συνδυασμός τεχνικών επικοινωνίας και επιρροής
- Κατανόηση των παγίδων και πλεονεκτημάτων της τηλεφωνικής επικοινωνίας
Εκπαιδευτικές ενότητες:
- Τηλεφωνική επικοινωνία με στόχο την πώληση. Τι πρέπει να εφαρμόζουμε και τι να αποφεύγουμε. Τα συνήθη λάθη.
- Τα στάδια της αποτελεσματικής τηλεφωνικής επικοινωνίας. Άνοιγμα, κυρίως συζήτηση, κλείσιμο.
- Γνωρίστε τη διαφορά μεταξύ πειθούς και επιρροής.
- Το υπόβαθρο για την εφαρμογή των αποτελεσματικών αρχών επιρροής.
- Η αξιοποίηση της επιρροής προκειμένου να επιτύχετε τα επιθυμητά αποτελέσματα από το τηλέφωνο.
- Οι έξι (6) αρχές επιρροής από το Dr. Cialdini.
- Η σημασία των “Currencies” που πρέπει να δημιουργούνται στη σχέση με τον πελάτη.
- Συζήτηση / Ερωτήσεις.
- Πλάνο δράσης.
Εργαλεία μάθησης:
- Videos
- Story Telling
- Πραγματικά σενάρια
- Ασκήσεις / Ψηφοφορίες
- Αυτό-αξιολόγηση
- Infographics
Οφέλη συμμετοχής:
- Δυνατότητα για άμεση εφαρμογή των γνώσεων αποτελεσματικής τηλεφωνικής επικοινωνίας και των αρχών επιρροής σε κλήσεις τηλεφωνικών πωλήσεων.
Επιρροή και τηλεφωνική επικοινωνία
Περισσότερες πληροφορίες / Υποστήριξη: 210 9210734 / e-mail: Αυτή η διεύθυνση ηλεκτρονικού ταχυδρομείου προστατεύεται από τους αυτοματισμούς αποστολέων ανεπιθύμητων μηνυμάτων. Χρειάζεται να ενεργοποιήσετε τη JavaScript για να μπορέσετε να τη δείτε.