DOOR international Logo Horizontal Blue RGB small compact

Customer Experience (Virtual)

Θεματολογία:

  • Από την εξυπηρέτηση πελατών (Customer Service) στην εμπειρία πελατών (Customer Experience - CX) 
  • Είναι όλες οι επιχειρήσεις έτοιμες να προσφέρουν εμπειρία στους πελάτες τους;
  • Συστατικά στοιχεία της εμπειρίας του πελάτη.
  • To ταξίδι των πελατών (customer journey).
  • Σημεία επαφής με τους πελάτες (touch points).
  • Κρίσιμες αποφάσεις: Που ανταποκρινόμαστε στις προσδοκίες των πελατών και που όχι. Ενέργειες
  • Δείκτης μέτρησης του Customer Experience
  • Πλάνο δράσης

 

Περισσότερες πληροφορίες / Υποστήριξη: 210 9210734 / e-mail: Αυτή η διεύθυνση ηλεκτρονικού ταχυδρομείου προστατεύεται από τους αυτοματισμούς αποστολέων ανεπιθύμητων μηνυμάτων. Χρειάζεται να ενεργοποιήσετε τη JavaScript για να μπορέσετε να τη δείτε.


Ολοκληρωμένος κατάλογος σεμιναρίων

Έχετε κάποια απορία;

line phone

Καλέστε μας στο

+30 210 9210734