Customer Experience (Virtual)
Θεματολογία:
- Από την εξυπηρέτηση πελατών (Customer Service) στην εμπειρία πελατών (Customer Experience - CX)
- Είναι όλες οι επιχειρήσεις έτοιμες να προσφέρουν εμπειρία στους πελάτες τους;
- Συστατικά στοιχεία της εμπειρίας του πελάτη.
- To ταξίδι των πελατών (customer journey).
- Σημεία επαφής με τους πελάτες (touch points).
- Κρίσιμες αποφάσεις: Που ανταποκρινόμαστε στις προσδοκίες των πελατών και που όχι. Ενέργειες
- Δείκτης μέτρησης του Customer Experience
- Πλάνο δράσης
Περισσότερες πληροφορίες / Υποστήριξη: 210 9210734 / e-mail: Αυτή η διεύθυνση ηλεκτρονικού ταχυδρομείου προστατεύεται από τους αυτοματισμούς αποστολέων ανεπιθύμητων μηνυμάτων. Χρειάζεται να ενεργοποιήσετε τη JavaScript για να μπορέσετε να τη δείτε.