Job Interviews

Διάρκεια: 8 ώρες virtual ή In-class

Το σεμινάριο απευθύνεται σε:

Διευθυντές Ανθρώπινου Δυναμικού, Διευθυντές Πωλήσεων, Διευθυντές Εργοστασίων, Ιδιοκτήτες Μικρών και Μικρομεσαίων Επιχειρήσεων, και όποιο στέλεχος ασχολείται ενεργά με τις συνεντεύξεις πρόσληψης ή ανατοποθέτησης ανθρώπινου δυναμικού. Απαιτείται οπωσδήποτε εμπειρία τουλάχιστον ενός έτους στις συνεντεύξεις.

Σκοποί εκπαίδευσης:

Στόχος του σεμιναρίου είναι οι συμμετέχοντες να βελτιώσουν την απόδοσή τους στις συνεντεύξεις προσλήψεων προσωπικού. «…Αν μπορώ να πάρω κάτι από τη συνέντευξη για την ικανότητα ενός υποψηφίου να αποδώσει στη δουλειά μου, θέλω να το πάρω όλο!» (Δ/ντρια πωλήσεων κορυφαίας ελληνικής εταιρίας παροχής υπηρεσιών). Οι συμμετέχοντες θα εμπλουτίσουν τις γνώσεις τους ειδικά με τα είδη των Συμπεριφοριστικών (Behavioral) συνεντεύξεων, των Υποθετικών (Situational) συνεντεύξεων και των συνεντεύξεων που βασίζονται στην απόδοση των εργαζομένων (Performance-based) τις οποίες μπορούν να χρησιμοποιήσουν στη δουλειά τους. Θα μάθουν τις συνέπειες των λαθών που γίνονται στις πρακτικές που ήδη χρησιμοποιούν, θα μάθουν να ασκούν κριτική απέναντι στο κατάλληλο είδος συνέντευξης που ταιριάζει στην περίπτωσή τους και τέλος θα φύγουν από το σεμινάριο γνωρίζοντας περισσότερα από τα βασικά για το πώς μπορούν να παίρνουν αυτό που θέλουν από τις συνεντεύξεις και να εξασφαλίζουν καλύτερες αποφάσεις στην εργασία τους. Οι γνώσεις που θα λάβουν θα είναι άμεσα εφαρμόσιμες στη δουλειά τους.

Εκπαιδευτικές ενότητες:

  • Τι στοχεύουμε σε μια πρόσληψη – τοποθέτηση και τι μπορούμε να μάθουμε μέσα από τις συνεντεύξεις
  • Λάθη που γίνονται συνήθως και συνέπειες των λαθών μας
  • Στάδια συνέντευξης (Προετοιμασία πριν τη συνέντευξη – Υλοποίηση Συνέντευξης – Επόμενα Βήματα)
  • Είδη Συνεντεύξεων (Χρησιμότητα – Πότε επιλέγουμε το κάθε είδος – Είδη ερωτήσεων – Τρόπος αξιολόγησης των απαντήσεων):
    • Συμπεριφοριστικές Συνεντεύξεις
    • Συνεντεύξεις Υποθετικών Καταστάσεων
    • Συνεντεύξεις Βάσει Απόδοσης
  • Αξιολόγηση Υποψηφίων – Μέθοδοι – Biases – Πώς δίνει το κατάλληλο Feedback στον υποψήφιο.

Μεθοδολογία Υλοποίησης Σεμιναρίου & Οπτικοακουστικά Μέσα:

Πριν την έναρξη του προγράμματος ειδικά ερωτηματολόγια ανάλυσης αναγκών αποστέλλονται σε όλους τους υποψήφιους συμμετέχοντες προκειμένου να γίνει η καταγραφή των εξής στοιχείων:

  • Ακαδημαϊκό Υπόβαθρο
  • Επαγγελματική Εμπειρία στην προηγούμενη καριέρα
  • Τρέχουσα θέση στην Επιχείρηση
  • Προσδοκίες που επιθυμείτε να καλύψει το σεμινάριο
  • Άλλες παρατηρήσεις σχετικά με την υλοποίηση του Σεμιναρίου

Εκπαιδευτικές ενότητες

Ενότητα 1: Γενικό Πλαίσιο

+        Συνέντευξη: Τι είναι & στόχοι: σε ποιο βαθμό η συνέντευξη εξασφαλίζει την επιτυχημένη επιλογή ενός εργαζομένου.

+        Τι χρειάζεται για να αυξηθεί η αποτελεσματικότητα της συνέντευξης:

  • Στάδια επιλογής Ανθρώπινου Δυναμικού: Από τη διερεύνηση αναγκών μέχρι την κάλυψη της θέσης και ένα βήμα παραπέρα.
  • Μέθοδοι επιλογής Ανθρώπινου Δυναμικού.
  • Τύποι & Μέσα συνεντεύξεων: πλεονεκτήματα και μειονεκτήματα. Πώς επιλέγουμε;
  • Τα στάδια της συνέντευξης: ποια προηγούνται και ποια ακολουθούν. Πόσοι κύκλοι χρειάζονται. Διάρκεια συνέντευξης.

Ενότητα 2: Η ώρα της συνέντευξης

+        Επιλογή υποψήφιων για συνέντευξη. Ο ρόλος του βιογραφικού: Πώς το διαβάζουμε.

+        Η ροή της συνέντευξης: εισαγωγή, συλλογή πληροφοριών, κλείσιμο, λεπτομέρειες που κάνουν τη διαφορά. Πού εστιάζουμε (προσόντα, δεξιότητες, χαρακτηριστικά κτλ.).

+        Οι δεξιότητες του συνεντευκτή: ενεργητική ακρόαση, χρήση ερωτήσεων, διαχείριση χρόνου, διαχείριση συναισθημάτων. Ο ρόλος των προσωπικών μας αξιών και πεποιθήσεων.

+        Ποιες είναι οι δύσκολες ερωτήσεις και πώς τις κάνουμε σωστά. Ποιες πληροφορίες προσφέρει ο συνεντευκτής; 

+        Η διαχείριση / ενσωμάτωση επιπλέον πρακτικών κατά τη διάρκεια της συνέντευξης. Μελέτες περιπτώσεων, Ασκήσεις, Παιχνίδια ρόλων.

Ενότητα 3: Μετά τη συνέντευξη

+        Η οργάνωση των πληροφοριών που συλλέχθηκαν και συμπληρωματικό υλικό.

+        Πώς δίνουμε ανατροφοδότηση μετά από μια συνέντευξη.

Η «εμπειρία της συνέντευξης» για τον υποψήφιο και η σχέση της με την εικόνα του εργοδότη και την εταιρική φήμη. Ο ρόλος της ειλικρίνειας.

 

 

Έντυπο Υλικό (Σημειώσεις Εισηγητή)

Ολοκληρωμένος κατάλογος σεμιναρίων

Έχετε κάποια απορία;

line phone

Καλέστε μας στο

+30 210 9210734