Διάρκεια: 20 ώρες In-class ή Online
Το σεμινάριο απευθύνεται σε:
Το πρόγραμμα απευθύνεται σε υποψήφιες Βοηθούς Διοίκησης που επιθυμούν να ενταχθούν στην αγορά εργασίας, σε Βοηθούς Διοίκησης που επιθυμούν να βελτιώσουν τις δεξιότητες τους και να λειτουργήσουν περισσότερο αποτελεσματικά με την εφαρμογή νέων μεθόδων, μοντέλων και τεχνικών καθώς και σε Βοηθούς Διοίκησης που επιθυμούν να αναβαθμίσουν το ρόλο τους με εφαρμογές της σύγχρονης τεχνολογίας και της πληροφορικής.
Σκοποί Εκπαίδευσης:
Εργαλεία, μέθοδοι και τεχνικές άσκησης των καθηκόντων της σύγχρονης Βοηθού Διοίκησης στη σύγχρονη επιχείρηση.
Εκπαιδευτικές ενότητες:
Στο σύγχρονο απαιτητικό επιχειρηματικό κόσμο, η Βοηθός Διοίκησης είναι αλλά και θα είναι στο μέλλον, ένα πολύτιμο στέλεχος. Με πολλαπλά χαρακτηριστικά, δεξιότητες, ικανότητες, επαγγελματισμό υψηλού επίπεδου έχει τεράστια συμβολή σε επιχειρήσεις και οργανισμούς υψηλών αποδόσεων, καθοριστικό ρόλο στην οργάνωση και εκτέλεση ιδιαίτερα σημαντικών δραστηριοτήτων αλλά και στην εικόνας της επιχείρησης και του οργανισμού.
- Ενότητα 1: Εισαγωγή
- Καθήκοντα και αρμοδιότητες Βοηθού Διοίκησης
- Ο ρόλος και η συμβολής της στις ομάδες και επιχειρήσεις υψηλών αποδόσεων
- Ενότητα 2: Βάζοντας στόχους
- Η σημασία της στοχοθέτησης στην αποτελεσματικότητα της σύγχρονης Βοηθού Διοίκησης
- Τα μοντέλα στοχοθεσίας SMART και CARAT
- Η πυραμίδα των αποτελεσμάτων
- Ενότητα 3: Διαχείριση χρόνου και προτεραιοτήτων
- The Eisenhower matrix
- The ABCDE technique
- ‘Κλέφτες’ χρόνου. Εντοπισμός και αποτελεσματική διαχείριση
- Βέλτιστες πρακτικές
- Ενότητα 4: Αποτελεσματική επικοινωνία
- Η έννοια και ο ορισμός της αποτελεσματικής επικοινωνίας
- Η επικοινωνία σε ποσοστά
- Γραπτός και προφορικός λόγος
- The ABC model
- H σημαντικότητα της "γλώσσας του σώματος"
- Ενεργητική ακοή
- Επικοινωνία με "θυμωμένα" άτομα
- Αποτελεσματική διαχείριση παραπόνων
- Εμπόδια επικοινωνίας
- Τηλεφωνική επικοινωνία
- Εισερχόμενες και εξερχόμενες κλήσεις
- Διαχείριση "ψυχρών και ενοχλητικών" τηλεφωνημάτων
- Ενότητα 5: Οργάνωση και διαχείριση συναντήσεων
- The PRARS model
- Βέλτιστες πρακτικές, Πριν, Κατά τη διάρκεια και Μετά τη συνάντηση
- Ενότητα 6: Εφαρμογές πληροφορικής και Τεχνολογικά Tips
- Οργάνωση των "υποχρεώσεών μου": Task Management with Outlook or Google
- Αποστολή ομαδικών SMS. Ομαδικές τηλεφωνικές κλήσεις
- Tips and Tricks for Microsoft Office Applications
- AutoText- Auto translate in Word
- Create links in charts with data in Excel
- Προστασία αρχείων με κωδικό
- Managing a Video: reduce size, trim
- Speech to text apps
- Επεξεργασία αρχείων PDF
- Διαγραφή προσωρινών αρχείων
- Ενότητα 7: Προσωπική ανάπτυξη και βελτίωση
- Ανάπτυξη, βελτίωση, ενίσχυση προσωπικού brand
- SWOT analysis
- Επιρροή και εμπιστοσύνη
- Action Plan
Μεθοδολογία:
In class διαδραστική προσέγγιση / video based Training που υποστηρίζεται από:
- Πρακτική εφαρμογή
- Ατομικές και ομαδικές ασκήσεις
- Προβολή video
Οφέλη παρακολούθησης:
Η αντίληψη και κατανόηση του καταλυτικού ρόλου και των καθηκόντων της Βοηθού Διοίκησης στη σύγχρονη επιχείρηση.