Σκοπός
Το σεμινάριο αυτό έχει σκοπό να ευαισθητοποιήσει και να ενημερώσει τα στελέχη των επιχειρήσεων που δουλεύουν σε τμήματα επικοινωνίας, marketing, human resources για τα βασικά στοιχεία οργάνωσης εταιρικών εκδηλώσεων και events καθώςκαι των βασικών αρχών της διαπροσωπικής επικοινωνίας και της επικοινωνίας στην επιχείρηση.
Που απευθύνεται
Απευθύνεται σε Στελέχη Επιχειρήσεων που οργανώνουν ή συμμετέχουν στην διοργάνωση εταιρικών εκδηλώσεων (Events).
Διάρκεια: 16 ώρες
Περιεχόμενα
- Οργάνωση εκδηλώσεων
- Βασικές ερωτήσεις στο προγραμματισμό των δημοσίων σχέσεων
- Βασικά στοιχεία & σκοποί μιας καμπάνιας / Φήμη
- Διοίκηση προγράμματος καμπάνιας / Καθορίζοντας την στρατηγική του προγράμματος
- Πως να δημιουργήσετε μεγάλες καμπάνιες
- Διοργάνωση συνεδρίων / Προσυνεδριακές ενέργειες
- Βασικές υπηρεσίες για τη σωστή οργάνωση του συνεδρίου
- Πως οργανώνω συνέδρια / Συναντήσεις / Εκθέσεις
- Γενικοί στόχοι συμμετοχής / Κριτήρια επιλογής συμμετοχής σε μία έκθεση
- Επιλογή κατάλληλων εκθέσεων / Λειτουργία περίπτερου / Χαρακτηριστικά περιπτέρου
- Διαφήμιση και δημόσιες σχέσεις εκθέσεων
- Οργάνωση συνέντευξης τύπου / Χαρακτηριστικά δελτίου τύπου
- Διοργάνωση εκδρομών (Fieldtrips) / Διοργάνωση εκδήλωσης σε ανοιχτό χώρο
- Waste Management / Σηματοδότηση στο χώρο της εκδήλωσης
- Αξιολόγηση αποτελεσμάτων / Συστήματα ελέγχου / H ασφάλεια του χώρου
- Χαρακτηριστικά της «εξαιρετικά αποτελεσματικής» Event Manager
- Οι 7 συνήθειες των εξαιρετικά αποτελεσματικών ανθρώπων