Διάρκεια: 16 ώρες In-class ή Online
Το σεμινάριο απευθύνεται σε:
Το πρόγραμμα απευθύνεται σε υψηλόβαθμα στελέχη επιχειρήσεων και οργανώσεων που εμπλέκονται στη διαδικασία του επιχειρηματικού σχεδιασμού και της λήψης αποφάσεων που αφορούν το μέλλον αυτών.
Σκοποί Εκπαίδευσης:
Εργαλεία μέθοδοι και τεχνικές ανάπτυξης στρατηγικής σκέψης και υλοποίησης του στρατηγικού επιχειρηματικού σχεδιασμού.
Εκπαιδευτικές ενότητες:
Στρατηγική, είναι μια σειρά μακροπρόθεσμων επίλογων που κάνει μια επιχείρηση, για να διαφοροποιηθεί από τους ανταγωνιστές της. Προσδιορίζει την ξεχωριστή, διαφορετική ανταγωνιστική προσέγγιση και το ανταγωνιστικό της πλεονέκτημα, πάνω στο οποίο αυτή η προσέγγιση θα βασιστεί. Στρατηγική είναι επίσης, οι ενέργειες που κάνει ένας οργανισμός, για να επιτύχει τους στόχους του.
Προσοχή! Αν κάνετε τα ίδια πράγματα με τον ανταγωνιστή σας, τότε δεν έχετε στρατηγική. Επιδιώκετε να κάνετε τα ίδια πράγματα, καλύτερα. Αυτό όμως δεν σας ξεχωρίζει. Δεν είναι στρατηγική.
- Ενότητα 1:
- Η έννοια και η σημασία της στρατηγικής στις επιχειρήσεις
- Βασικά ερωτήματα
- Σχεδιάζοντας το μέλλον του οργανισμού. Thinking. Planning. Reacting.
- Στόχοι και στρατηγική. The SMART model. The CARAT model.
- Αρχές επιτυχίας στόχων
- Ενότητα 2:
- Στρατηγική σκέψη
- Οι 4 πυλώνες της στρατηγικής σκέψης
- Οι X-factors της στρατηγικής σκέψης
- Becoming a strategic thinker
- Αναπτύσσοντας μια στρατηγική
- ΤΙ, σε ΠΟΙΟΥΣ, ΠΩΣ. SWOT analysis
- Συναισθηματική δέσμευση
- Ενότητα 3:
- Στρατηγική καινοτομία
- Κόστος και οφέλη. Αξιολόγηση στρατηγικής
- Παγίδες και εμπόδια
- Action Plan
Μεθοδολογία:
In class / video based, διαδραστική προσέγγιση που υποστηρίζεται από πρακτική εφαρμογή, ατομικές και ομαδικές ασκήσεις καθώς και ανάλυση πραγματικών περιπτώσεων.
Οφέλη παρακολούθησης:
Η αντίληψη και κατανόηση της διαδικασίας της στρατηγικής σκέψης και του στρατηγικού σχεδιασμού στη λειτουργία των επιτυχημένων επιχειρήσεων.