challenging virtual communication 

Challenging Virtual Communications (2 ώρες)

Learning Objectives:

  • Identify and improve your virtual communication
  • Virtual communication: The traps
  • Create safe environment for other to share their understanding and opinions.
  • Understand and manage emotional responses
  • Speak openly without risking everything
  • Learn how to use the seven Cs in virtual communication
  • Influence without exerting force

 

Learning Modules:

  • How to spot the conversations that are keeping you from what you want.
  • How to stay focused on what your really want in virtual communications.
  • How to know when safety is at risk in virtual communications.
  • Challenges in virtual communications.
  • Effective virtual communication techniques
  • Emotional inteliggence in virtual communications.
  • How to stay in dialogue when you’re angry, scared, or frustrated.
  • How to turn challenging conversations into action & results.

 

Learning Tools:

  • Stories
  • Real life work scenarios
  • Group Exercises
  • Self Assessment
  • Infographics

 

Your Takeaways:

  • Communicate effectively virtually with internal and external clients
  • Manage challenging virtual conversations
  • Achieve better Results

 

Πατήστε το παρακάτω εινονίδιο προκειμένου να κάνετε download τα περιεχόμενα του Virtual Training

pdf

Περισσότερες πληροφορίες / Υποστήριξη: 210 9210734 / e-mail: Αυτή η διεύθυνση ηλεκτρονικού ταχυδρομείου προστατεύεται από τους αυτοματισμούς αποστολέων ανεπιθύμητων μηνυμάτων. Χρειάζεται να ενεργοποιήσετε τη JavaScript για να μπορέσετε να τη δείτε.

Ολοκληρωμένος κατάλογος σεμιναρίων

Έχετε κάποια απορία;

line phone

Καλέστε μας στο

+30 210 9210734