είναι η κατανόηση των βασικών αρχών τηλεφωνικής επικοινωνίας
Σε όλες τις κατηγορίες Βοηθών Διοίκησης ολων των κατηγοριών επιχειρήσεων, οργανισμών και φορέων του Δημοσίου. Συγκεκριμένα το πρόγραμμα απευθύνεται σε :
-
Βοηθούς Διοίκησης Ανωτάτων και Ανωτέρων Στελεχών Διοίκησης (Top Management Assistants)
-
Γραμματείς Tμημάτων,
-
Executive Secretaries
-
Personal Assistants (PAs)
-
Receptionists
Διάρκεια: 12 ώρες
Περιεχόμενο
- Άσκηση τηλεφωνικής επικοινωνίας - διαπιστώσεις
- Τι είναι η τηλεφωνική επικοινωνία
- Χαρακτηριστικά αποτελεσματικής επικοινωνίας- Τηλεπικοινωνίας
- Εμπόδια και λάθη στην τηλεφωνική επικοινωνία
- Διαφορές προφορικού λόγου - Τηλεφωνικής επικοινωνίας
- Το τηλέφωνο - εμείς - και οι άλλοι
- Κύρος και εικόνα του οργανισμού μέσω του τηλεφώνου
- Μαγνητοφωνημένα παραδείγματα
- Το τηλεπικοινωνιακό περιβάλλον
- Εμείς, η συμπεριφορά μας, το τηλέφωνο, οι άλλοι, η συμπεριφορά τους, τα αποτελέσματα αυτής της συνεργασίας
- Προβολή εκπαιδευτικής ταινίας-Σχολιασμός και ανάλυση
- Βασικοί κανόνες διαμόρφωσης αποτελεσματικής τηλεφωνικής συμπεριφοράς
- Ποιος είναι ο τύπος της τηλεφωνικής μας συμπεριφοράς
- Τεστ προσωπικής αναγνώρισης
- Μέθοδοι ανάπτυξης προσωπικών ικανοτήτων για αποτελεσματική τηλεφωνική συμπεριφορά.
Σημειώνεται, ότι καθ’ όλη τη διάρκεια του προγράμματος και μετά τη λήξη της κάθε υπο-ενότητας, θα λαμβάνουν χώρα:
- Aκροάσεις και κριτικές προμαγνητοφωνημένων περιστατικών,
- Role Playing, μαγνητοφωνήσεις και κριτικές τηλεφωνικών ρόλων,
- Συζητήσεις, ασκήσεις και ανάλυση πρακτικών περιστατικών