Σκοπός

είναι η κατανόηση των βασικών αρχών τηλεφωνικής επικοινωνίας

Που απευθύνεται

Σε όλες τις κατηγορίες Βοηθών Διοίκησης ολων των κατηγοριών επιχειρήσεων, οργανισμών και φορέων του Δημοσίου. Συγκεκριμένα το πρόγραμμα απευθύνεται σε :

  • Βοηθούς Διοίκησης Ανωτάτων και Ανωτέρων Στελεχών Διοίκησης (Top Management Assistants)
  • Γραμματείς Tμημάτων,
  • Executive Secretaries
  • Personal Assistants (PAs)
  • Receptionists

Διάρκεια: 12 ώρες

Περιεχόμενο

  • Άσκηση τηλεφωνικής επικοινωνίας - διαπιστώσεις
  • Τι είναι η τηλεφωνική επικοινωνία
  • Χαρακτηριστικά αποτελεσματικής επικοινωνίας- Τηλεπικοινωνίας
  • Εμπόδια και λάθη στην τηλεφωνική επικοινωνία
  • Διαφορές προφορικού λόγου - Τηλεφωνικής επικοινωνίας
  • Το τηλέφωνο - εμείς - και οι άλλοι
  • Κύρος και εικόνα του οργανισμού μέσω του τηλεφώνου
  • Μαγνητοφωνημένα παραδείγματα
  • Το τηλεπικοινωνιακό περιβάλλον
  • Εμείς, η συμπεριφορά μας, το τηλέφωνο, οι άλλοι, η συμπεριφορά τους, τα αποτελέσματα αυτής της συνεργασίας
  • Προβολή εκπαιδευτικής ταινίας-Σχολιασμός και ανάλυση
  • Βασικοί κανόνες διαμόρφωσης αποτελεσματικής τηλεφωνικής συμπεριφοράς
  • Ποιος είναι ο τύπος της τηλεφωνικής μας συμπεριφοράς
  • Τεστ προσωπικής αναγνώρισης
  • Μέθοδοι ανάπτυξης προσωπικών ικανοτήτων για αποτελεσματική τηλεφωνική συμπεριφορά.

Σημειώνεται, ότι καθ’ όλη τη διάρκεια του προγράμματος και μετά τη λήξη της κάθε υπο-ενότητας, θα λαμβάνουν χώρα:

  • Aκροάσεις και κριτικές προμαγνητοφωνημένων περιστατικών,
  • Role Playing, μαγνητοφωνήσεις και κριτικές τηλεφωνικών ρόλων,
  • Συζητήσεις, ασκήσεις και ανάλυση πρακτικών περιστατικών

Ολοκληρωμένος κατάλογος σεμιναρίων

Έχετε κάποια απορία;

line phone

Καλέστε μας στο

+30 210 9210734