call us +30 210 9210734

ITIL ATO logo small

ITIL® is a registered trade mark of AXELOS Limited, used under permission of AXELOS Limited. The Swirl logoTM is a trade mark of AXELOS Limited, used under permission of AXELOS Limited. All rights reserved.

Απευθύνεται σε Specialists σε IT Coordination, IT Consultants, IT Managers & Team members, Project Leaders, General Managers, IT Sales People.

Σκοπός του εκπαιδευτικού προγράμματος είναι η βαθύτερη κατανόηση του τρόπου διαχείρισης των υπηρεσιών πληροφορικής και της εφαρμογής τους εντός ενός οργανισμού με σχετικές πρακτικές, μεθόδους & εργαλεία χρησιμοποιώντας την τελευταία έκδοση του ITIL. Το πρόγραμμα οδηγεί σε εξετάσεις Πιστοποίησης.

Εκπαιδευτικές ενότητες

  • Understand the concepts and challenges relating to the following across the service value system:
    • Organizational structure/ Integrated, collaborative teams/ Team capabilities, roles and competencies/ Team culture/ Working to a customer-oriented mindset/Employee satisfaction management/ The value of positive communication
  • Understand how to use a “shift-left” approach
  • Know how to plan and manage resources in the service values system, including:
    • Team collaboration and integration/ Workforce planning / Results based measuring and reporting / The culture of continual improvement
  • Understand the use and value of information and technology across the service value system, including:
    • Integrated service management toolsets/ Integration and date sharing/Reporting & advanced analytics/ Collaboration & workflow
    • Robotic process automation/ AI and machine learning/ Information models
  • Know how to use a value stream to design, develop and transition new services
  • Know how to use a value stream to provide user support
  • Know how to co-ordinate, prioritize and structure work and activities to create, deliver and support services including:
    • Managing work as tickets/ Prioritizing work
  • Understand the use and value of the following across the service value system:
    • Buy vs build considerations
    • Sourcing options
    • Service integration and management

Εργαλεία

  • Πραγματικά σενάρια
  • Ασκήσεις

Διάρκεια: 24 ώρες - σε αίθουσα & online

Εξετάσεις

  • Μετά το τέλος του προγράμματος οι εκπαιδευόμενοι εάν το επιθυμούν μπορούν να πιστοποιηθούν καθώς η Door Training & Consulting είναι πιστοποιημένο εκπαιδευτικό κέντρο της PeopleCert και του AXELOS. Passing rate 70% (28/40)

 

Ολοκληρωμένος κατάλογος σεμιναρίων

Έχετε κάποια απορία;

line phone

Καλέστε μας στο

+30 210 9210734