Σκοπός Σεμιναρίου
Το πρόγραμμα έχει σαν στόχο να ενημερώσει τους συμμετέχοντες σχετικά με τις πρακτικές αλλά και τις τεχνολογίες που σήμερα αξιοποιούνται από τις σύγχρονες επιχειρήσεις για την διαχείριση των επαφών τους (διαχείριση στοιχείων πελατών).
Το σεμινάριο Απευθύνεται
Σε επιχειρηματίες και Στελέχη Μικρομεσαίων επιχειρήσεων που λόγω μεγέθους δεν κρίνουν σκόπιμο να υϊοθετήσουν ένα σύστημα CRM αλλά έχουν κατανοήσει την σημασία της αποτελεσματικής διαχείρισης των επαφών.
Διάρκεια Σεμιναρίου
Το σεμινάριο διαρκεί 8 ώρες
Προϋποθέσεις Συμμετοχής στο Σεμινάριο
Η συμμετοχή στο σεμινάριο προϋποθέτει επαγγελματική εμπειρία.
Συνοπτικό Πρόγραμμα Σεμιναρίου
-
Βασικές Αρχές Διαχείρισης Επαφών
-
Η διαφορά του Contact Management με το CRM
-
Ενιαία διαχείριση Επαφών
-
Δυσκολίες κατά την εφαρμογή διαδικασιών Contact Management
-
Πλεονεκτήματα του Contact Management
-
Αξιοποίηση των Δεδομένων : Προετοιμασία για το επόμενο βήμα.
-
Επαφή με εργαλεία Contact Management
-
ACT Professional
-
Microsoft Business Cotact Management (BCM)
-
Mirosoft Outlook & Excel
Μεθοδολογία Υλοποίησης Σεμιναρίου & Οπτικοακουστικά Μέσα
Πριν την έναρξη του προγράμματος ειδικά ερωτηματολόγια ανάλυσης αναγκών αποστέλλονται σε όλους τους υποψήφιους συμμετέχοντες προκειμένου να γίνει η καταγραφή των εξής στοιχείων:
-
Ακαδημαϊκό Υπόβαθρο
-
Επαγγελματική Εμπειρία στην προηγούμενη καριέρα
-
Τρέχουσα θέση στην Επιχείρηση
-
Προσδοκίες που επιθυμείτε να καλύψει το σεμινάριο
Για την πρακτική εξάσκηση των συμμετεχόντων χρησιμοποιούνται σύγχρονα συστήματα H/Y (Desktops & Φορητοί H/Y).
Έντυπο Υλικό:
-
Σημειώσεις Εισηγητή