Προσέγγιση - Στόχος
Το πρόγραμμα έχει σαν στόχο τη δημιουργία ενός συστήματος διασταυρούμενης (cross) και επιπλέον (up) πώλησης (selling) σε κάθε σημείο της ξενοδοχειακής μονάδας όπου υπάρχει η δυνατότητα παρουσίασης στους πελάτες των προϊόντων και των υπηρεσιών.
Απευθύνεται
Σε όλες τις βαθμίδες στελεχών ξενοδοχειακών μονάδων που έρχονται σε επαφή με πελάτες και είναι σε θέση να προωθήσουν τις υπηρεσίες και τα προϊόντα της ξενοδοχειακής μονάδας.
Μεθοδολογία ανάλυσης εκπαιδευτικών αναγκών (Training Needs Analysis) και προεργασία
Πριν την εκπαίδευση διενεργείται διαδικασία ανάλυσης εκπαιδευτικών αναγκών (Training Needs Analysis TNA) στην οποία συμπεριλαμβάνονται τα εξής:
•Καθορισμός των δεικτών επιτυχίας του προγράμματος (KPIs)
Θεματολογία
Το σύστημα διασταυρούμενης (cross) και επιπλέον (up) πώλησης (selling)
•Laminate με αποτυπωμένο το νέο σύστημα
Προϋποθέσεις για την επιτυχημένη εφαρμογή του νέου συστήματος διασταυρούμενης και επιπλέον πώλησης
•Αλλάζω τις συνήθειες μου προκειμένου να εφαρμόζω το σύστημα
Εργασία σε ομάδες:
•Η σημασία της διατμηματικής επικοινωνίας στην γνώση διαθέσιμων προϊόντων και υπηρεσιών.
Η πρόταση
•Πως δημιουργούμε την ανάγκη στον πελάτη;
Διαχείριση πελατών
•Διαχείριση αντιρρήσεων
Παιχνίδια ρόλων: Εφαρμογή του συστήματος
Παρακολούθηση των δεικτών επιπλέον (up) και διασταυρούμενης (cross) πώλησης (selling)
Πλάνο δράσης
Ο κάθε εκπαιδευόμενος ετοιμάζει το ατομικό πλάνο δράσης του το οποίο κοινοποιεί στο συντονιστή της εκπαίδευσης (facilitator) αλλά και στον Δντή του Ξενοδοχείου.
Διάρκεια
Οκτώ (8) ώρες