conversationsΜάθετε τις δεξιότητες επικοινωνίας που επιβάλλουν τη συνεργασία, αυξάνουν την εμπλοκή, δημιουργούν αίσθημα ευθύνης και πετυχαίνουν αποτελέσματα.

Γενικά για το σεμινάριο

Το πρόγραμμα αυτό σας παρέχει τις απαιτούμενες αρχές, μοντέλα και δεξιότητες για να διεξάγετε πραγματικές συζητήσεις που διευθετούν τα δύσκολα θέματα που όλοι αντιμετωπίζουμε όταν θέλουμε να πετύχουμε αποτελέσματα. Θα μάθετε πως να δημιουργείτε και να διεξάγετε συζητήσεις που είναι ξεκάθαρες, τίμιες σε μια ατμόσφαιρα που αποπνέει ασφάλεια και σεβασμό. Ο τρόπος που επικοινωνούμε και φερόμαστε στους άλλους καθορίζει κάθε τομέα της προσωπικής και επαγγελματικής μας ζωής.

Τι σας κρατάει ξύπνιο τα βράδυα;

Εσείς ,οι άνθρωποι στην επιχείρησή σας αντιμετωπίζετε πρόβλημα, ατομικό ή επαγγελματικό, με τις παρακάτω προκλήσεις συζητήσεων;

  • Έλλειψη σαφήνειας για συγκεκριμένες προσδοκίες
  • Εμφάνιση ματαιώσεων λόγω μη τηρουμένων δεσμεύσεων, φτωχής εκτέλεσης ή ανύπαρκτου αισθήματος ευθύνης
  • Συναντήσεις που δεν ολοκληρώνονται ποτέ στα οποία υπάρχει έλλειψη εστίασης, ξεκάθαρων και επακριβώς καθορισμένων εκτελεστικών αποφάσεων
  • Αποτυχία να πεις την αλήθεια για θέματα που επηρεάζουν την ποιότητα, παραγωγικότητα και ικανοποίηση πελατών
  • Έλλειψη συνεργασίας μεταξύ μελών της ομάδας καθώς και διατμηματικών γραμμών
  • Αδυναμία κατανόησης και επίλυσης συγκρούσεων, δημιουργίας ευθυγράμμισης ή λήψης ποιοτικών αποφάσεων
  • Πνευματική κουλτούρα που βασίζεται στο "φόβο των συνεπειών", "υποχώρηση στην εξουσία". ή "εμείς εναντίον αυτών"
  • Πιεσμένες ή τεταμένες σχέσεις που οδηγούν σε έλλειψη εμπιστοσύνης ή έλλειψη σεβασμού

 "Αν τα παραπάνω είναι ο κανόνας αντί για την εξαίρεση, μπορούμε να βοηθήσουμε."

 

logo dialogueWORKS

Το Διαπροσωπικό Επικοινωνιακό Πρόγραμμα

Η δυνατότητα να εμπλακείτε σε πνευματώδεις και υγιείς διαλόγους είναι η βασική αρχή της προσωπικής και επιχειρηματικής αποτελεσματικότητας. Οι συζητήσεις που οδηγούν σε αποτελέσματα εμπεριέχουν τέσσερα στοιχεία, απαραίτητα στη διεξαγωγή κάθε δύσκολης συζήτησης: : Recognizing and Suspending (Αναγνώριση και Αναστολή, Expressing (Έκφραση), Asking (Ερώτηση) and Listening and Attending (Ακοή και Παρακολούθηση). Ο συνδυασμός αυτών των δεξιοτήτων δημιουργεί τις τέσσερις φάσεις της διαδικασίας DialogueWORKS που μπορεί να γίνει το πλαίσιο διεξαγωγής κάθε δύσκολης συζήτησης.

Εκπαιδευτικοί Στόχοι

While many conversations courses deal only with a recipe for sharing “undiscussables” or providing constructive feedback, you can expect this training to increase awareness and to develop applicable, practical skills to:

  • Detect deteriorating conversations that may be reversed and improved.
  • Improve collaboration, alignment, and accountability.
  • Strengthen relationships by improving respect and trust.
  • Increase productivity and customer satisfaction.
  • Heighten learning and discovery resulting in improved problem solving, decision making and innovation.
  • Improve teamwork and support in execution.
  • Foster change that drives results.

Learning Process

The learning process mixes theory, REAL practice, and personal awareness using video, personal exercises, self-assessment and applicable real-life challenges. In short, the training encompasses multiple modes of learning that allow you to transfer the concepts and skills into practical application.

Who Should Attend?

Leaders at all levels of the organization will benefit. Any individual contributor who is interested in enhancing his or her conversation skills within the realm of personal or professional responsibilities will benefit from the course.

Διάρκεια:

1 ημέρα

Ολοκληρωμένος κατάλογος σεμιναρίων

Έχετε κάποια απορία;

line phone

Καλέστε μας στο

+30 210 9210734