call us +30 210 9210734

Σεμινάρια Call Center Training

 

call center

 

H εταιρία μας εξειδικεύεται σε σεμινάρια Call Center καλύπτοντας όλες τις βαθμίδες στελεχών. Συγκεκριμένα διαθέτουμε εμπειρία σε όλες τις κατηγορίες  Call Centers:

  • Outbound
    • Απόκτηση πελατών (Customer acquisition)
    • Διαχείριση απαιτήσεων (claims processing)
  • Inbound
    • Εξυπηρέτηση πελατών (Customer Care)
      • Εξωτερικών
      • Εσωτερικών (IT Helpdesk)
    • Άμεσηανταπόκρισης (Direct Service, Order taking services, virtual receptionist services)
  • Business to Business

Διενεργούμε ανάλυση των εκπαιδευτικών αναγκών σας (Training Needs Analysis –TNA) και προσαρμόζουμε τα τα σεμινάρια σε κάθε ομάδα εκπαιδευομένων. Προσφέρουμε τα παρακάτω σεμινάρια.

Έχετε κάποια απορία;

line phone

Καλέστε μας στο

+30 210 9210734