call us +30 210 9210734

  • Διεθνείς Αντιπροσωπείες

    DOOR Training & Consulting

  • DOOR Training & Consulting Greece

    16 Χώρες - 2.478 Επιχειρήσεις - 50.000 Στελέχη

  • Δείτε τα Προγραμματισμένα Σεμινάριά μας

  • Δείτε τον πλήρη Κατάλογο με τα Σεμινάριά μας


Η εταιρία μας έχει υλοποιήσει με μεγάλη επιτυχία έργα εκπαίδευσης σε Ελλάδα, Κύπρο αλλά και διεθνώς. Είμαστε στην λίστα των Most Preferred Training Providers της Microsoft ενώ συνεργαζόμαστε σταθερά τα τελευταία χρόνια με πολυεθνικές επιχειρήσεις. Η μητρική μας εταιρία, DOOR International, Διαθέτει γραφεία σε 55 χώρες με περισσότερους από 800 εκπαιδευτές, καθοδηγητές και συμβούλους διεθνώς και αποτελεί επιλογή επιχειρήσεων για τις οποίες η εκπαίδευση και ανάπτυξη των στελεχών τους αποτελεί στρατηγική επιλογή.



16

ΧΩΡΕΣ


2.478

EΠΙΧΕΙΡΗΣΕΙΣ


50.000

ΣΤΕΛΕΧΗ

Μας εμπιστεύτηκαν

  • ab-basilopoulos.png
  • adidas.jpg
  • alpha bank.png
  • alumil.png
  • astrazeneca.png
  • bluegr.png
  • eurobank.png
  • harley davidson.png
  • icts.png
  • ikea.png
  • interamerican.png
  • intersport.png
  • lalizas.png
  • lg.png
  • lidl.png
  • microsoft.png
  • mytilineos.png
  • navarino.png
  • philip morris.png
  • public.png

training

ΣΕΜΙΝΑΡΙΑ


team building1

TEAM BUILDING


assement

ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗ


keynote speeches

KEYNOTES SPEECHES


coaching

COACHING


consulting1

ΣΥΜΒΟΥΛΕΥTIKH


conference

ΣΥΝΕΔΡΙΑ


mystery shopper1 MYSTERY SHOPPING

Είπαν για εμάς:

Lalizas

Results & Time Management

lalizas

"Η διαφορά αυτού του προγράμματος σε
σχέση με
όποιο άλλο σεμινάριο έχουμε παρακολουθήσει
στο παρελθόν 
είναι το πλάνο δράσης
που καλούμαι να υλοποιήσω για τους επόμενους 2 μήνες"

Philip Morris
Managerial skills
philip morris

"Το καλύτερο εκπαιδευτικό πρόγραμμα
που έχω παρακολουθήσει ποτέ,
με άμεση πρακτική εφαρμογή "

 

Υπουργείο Μετανταστευτικής Πολιτικής

CISA

logomfa350x350

"Αξιόλογος εκπαιδευτής με απίστευτη μεταδοτικότητα.
Δεν έχω να προτείνω κανένα σημείο βελτίωσης
για το εκπαιδευτικό πρόγραμμα
"

Raycap

Leading Excellence

raycap

"Το εκπαιδευτικό πρόγραμμα Leading Excellence
ανταποκρίνεται στις πραγματικές συνθήκες εργασίας
"

Harley Davidson
Customer Experience
harley davidson

"Eξαιρετικό πρόγραμμα, πήραμε τεχνικές
και πρακτικές μεθόδους για 
άμεση εφαρμογή
στην βελτίωση της εμπειρίας των πελατών"

Γιατί να μας επιλέξετε;

  • 35 χρόνια διεθνούς παρουσίας και 14 χρόνια στην Ελλάδα
  • Γραφεία σε 53 χώρες
  • Περισσότεροι από 800 εκπαιδευτές/coaches/σύμβουλοι διεθνώς
  • Εκπαιδευτικά προγράμματα και λύσεις που αναπτύσσονται με βάση τα διεθνή πρότυπα της εκπαίδευσης ενηλίκων
  • Εξειδικευόμαστε στην ανάλυση εκπαιδευτικών αναγκών (Training Needs Analysis) και διαθέτουμε πιστοποίηση (ROI Institute) στην μέτρηση των αποτελεσμάτων των ενεργειών εκπαίδευσης και ανάπτυξης (HR & Training ROI)
  • Συμμετέχουμε σε ετήσια βάση σε όλα τα συνέδρια (CIPD, ATD, SHRM) του κλάδου μας και ενημερωνόμαστε για κάθε νέα εξέλιξη
  • Μας χαρακτηρίζει το πάθος για ότι κάνουμε

Σκοπός Σεμιναρίου

Το πρόγραμμα ίσως είναι το δημοφιλέστερο στην κατηγορία του. Προσφέρει σε βάθος ανάλυση των στρατηγικών και τακτικών διαπραγμάτευσης τόσο σε Εταιρικό όσο και ατομικό επίπεδο. Το πρόγραμμα έχουν παρακολουθήσει μέχρι σήμερα, περισσότερα 1200 Στελέχη Επιχειρήσεων σε Ελλάδα και Κύπρο.

Οφέλη Συμμετοχής:
Οι συμμετέχοντες θα αποκτήσουν δεξιότητες που θα τους επιτρέψουν:
Αντιμετωπίζουν την κάθε περίπτωση διαπραγμάτευσης με μοναδικό τροπο.
Να καταλήγουν σε συμφωνίες με αμοιβαίο όφελος.
Να αντιμετωπίζουν άλλους έμπειρους διαπραγματευτές και να εντοπίζουν τις τεχνικές τους.
Να μειώνουν το χρόνο κλεισίματος μια διαπραγμάτευσης
Να δημιουργήσουν και να αποτυπώσουν σε πολιτική διαδικασιών, την Στρατηγική διαπραγματεύσεων της ομάδος τους, του τμήματός τους αλλά και της Εταιρίας τους.

Το σεμινάριο Απευθύνεται

Σε  όλες τις βαθμίδες Στελεχών επιχειρήσεων που στα πλαίσια των καθηκόντων τους διαπραγματεύονται σε μικρό ή μεγάλο βαθμό με πελάτες, προμηθευτές ακόμη και συναδέλφους. Πριν την υλοποίηση του προγράμματος διενεργείται ανάλυση του προφίλ των συμμετεχόντων και προσαρμόζονται ανάλογα τα case studies. Με αυτό τον τρόπο ένα Στέλεχος πληροφορικής που συμμετέχει στο πρόγραμμα εξασκείται σε Case Studies σχετικά με το αντικείμενο της εργασίας του.

Διάρκεια Σεμιναρίου

Το σεμινάριο διαρκεί 16 ώρες

Προϋποθέσεις Συμμετοχής στο Σεμινάριο

Η συμμετοχή στο σεμινάριο προϋποθέτει επαγγελματική εμπειρία.

Συνοπτικό Πρόγραμμα Σεμιναρίου

Προεργασία:
Οι συμμετέχοντες :
Συμπληρώνουν το Web Based ερωτηματολόγιο ανάλυσης αναγκών
Συμπληρώνουν το εργαλείο Negotiation Styles
Συμπληρώνουν το Εργαλείο DISC
Κάνουν την πρώτη τους πραγματική διαπραγμάτευση (on-site επίσκεψη, τηλεφωνική, e-mail)

Ημέρα 1:

Ο ανθρώπινος εγκέφαλος, η φυσιολογία του και ο ρόλος του στον τρόπο με τον οποίο συμπεριφερόμαστε και διαπραγματευόμαστε.Ανάλυση των αποτελεσμάτων του εργαλείου DISCΣχολιασμός των πραγματικών διαπραγματεύσεων και καταγραφή των σημείων προς βελτίωση.Ανάλυση των αποτελεσμάτων του εργαλείου Negotiation Styles (Διαπραγματευτικά στυλ)
Στρατηγικές διαπραγμάτευσης
Βασικές έννοιες διαπραγματεύσεων:
Range of Potential Agreement (ROPA)
Range of  Potential Movement (ROPM)
BATNA
Παράμετροι διαπραγμάτευσης
Οι 50 διεθνώς καταγεγραμμένες τακτικές διαπραγμάτευσης.
Διαχείριση συναισθημάτων - αδιαπραγμάτευτα συναισθήματα;

Ημέρα 2:

Βασικές Αρχές Επιρροής (τα αποτελέσματα των ειδικών ερευνητών ψυχολογίας στον τομέα της επιρροής)
Γλώσσα σώματος στις διαπραγματεύσεις
Ομαδικές Διαπραγματεύσεις (ρόλοι μελών)
Ιδιατερότητες ανά κατηγορία διαπραγματεύσεων και τακτικές που προτείνονται ανά περίπτωση
Διαπραγμάτευση πρόσωπο με πρόσωπο
Τηλεφωνική διαπραγμάτευση
Διαπραγμάτευση με e-mail
Ηλεκτρονικές Δημοπρασίες
Ιστορικό δημοπρασιών

Προσυμβατική ικανοποίηση Ανάγκης

Συμμετοχή – προσέγγιση – χρήση b2b vs b2c

Διαφορετικές περιπτώσεις e-auctions και τύποι δημοπρασιών

Σχεδιασμός e-auction

Παράμετροι e-auction

Παράγοντες Επιτυχίας και  δικλίδες ασφαλείας

Διαδικασία e-auction vs παραδοσιακής

Μύθοι και Πραγματικότητες

Εταιρική Στρατηγική: Πολιτική Διαπραγματεύσεων σε εταιρικό επίπεδο, σε επίπεδο business unit ή επίπεδο ομάδος.
Έντυπα (Negotiation Dashboard, Έντυπο ανασκόπησης διαπραγμάτευσης)

Μεθοδολογία Υλοποίησης Σεμιναρίου & Οπτικοακουστικά Μέσα

Πριν την έναρξη του προγράμματος ειδικά ερωτηματολόγια ανάλυσης αναγκών αποστέλλονται σε όλους τους υποψήφιους συμμετέχοντες προκειμένου να γίνει η καταγραφή των εξής στοιχείων:

  • Ακαδημαϊκό Υπόβαθρο

  • Επαγγελματική Εμπειρία στην προηγούμενη καριέρα

  • Τρέχουσα θέση στην Επιχείρηση

  • Προσδοκίες που επιθυμείτε να καλύψει το σεμινάριο

  • Άλλες παρατηρήσεις σχετικά με την υλοποίηση του Σεμιναρίου

Έντυπο Υλικό

  • Σημειώσεις Εισηγητή και Βιβλίο του Εμπορίου.

Σκοπός Σεμιναρίου

Σκοπός του σεμιναρίου είναι η ενίσχυση της δεξιότητας της διαπραγμάτευσης  των agents τμημάτων collections ώστε να επιτυγχάνουν καλύτερα αποτελέσματα.

Το σεμινάριο Απευθύνεται

Το σεμινάριο απευθύνεται σε εξελισσόμενα στελέχη πρώτης γραμμής τμημάτων Collection που έχουν άμεση και καθημερινή επαφή με τους πελάτες και ενδιαφέρονται να αξιοποιήσουν τις σύγχρονες τεχνικές διαπραγματεύσεων σε συνδυασμό με την αποτελεσματικότερη χρήση των εργαλείων που τους προσφέρονται από την Εταιρία στα πλαίσια αυτών των διαπραγματεύσεων.

Διάρκεια Σεμιναρίου

Το σεμινάριο διαρκεί 16 ώρες  

Προϋποθέσεις Συμμετοχής στο Σεμινάριο

Το σεμινάριο διοργανώνεται μόνο ως ενδο-επιχειρησιακό.

Συνοπτικό Πρόγραμμα Σεμιναρίου

Περιεχόμενο

  • Ο ρόλος της διαπραγμάτευσης στην διαδικασία Collection

  • Τα σημαντικά συστατικά της one-to-one διαπραγμάτευσης

  • Προετοιμασία,

  • Τακτικές (οι πλέον επιτυχημένες τακτικές στα πλαίσια του collection),

  • Στρατηγικές,

  • Η διαπραγματευτική ψυχολογία του πελάτη στην διαδικασία Collection. Ανάλυση διαπραγματευτικής συμπεριφοράς

  • Στυλ Collection και στυλ διαπραγμάτευσης

  • Προσπάθεια κατανόησης του προφίλ διαπραγματευτή του πελάτη

  • Το κόκκινο σημείο

  • Τεχνικές ισορροπίας μεταξύ υψηλής ικανοποίησης πελατών, καλής διαπραγμάτευσης και Win-Win σενάρια

  • BATNA (Best Alternative to a Negotiated Agreement)

  • Οι εναλλακτικές προτάσεις στα πλαίσια της διαπραγμάτευσης. Η επιλογή της καταλληλότερης εναλλακτικής στα πλαίσια μια τηλεφωνικής διαπραγμάτευσης.

  • Διαπραγμάτευση με δύσκολους διαπραγματευτές.

  • PersuasionTactics (Βασίζονται στην έρευνα του καταξιωμένου ερευνητήDr. Gialdini ,Ειδικού ερευνητή σε θέματα Persuasion).

  • Διαχείριση των Momentsofpower στα πλαίσια μιας επιτυχημένης ή αποτυχημένης διαπραγμάτευσης.

Μεθοδολογία Υλοποίησης Σεμιναρίου & Οπτικοακουστικά Μέσα

Πριν την έναρξη του προγράμματος ειδικά ερωτηματολόγια ανάλυσης αναγκών αποστέλλονται σε όλους τους υποψήφιους συμμετέχοντες προκειμένου να γίνει η καταγραφή των εξής στοιχείων:

  • Ακαδημαϊκό Υπόβαθρο

  • Επαγγελματική Εμπειρία στην προηγούμενη καριέρα

  • Τρέχουσα θέση στην Επιχείρηση

  • Εμπειρία σχετικά με τις διαπραγματεύσεις

  • Προσδοκίες που επιθυμείτε να καλύψει το σεμινάριο

  • Άλλες παρατηρήσεις σχετικά με την υλοποίηση του Σεμιναρίου

Στα πλαίσια του προγράμματος:

  • Προβάλλονται Videos με σενάρια διαπραγματεύσεων

  • Ακολουθεί σχολιασμός των Videos και μελέτη Case Studies

  • Οι συμμετέχουνες λαμβάνουν μέρος σε ένας προς έναν διαπραγματεύσεις (Role Playing) όπου γίνεται και η σχετική βιντεοσκόπηση

Έντυπο Υλικό

  • Σημειώσεις Εισηγητή και Βιβλίο του Εμπορίου.

Σκοπός Σεμιναρίου

Στόχος του Breakfast Brefing (διάρκειας 4 ωρών) είναι η ενημέρωση των συμμετεχόντων για τα πλεονεκτήματα που προσφέρουν οι ηλεκτρονικές δημοπρασίες και τα οφέλη στην μείωση του κόστους των προμηθειών. Το πρόγραμμα προσφέρει στους συμμετέχοντες την δυνατότητα να κατανοήσουν τις κατηγορίες και τους τύπους ηλεκτρονικών δημοπρασιών καθώς και την Στρατηγική αλλά και τις τεχνικές που απαιτούνται για την διεξαγωγή τους.

Το σεμινάριο Απευθύνεται

To Breakfast Briefing απευθύνεται σε Ανώτερα και Ανώτατα Στελέχη Επιχειρήσεων καθώς και σε Στελέχη Οικονομικής Διεύθυνσης ή Διεύθυνσης προμηθειών καθώς και Στελέχη άλλων τμημάτων που ασχολούνται με μεγάλης κλίμακας προμήθειες.

Διάρκεια Σεμιναρίου

Το σεμινάριο διαρκεί 4 ώρες

Προϋποθέσεις Συμμετοχής στο Σεμινάριο

Η συμμετοχή στο σεμινάριο προϋποθέτει εμπειρία στον τομέα των προμηθειών.

Συνοπτικό Πρόγραμμα Σεμιναρίου

  • Εισαγωγή στις Ηλεκτρονικές Δημοπρασίες

  • Διαδικασίες προμήθειας πριν την σύναψη σύμβασης

  • Ηλεκτρονικές Δημοπρασίες (Business to Business, Business to Customer)

  • Διαφορετικές Περιπτώσεις Ηλεκτρονικών Δημοπρασιών:

  • Διαγωνισμοί με κριτήριο την καλύτερη τιμή  ενός είδους/υπηρεσίας

  • Διαγωνισμοί με κριτήριο την καλύτερη τιμή  ενός συνόλου ειδών (καλάθι)

  • Διαγωνισμοί με κριτήριο Β/C (Benefit to Cost), or VfM (Value for Money)

  • Διαγωνισμοί για ανάδειξη ενός μειοδότη

  • Διαγωνισμοί για ανάδειξη πολλών μειοδοτών

  • Βασικές Αρχές Σχεδιασμού Δημοπρασιών

  • Παράμετροι Ηλεκτρονικής Δημοπρασίας

  • Παράγοντες Επιτυχίας Δημοπρασιών

  • Δικλίδες Ασφαλείας

  • Τύποι Ηλεκτρονικής Δημοπρασίας:

  • Αγγλική

  • Δυναμική

  • Ολανδική

  • Αμερικάνικη

  • Ιαπωνέζικη

  • Vichery

  • Πολυμεταβλητή

  • Case Studies - Demo Δημοπρασίας

Μεθοδολογία Υλοποίησης Σεμιναρίου & Οπτικοακουστικά Μέσα

Πριν την έναρξη του προγράμματος ειδικά ερωτηματολόγια ανάλυσης αναγκών αποστέλλονται σε όλους τους υποψήφιους συμμετέχοντες προκειμένου να γίνει η καταγραφή των εξής στοιχείων:

  • Ακαδημαϊκό Υπόβαθρο

  • Επαγγελματική Εμπειρία στην προηγούμενη καριέρα

  • Τρέχουσα θέση στην Επιχείρηση

  • Προσδοκίες που επιθυμείτε να καλύψει το σεμινάριο

  • Άλλες παρατηρήσεις σχετικά με την υλοποίηση του Σεμιναρίου

Έντυπο Υλικό

  • Σημειώσεις Εισηγητή και Βιβλίο του Εμπορίου.

Σκοπός Σεμιναρίου

Σκοπός του σεμιναρίου είναι παρουσίαση στους συμμετέχοντες των αποτελεσματικών τεχνικών διαπραγμάτευσης μέσω e-mail.

Το σεμινάριο Απευθύνεται

Το σεμινάριο απευθύνεται σε Στελέχη που χρησιμοποιούν το e-mail για να διαπραγματεύονται με πελάτες, συνεργάτες, προμηθευτές κλπ.

Διάρκεια Σεμιναρίου

Το σεμινάριο διαρκεί 4 ώρες  

Προϋποθέσεις Συμμετοχής στο Σεμινάριο

Η συμμετοχή στο σεμινάριο προϋποθέτει βασικές γνώσεις διαπραγματεύσεων. Εξαιτίας της μικρής διάρκειας του προγράμματος δεν δίνεται καθόλου σε βασικά θέματα διαπραγματεύσεων. 

Συνοπτικό Πρόγραμμα Σεμιναρίου

Περιεχόμενο

  • Εντοπισμός διαπραγματευτικών τακτικών σε ένα e-mail

  • Τεχνικές διαχείρισης των ερωτήσεων για να αποτκήσετε τον έλεγχο μιας ηλεκτρονικής διαπραγμάτευσης

  • Δημιουργία κοινού εδάφους για την ηλεκτρονική διαπραγμάτευση

  • Προετοιμασία on-line documents

  • Πλεονεκτήματα και μειονεκτήματα της ηλεκτρονικής διαπραγμάτευσης

    Τακτικές που ενδείκνυνται για την ηλεκτρονική διαπραγμάτευση

Μεθοδολογία Υλοποίησης Σεμιναρίου & Οπτικοακουστικά Μέσα

Πριν την έναρξη του προγράμματος ειδικά ερωτηματολόγια ανάλυσης αναγκών αποστέλλονται σε όλους τους υποψήφιους συμμετέχοντες προκειμένου να γίνει η καταγραφή των εξής στοιχείων:

  • Ακαδημαϊκό Υπόβαθρο

  • Επαγγελματική Εμπειρία στην προηγούμενη καριέρα

  • Τρέχουσα θέση στην Επιχείρηση

  • Εμπειρία σχετικά με τις διαπραγματεύσεις

  • Προσδοκίες που επιθυμείτε να καλύψει το σεμινάριο

  • Άλλες παρατηρήσεις σχετικά με την υλοποίηση του Σεμιναρίου

Στα πλαίσια του προγράμματος:

  • Προβάλλονται Videos με σενάρια διαπραγματεύσεων

  • Ακολουθεί σχολιασμός των Videos και μελέτη Case Studies

  • Οι συμμετέχουνες λαμβάνουν μέρος σε ένας προς έναν διαπραγματεύσεις (Role Playing) όπου γίνεται και η σχετική βιντεοσκόπηση

Έντυπο Υλικό

  • Σημειώσεις Εισηγητή και Βιβλίο του Εμπορίου. 

Newsletter !

Ενδιαφέρεστε για κάποιο σεμινάριο ;

Όλα τα σεμινάρια σε μία σελίδα

seminars white