call us +30 210 9210734

  • Getting Things Done

    Unconference Μεγιστοποίησης Ατομικής Παραγωγικότητας

  • Διεθνείς Αντιπροσωπείες

    GTD - Storewars - Core Strengths - Real Talk & EQ - PerformanceWORKS - Customer Centered Selling

  • Ο νέος μας κατάλογος!

  • DOOR in action

    Δείτε φωτογραφίες από τις εκπαιδεύσεις μας μέσω flickr!

  • Events

    Δείτε τα προγραμματισμένα σεμινάριά μας

  • Ανανεωμένος πλήρης κατάλογος σεμιναρίων

    Ηγεσία - Διοίκηση - Πωλήσεις - Ατομικές Δεξιότητες - IT Training & Quality κ.α.

  • Team Building

    Οργάνωση βιωματικών εκπαιδευτικών προγραμμάτων Team Building

  • Mystery Shopping

    Επαγγελματική αξιολόγηση παρεχόμενων υπηρεσιών

  • DOOR Training & Consulting

    2.478 Επιχειρήσεις - 50.000 Στελέχη


Η εταιρεία μας έχει υλοποιήσει με μεγάλη επιτυχία έργα εκπαίδευσης σε Ελλάδα-Κύπρο αλλά και διεθνώς. Είμαστε στην λίστα των Most Preferred Training Providers της Microsoft ενώ συνεργαζόμαστε σταθερά τα τελευταία χρόνια με πολυεθνικές επιχειρήσεις. Η μητρική μας εταιρεία, DOOR International, διαθέτει γραφεία σε 106 χώρες με περισσότερους από 800 εκπαιδευτές, καθοδηγητές και συμβούλους διεθνώς και αποτελεί επιλογή επιχειρήσεων για τις οποίες η εκπαίδευση και ανάπτυξη των στελεχών τους αποτελεί στρατηγική επιλογή.



16

ΧΩΡΕΣ


2.478

EΠΙΧΕΙΡΗΣΕΙΣ


50.000

ΣΤΕΛΕΧΗ

Μας εμπιστεύτηκαν

  • ab-basilopoulos.png
  • adidas.jpg
  • alpha bank.png
  • alumil.png
  • astrazeneca.png
  • bluegr.png
  • eurobank.png
  • harley davidson.png
  • icts.png
  • ikea.png
  • interamerican.png
  • intersport.png
  • lalizas.png
  • lg.png
  • lidl.png
  • microsoft.png
  • mytilineos.png
  • navarino.png
  • philip morris.png
  • public.png

training

ΣΕΜΙΝΑΡΙΑ


team building1

TEAM BUILDING


assement

ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗ


keynote speeches

KEYNOTES SPEECHES


coaching

COACHING


consulting1

ΣΥΜΒΟΥΛΕΥTIKH


conference

ΣΥΝΕΔΡΙΑ


mystery shopper1 MYSTERY SHOPPING

Είπαν για εμάς:

Υπουργείο Μετανταστευτικής Πολιτικής

CISA

logomfa350x350

"Αξιόλογος εκπαιδευτής με απίστευτη μεταδοτικότητα.
Δεν έχω να προτείνω κανένα σημείο βελτίωσης
για το εκπαιδευτικό πρόγραμμα
"

Raycap

Leading Excellence

raycap

"Το εκπαιδευτικό πρόγραμμα Leading Excellence
ανταποκρίνεται στις πραγματικές συνθήκες εργασίας
"

Lalizas

Results & Time Management

lalizas

"Η διαφορά αυτού του προγράμματος σε
σχέση με
όποιο άλλο σεμινάριο έχουμε παρακολουθήσει
στο παρελθόν 
είναι το πλάνο δράσης
που καλούμαι να υλοποιήσω για τους επόμενους 2 μήνες"

Philip Morris
Managerial skills
philip morris

"Το καλύτερο εκπαιδευτικό πρόγραμμα
που έχω παρακολουθήσει ποτέ,
με άμεση πρακτική εφαρμογή "

 

Harley Davidson
Customer Experience
harley davidson

"Eξαιρετικό πρόγραμμα, πήραμε τεχνικές
και πρακτικές μεθόδους για 
άμεση εφαρμογή
στην βελτίωση της εμπειρίας των πελατών"

Γιατί να μας επιλέξετε;

  • 38 χρόνια διεθνούς παρουσίας και 15 χρόνια στην Ελλάδα
  • Γραφεία σε 53 χώρες
  • Περισσότεροι από 900 εκπαιδευτές/coaches/σύμβουλοι διεθνώς
  • Εκπαιδευτικά προγράμματα και λύσεις που αναπτύσσονται με βάση τα διεθνή πρότυπα εκπαίδευσης ενηλίκων
  • Εξειδικευόμαστε στην ανάλυση εκπαιδευτικών αναγκών (Training Needs Analysis) και διαθέτουμε πιστοποίηση (ROI Institute) στη μέτρηση των αποτελεσμάτων των ενεργειών εκπαίδευσης και ανάπτυξης (HR & Training ROI)
  • Συμμετέχουμε σε ετήσια βάση σε όλα τα συνέδρια (CIPD, ATD, SHRM) του κλάδου μας και ενημερωνόμαστε για κάθε νέα εξέλιξη
  • Μας χαρακτηρίζει το πάθος για ό,τι κάνουμε

Σκοπός Σεμιναρίου

Οι στόχοι του  σεμιναρίου τα Μυστικά του Image Making στην Πράξη είναι πολλαπλοί. Αρχικός στόχος, είναι η παρουσίαση των βασικών δομών και λειτουργιών του Image Making σε ανθρώπους που δεν είναι γνώστες του συγκεκριμένου αντικειμένου, έτσι ώστε να οριοθετηθεί το βασικό θεωρητικό πλαίσιο με βάση το οποίο θα ακολουθήσει η βαθύτερη ανάλυση. Στη συνέχεια, θα αναλυθούν σε βάθος τα κύρια στοιχεία του Image Making για να οξυνθεί η αντιληπτική ικανότητα του εκπαιδευόμενου σε σχέση με τον εαυτό του αλλά και σε σχέση με την εικόνα που προβάλλουν οι άνθρωποι του περιβάλλοντός του (επαγγελματικού, φιλικού, προσωπικού, οικογενειακού). Τέλος, θα δοθούν σύγχρονες τεχνικές, εργαλεία, και πρακτικές συμβουλές, με την βοήθεια των οποίων θα είναι σε θέση οι συμμετέχοντες να εφαρμόσουν βασικές αρχές του Image Making στην πράξη.

Το τελευταίο κομμάτι, αποτελεί και τον πρωταρχικό στόχο του σεμιναρίου, το οποίο είναι αυστηρά προσανατολισμένο στην ουσία του αντικειμένου και πιο συγκεκριμένα, είναι προσανατολισμένο στην αναγνώριση των βασικών μας μειονεκτημάτων αναφορικά με την εικόνα που εκπέμπουμε στους άλλους, στην απόκτηση βασικών δεξιοτήτων επεξεργασίας της εικόνας του εαυτού μας, στην πρακτική εφαρμογή τεχνικών, και τελικά στην ουσιαστική βελτίωση της εικόνας που θέλουμε να έχουμε.

Το σεμινάριο Απευθύνεται

Το σεμινάριο τα Μυστικά του Image Making στην πράξη απευθύνεται σε όλες τις βαθμίδες Στελεχών επιχειρήσεων. Οι στόχοι του συγκεκριμένου σεμιναρίου είναι πολλαπλοί. Αρχικός στόχος, είναι η παρουσίαση των βασικών δομών και λειτουργιών του Image Making σε ανθρώπους που δεν είναι γνώστες του συγκεκριμένου αντικειμένου, έτσι ώστε να οριοθετηθεί το βασικό θεωρητικό πλαίσιο με βάση το οποίο θα ακολουθήσει η βαθύτερη ανάλυση. Στη συνέχεια, θα αναλυθούν σε βάθος τα κύρια στοιχεία του Image Making για να οξυνθεί η αντιληπτική ικανότητα του εκπαιδευόμενου σε σχέση με τον εαυτό του αλλά και σε σχέση με την εικόνα που προβάλλουν οι άνθρωποι του περιβάλλοντός του (επαγγελματικού, φιλικού, προσωπικού, οικογενειακού). Τέλος, θα δοθούν σύγχρονες τεχνικές, εργαλεία, και πρακτικές συμβουλές, με την βοήθεια των οποίων θα είναι σε θέση οι συμμετέχοντες να εφαρμόσουν βασικές αρχές του Image Making στην πράξη.

Το τελευταίο κομμάτι, αποτελεί και τον πρωταρχικό στόχο του σεμιναρίου, το οποίο είναι αυστηρά προσανατολισμένο στην ουσία του αντικειμένου και πιο συγκεκριμένα, είναι προσανατολισμένο στην αναγνώριση των βασικών μας μειονεκτημάτων αναφορικά με την εικόνα που εκπέμπουμε στους άλλους, στην απόκτηση βασικών δεξιοτήτων επεξεργασίας της εικόνας του εαυτού μας, στην πρακτική εφαρμογή τεχνικών, και τελικά στην ουσιαστική βελτίωση της εικόνας που θέλουμε να έχουμε.

Διάρκεια Σεμιναρίου

Το σεμινάριο διαρκεί 8 ώρες

Προϋποθέσεις Συμμετοχής στο Σεμινάριο

Η συμμετοχή στο σεμινάριο προϋποθέτει επαγγελματική εμπειρία.

Συνοπτικό Πρόγραμμα Σεμιναρίου

  • Βασικοί Ορισμοί

  • Η Έννοια της Εικόνας

  • Βασικά Συστατικά του Image Making

  • Δημιουργία της Πρώτης Εντύπωσης

  • Ο Ρόλος της Εμφάνισης

  • Οι Βασικοί Τύποι του Σώματος και τα Μυστικά τους

  • Τα Αξεσουάρ

  • Χρωματολογία και Ψυχολογία των Χρωμάτων

  • Η Βαρύτητα της Φωνής

  • Η Σημαντικότητα της Μη Λεκτικής Επικοινωνίας - της Γλώσσας Σώματος

  • Η Αυθεντικότητα

  • Το Εσωτερικό Image

  • Η Δύναμη της Ψυχολογίας

  • Η Πολύ Ουσιαστική Σημασία των Λέξεων στο Image

Εργαλεία που θα Χρησιμοποιηθούν:

  • Αυτοδιαγνωστικά Τεστ

  • Role Play Activities

Μεθοδολογία Υλοποίησης Σεμιναρίου & Οπτικοακουστικά Μέσα

Πριν την έναρξη του προγράμματος ειδικά ερωτηματολόγια ανάλυσης αναγκών αποστέλλονται σε όλους τους υποψήφιους συμμετέχοντες προκειμένου να γίνει η καταγραφή των εξής στοιχείων:

  • Ακαδημαϊκό Υπόβαθρο

  • Επαγγελματική Εμπειρία στην προηγούμενη καριέρα

  • Τρέχουσα θέση στην Επιχείρηση

  • Προσδοκίες που επιθυμείτε να καλύψει το σεμινάριο

  • Άλλες παρατηρήσεις σχετικά με την υλοποίηση του Σεμιναρίου

Έντυπο Υλικό

  • Σημειώσεις Εισηγητή και Βιβλίο του Εμπορίου.

Σκοπός Σεμιναρίου

Η σωστή διαχείριση του Χρόνου & του Στρες είναι πολύ σημαντικές δεξιότητες που χρειάζονται να αναπτυχθούν, για όσους θέλουν να πετύχουν μια σωστή ισσοροπία προσωπικής και επαγγελματικής ζωής. Δεν υπάρχουν ‘μαγικές’ συνταγές, αλλά υπάρχουν τεχνικές και μέθοδοι να πετύχουμε τους στόχους μας, και να νιώθουμε καλά και εμείς οι ίδιοι.

  • Έχετε άγχος?
  • Δεν προβαίνετε τα ‘deadlines’?
  • Τρέχετε & δεν προβαίνετε?
  • Δεν έχετε ξεκάθαρους στόχους?
  • Κάνετε πρόχειρες δουλειές?
  • Είσαστε ασυνεπείς?
  • Ξεχνάτε συχνά?
  • Έχετε υπερφόρτωση εργασίας?
  • Έχετε χάσει τον ενθουσιασμό σας?
  • Xάνετε την ψυχραιμία σας σε δύσκολες καταστάσεις

Το σεμινάριο Απευθύνεται

Τότε, αυτό το σεμινάριο είναι για εσάς:

  • Να μάθετε να διαχειρίζεστε το χρόνο σας καλύτερα και να ελέγχεται το άγχος σας.
  • Να μάθετε τεχνικές ‘αυτό-ηρεμίας’.
  • Πώς να διαχειρίζεστε με επιτυχία της επιδράσεις των αλλαγών που συντελούνται γύρω σας.
  • Να βάλετε προτεραιότητες και να θέσετε μόνοι σας στόχους στην επαγγελματική σας ζωή που να σας δεσμεύσουν.
  • Πώς να ξέρετε ποια είναι η διάφορα του Σημαντικού από το Επείγον
  • Μερικά μυστικά που βοηθούν στην καλύτερη διαχείριση του χρόνου

Διάρκεια Σεμιναρίου

Το σεμινάριο διαρκει 12 ώρες

Προϋποθέσεις Συμμετοχής στο Σεμινάριο

Η συμμετοχή στο σεμινάριο προϋποθέτει επαγγελματική εμπειρία.  

Συνοπτικό Πρόγραμμα Σεμιναρίου

  • Time Management
  • Ποιες είναι οι αρνητικές συνέπειες όταν δεν καταφέρνουμε να διαχειριστούμε αποτελεσματικά τον χρόνο.
  • Πόσο μας επηρεάζει η σημερινή πραγματικότητα με τις συνεχείς αλλαγές σε όλους τους τομείς δραστηριοτήτων?
  • Η Ζώνη Άνεσης-Βολέματος
  • Πως αντιμετωπίζουμε συνήθως την αλλαγή? Σαν ευκαιρία ή σαν απειλή?
  • Πρόγραμμα Ενεργειών για Καλύτερη Αξιοποίηση Χρόνου.
  • Εργαλεία για την Αποτελεσματικότερη Αξιοποίηση του Χρόνου.
  • Μερικά Μυστικά που βοηθούν στην καλύτερη διαχείριση του χρόνου
  • Stress Management
  • Τα είδη του άγχους
  • Αίτια δημιουργίας του άγχους και οι διαβαθμίσεις του
  • Το άγχος στον εργασιακό χώρο
  • Άγχος και τύπος προσωπικότητας
  • Αιτίες κακοδιαχείρισης του εργασιακού χρόνου
  • Παράγοντες σπατάλης του χρόνου στην άσκηση του Management
  • Τρόποι αξιοποίησης του χρόνου
  • Τεχνικές αντιμετώπισης του άγχους
  • Βασικές μέθοδοι χαλάρωσης
  • Εφαρμογές ήπιας χαλάρωσης
  • Τεστ, ασκήσεις

Μεθοδολογία Υλοποίησης Σεμιναρίου & Οπτικοακουστικά Μέσα

Πριν την έναρξη του προγράμματος ειδικά ερωτηματολόγια ανάλυσης αναγκών αποστέλλονται σε όλους τους υποψήφιους συμμετέχοντες προκειμένου να γίνει η καταγραφή των εξής στοιχείων:

  • Ακαδημαϊκό Υπόβαθρο

  • Επαγγελματική Εμπειρία στην προηγούμενη καριέρα

  • Τρέχουσα θέση στην Επιχείρηση

  • Προσδοκίες που επιθυμείτε να καλύψει το σεμινάριο

  • Άλλες παρατηρήσεις σχετικά με την υλοποίηση του Σεμιναρίου

Έντυπο Υλικό

  • Σημειώσεις Εισηγητή και Βιβλίο του Εμπορίου.

communication

 

Αποτελεσματική Επικοινωνία

με τεχνικές

Νεύρο-Γλωσσικού Προγραμματισμού

Περιγραφή

Οι αναπτυγμένες επικοινωνιακές δεξιότητες είναι ένα εξαιρετικά σημαντικό προσόν, τόσο για την προσωπική όσο και την επαγγελματική μας επιτυχία. Άνθρωποι με δεξιότητες επικοινωνίας, δημιουργούν στενότερες σχέσεις, πετυχαίνουν υψηλότερους στόχους και κερδίζουν ευκολότερα το επιθυμητό αποτέλεσμα. Η εκπαίδευση αυτή, εστιάζεται σε τεχνικές επικοινωνίας που βασίζονται στον Νεύρο- Γλωσσικό Προγραμματισμό (NLP) με στόχο να μας δώσει τα κατάλληλα εργαλεία ώστε η επικοινωνία μας να είναι αποτελεσματικότερη και πιο επιτυχημένη.

Στόχοι σεμιναρίου

  • Να είμαστε σε θέση να δημιουργούμε κοινό πεδίο επικοινωνίας με τον οποιονδήποτε
  • Να επικοινωνούμε το μήνυμά μας καθαρά και αποτελεσματικά
  • Να μπορούμε να μειώνουμε τις αντιστάσεις του συνομιλητή μας
  • Να αντιλαμβανόμαστε περισσότερο περιεχόμενο από την επικοινωνία με τον συνομιλητή μας
  • Να επικοινωνούμε με αυτοπεποίθηση και σιγουριά

Θεματολογία

  1. Βασικές γνώσεις για την τέχνη της επικοινωνίας (Αναφορά σε βασικές έννοιες περί της επικοινωνίας και αναγνώριση της διαφορετικότητας των επικοινωνιακών στυλ)
  2. Μοντέλο επικοινωνίας του Νεύρο-Γλωσσικού Προγραμματισμού (NLP) (Πως ένα εξωτερικό ερέθισμα επηρεάζει την συμπεριφορά άρα και την επικοινωνία του ατόμου)
  3. Αισθητηριακή Οξύτητα (Παρατήρηση του συνομιλητή μας ώστε να αναγνωρίζουμε την κατάσταση στην οποία βρίσκεται κατά την διάρκεια της επικοινωνίας μας)
  4. Δημιουργία Rapport (Μέθοδοι μέσα από τις οποίες μπορούμε να "σπάσουμε τον πάγο" και να δημιουργήσουμε μια "αρμονική σχέση" με τον συνομιλητή μας)
    1. Τα τρία μέρη της επικοινωνίας (Κανάλια που χρησιμοποιούμε για να επικοινωνήσουμε και πως μπορούμε να τα χρησιμοποιήσουμε για την δημιουργία Rapport)
    2. Συστήματα Αναπαράστασης (Μοντέλο του NLP το οποίο εξετάζει τον τρόπο με τον οποίο ο ανθρώπινος εγκέφαλος επεξεργάζεται και αναπαριστά τις πληροφορίες από το περιβάλλον μας)
  5. Οπτικές ενδείξεις (Εργαλείο για αναγνώριση της εσωτερικής διαδικασίας που κάνει ο συνομιλητής για να ανακτήσει την πληροφορία που αναζητά)
  6. Σαφήνεια & Ασάφεια (Εργαλείο το οποίο χρησιμεύει στην επίτευξη συμφωνιών (διαπραγμάτευση) ή για στην εκμαίευση περισσότερων πληροφοριών)

Διάρκεια σεμιναρίου: 12 ώρες

Παρέχονται :

  • Βεβαίωση Παρακολούθησης
  • Εγχειρίδιο εκπαίδευσης

product management

 

Γενικά για το σεμινάριο :

The Product Management Excellence training is structured to follow the typical lifecycle of a product, from initial concept through product launch to ongoing enhancement and product withdrawal. It focuses on the key issues a product manager faces at each stage and provides delegates with the tools and methodologies needed to drive product success throughout.

Απευθύνεται σε:

Product managers at all levels.

Προεργασία

  • Οι συμμετέχοντες θα πρέπει να συμπληρώσουν το web based Training Needs Analysis (TNA) ερωτηματολόγιο.
  • Συνάντηση του εκπαιδευτή με τους Training Stakeholders (προϊσταμένους συμμετεχόντων και στελέχη τμήματος Training & Development)

Περιεχόμενα

PART 1 : Selecting a winning product

Selecting the right product ideas means increased sales, improved profits and huge efficiency gains across your company. Bearing this in mind, the first part of the course defines a framework that enables a product manager to critically assess the merits and likely success of each idea.

The role of Product Management

In examining the characteristics and qualities of a successful product manager, delegates learn how to better deal with some of the common issues that product managers face, where to focus their efforts to be most effective, and how to balance short-term tactical issues with longer-term strategic activities. A significant proportion of this session looks at ways of working more effectively with cross-functional teams and managing the expectations of stakeholders. 

Concept phase

Delegates learn techniques for clear market segmentation and about the value of understanding fully the specific drivers and needs for each segment. They then find out how to reach a realistic estimate of market size before moving on to study ways of arriving at a credible revenue estimate. Market attractiveness is also considered.

Business case phase – Product considerations and market analysis

Deciding whether certain features, products or even markets are attractive enough to warrant further investment is key. This part of the course therefore demonstrates how to carry out detailed market research – both primary and secondary – and to critically appraise the likely success of new products using market focused metrics. Characteristics such as channel readiness, barriers to entry and spend alternatives are considered as a complete picture of the product opportunity is built.

Business case phase – Pricing and finance considerations

Part 1 concludes by examining how to build pricing strategies using different value assessment techniques, such as cost-plus, value-based and competitor indexing methods. In doing so, the pitfalls of each are debated. Business case building is also introduced as a tool to help define the financial benefit a product delivers to its customers. 

PART 2 : Staying on track

Business case phase – Competitor analysis

Understanding your competition gives your company an edge. In this session, delegates find out how to acquire and evaluate detailed competitor information; how to carry out effective competitor analysis at a product and strategic level; and how to make this accessible and useful to the sales team.

Business case phase – Risk assessment and measuring success

In this session, delegates complete the components of the business case and review the actual business case template. This provides the all-important standard structure that product managers need to ensure the right information is gathered and shared and that nothing falls through the net. 

Business case phase – Market requirements

In order to understand fully who the customers are and how they will use the product, delegates learn how to build User Profiles, User Scenarios and Use Cases to provide a complete picture of product requirements. However, no matter how well planned, requirements can change during product development. The session therefore moves onto the subject of prioritization, a great tool that helps product managers deal with change and manage risk. Delegates learn how to produce and maintain a prioritized feature list, use it to manage risk and requirement trade-off, and how it can assist in the early delivery of a product.

The build phase

In product delivery, there are inevitably enormous pressures, both external and internal, working against an on-time delivery that is feature-complete. Couple this with the limited visibility of development progress, and the potential to miss delivery dates or lose key product features becomes a very real threat. To help product managers deal more effectively with these issues, Part 2, closes with an investigation into the reasons behind feature and date changes, strategies to minimize their effect, and methods of working with development to gain real clarity on progress versus plan.

PART 3 : Product release and refinement

With a focus on product launch and ongoing planning, the final part of the training is all about maximising sales right through to the end of a product’s life. The following key areas are covered:

The launch phase

Using proven tools and templates, delegates learn about the fundamentals of a successful product launch: how to implement a checklist; how to gain buy-in for cross-functional tasks; and how to ensure each deliverable meets the needs of its target audience. This session also focuses on developing positioning statements and data sheets with messages that resonate loudly with customers.

In-life phase

A variety of factors influence a product throughout its lifecycle, e.g. new competition, changing customer needs, or advances in technology. In this module, delegates focus on building the framework required to track product success and identify areas of product improvement / enhancement. As a part of this exercise, a win/loss analysis is carried out.

Retirement phase

This session examines all of the aspects that need to be considered when a product comes to the end of its life, such as: the effects of product withdrawal on the company’s segments and customers; how customers will meet the needs addressed by the product once it has been removed; how the withdrawal will be communicated to customers, partners and other parties; and timescales for the withdrawal. Also examined are the benefits of carrying out a SWOT analysis based on the effects of product withdrawal on the company and on its customers.

Communications

To avoid misaligned customer expectations and a loss of credibility for the product manager, communication is an essential yet complex area. This is the topic of the final training session during which delegates find out about how to communicate effectively with customers and across functions, particularly in the areas of pricing, features, delivery dates and when handling objections.

Διάρκεια:

Δεκαέξι (16) ώρες – Δύο ημέρες

EQ

 

Σκοπός του σεμιναρίου:

Η ανάπτυξη των τεχνικών εκείνων που δίνουν τη δυνατότητα στους συμμετέχοντες να αναπτύσσουν και αξιοποιούν τις ικανότητές τους για αυτεπίγνωση, αυτοκυριαρχία και αυτοέλεγχο, επίγνωση των συναισθηματικών αναγκών των άλλων, επιτυχή διαπροσωπική επικοινωνία και αποτελεσματική συνεργασία.

Τι σεμινάριο απευθύνεται

Σε Διοικητικά στελέχη επιχειρήσεων (Διευθυντές, προϊσταμένους) καθώς και σε στελέχη διευθύνσεων του Marketing και των Πωλήσεων.

Μεθοδολογία

Το σεμινάριο στηρίζεται στην ενεργό και συνεχή συμμετοχή των εκπαιδευομένων τόσο κατά τη διάρκεια ανάπτυξης των εννοιών όσο και κατά τη διάρκεια εφαρμογής τους με ασκήσεις, τεστ αυτογνωσίας και μελέτης περιπτώσεων.

Περιεχόμενο

  • Εισαγωγή στην Συναισθηματική Νοημοσύνη
  • Τί σημαίνει δουλεύω έξυπνα;
  • Οι μύθοι της παραδοσιακής εξυπνάδας
  • Τί είναι το Ε.Q. (Emotional Intelligence)
  • Ποιόςείναιοδείκτηςνοημοσύνης (Ι.Q Intellectual Intelligence)
  • Ένα νέο μοντέλο μάθησης
  • Πέρα από την κατάρτιση & την εξειδίκευση η ανάγκη για συναισθηματική νοημοσύνη
  • Τα νέα κριτήρια στην αγορά εργασίας
  • Ποιά η διαφορά στην παραγωγικότητα, στις σχέσεις, στην ποιότητα;
  • Το τρίπτυχο της επιτυχίας:  Γνώσεις, δεξιότητες, συμπεριφορά
  • Ποιά είναι τα 7 είδη του Δείκτη Νοημοσύνης
  • Ποιά είναι τα 5 είδη της Συναισθηματικής Νοημοσύνης;
  • Τεστ ευφυΐας, τεστ προσωπικότητας ή Συναισθηματική Νοημοσύνη
  • Λογικά ή συναισθηματικά προβλήματα;
  • Ποιοί δηλώνουν περισσότερο επιτυχημένοι και ευτυχείς;
  • Η υπεροχή της Συναισθηματικής Νοημοσύνης
  • Η Συναισθηματική Νοημοσύνη είναι στατική ή βελτιώνεται και πώς;
  • Η σημασία του Ολικού Μυαλού
  • Η διαφορετική συμπεριφορά των ανδρών και γυναικών βασισμένη στο I.Q. & E.Q
  • Χαρακτηριστικά γνωρίσματα ανδρών & γυναικών με υψηλό δείκτη I.Q. και E.Q
  • Σημασία αυτογνωσίας των συναισθημάτων μας
  • Τί είναι η συναισθηματική ικανότητα;
  • Ταυτίζονται Συναισθητική Νοημοσύνη & Συναισθηματική Ικανότητα;
  • Proactive ή reactive χαρακτήρες;
  • Προσωπική αντιμετώπιση του θυμού
  • Ηγεσία και συναισθηματική Νοημοσύνη
  • Γιατί η ηγεσία χρειάζεται περισσότερο την Συναισθηματική Νοημοσύνη
  • Παρακίνηση ή αυτοπαρακίνηση;
  • Πηγές παρακίνησης & κίνητρα συμπεριφοράς
  • Πρόβλημα ή ευκαιρία;
  • Ομάδες και ομαδικός Δείκτης Νοημοσύνης
  • Η σημασία για έναν οργανισμό να είναι συναισθηματικά νοήμων
  • Ποιότητα και Συναισθηματική Νοημοσύνη
  • Η Συναισθηματική Ικανότητα στην ποιοτική εξυπηρέτηση
  • Χειρισμός παραπόνων με Συναισθηματική Νοημοσύνη
  • Επικοινωνία με Συναισθηματική Νοημοσύνη
  • Τα οφέλη της ακρόασης με Συναισθηματική Νοημοσύνη
  • Stress & αντιμετώπισή του μέσω της Συναισθηματικής Νοημοσύνης
  • Ισορροπία μεταξύ εργασίας & προσωπικής ζωής
  • Πώς διδάσκεται η Συναισθηματική Νοημοσύνη στα παιδιά;
  • Η «χήνα & τα χρυσά αυγά»

Newsletter !

Ενδιαφέρεστε για κάποιο σεμινάριο ;

Όλα τα σεμινάρια σε μία σελίδα

seminars white