call us +30 210 9210734

  • Διεθνείς Αντιπροσωπείες

    DOOR Training & Consulting

  • DOOR Training & Consulting Greece

    16 Χώρες - 2.478 Επιχειρήσεις - 50.000 Στελέχη

  • Δείτε τα Προγραμματισμένα Σεμινάριά μας

  • Δείτε τον πλήρη Κατάλογο με τα Σεμινάριά μας


Η εταιρία μας έχει υλοποιήσει με μεγάλη επιτυχία έργα εκπαίδευσης σε Ελλάδα, Κύπρο αλλά και διεθνώς. Είμαστε στην λίστα των Most Preferred Training Providers της Microsoft ενώ συνεργαζόμαστε σταθερά τα τελευταία χρόνια με πολυεθνικές επιχειρήσεις. Η μητρική μας εταιρία, DOOR International, Διαθέτει γραφεία σε 55 χώρες με περισσότερους από 800 εκπαιδευτές, καθοδηγητές και συμβούλους διεθνώς και αποτελεί επιλογή επιχειρήσεων για τις οποίες η εκπαίδευση και ανάπτυξη των στελεχών τους αποτελεί στρατηγική επιλογή.



16

ΧΩΡΕΣ


2.478

EΠΙΧΕΙΡΗΣΕΙΣ


50.000

ΣΤΕΛΕΧΗ

Μας εμπιστεύτηκαν

  • ab-basilopoulos.png
  • adidas.jpg
  • alpha bank.png
  • alumil.png
  • astrazeneca.png
  • bluegr.png
  • eurobank.png
  • harley davidson.png
  • icts.png
  • ikea.png
  • interamerican.png
  • intersport.png
  • lalizas.png
  • lg.png
  • lidl.png
  • microsoft.png
  • mytilineos.png
  • navarino.png
  • philip morris.png
  • public.png

training

ΣΕΜΙΝΑΡΙΑ


team building1

TEAM BUILDING


assement

ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗ


keynote speeches

KEYNOTES SPEECHES


coaching

COACHING


consulting1

ΣΥΜΒΟΥΛΕΥTIKH


conference

ΣΥΝΕΔΡΙΑ


mystery shopper1 MYSTERY SHOPPING

Είπαν για εμάς:

Lalizas

Results & Time Management

lalizas

"Η διαφορά αυτού του προγράμματος σε
σχέση με
όποιο άλλο σεμινάριο έχουμε παρακολουθήσει
στο παρελθόν 
είναι το πλάνο δράσης
που καλούμαι να υλοποιήσω για τους επόμενους 2 μήνες"

Harley Davidson
Customer Experience
harley davidson

"Eξαιρετικό πρόγραμμα, πήραμε τεχνικές
και πρακτικές μεθόδους για 
άμεση εφαρμογή
στην βελτίωση της εμπειρίας των πελατών"

Raycap

Leading Excellence

raycap

"Το εκπαιδευτικό πρόγραμμα Leading Excellence
ανταποκρίνεται στις πραγματικές συνθήκες εργασίας
"

Υπουργείο Μετανταστευτικής Πολιτικής

CISA

logomfa350x350

"Αξιόλογος εκπαιδευτής με απίστευτη μεταδοτικότητα.
Δεν έχω να προτείνω κανένα σημείο βελτίωσης
για το εκπαιδευτικό πρόγραμμα
"

Philip Morris
Managerial skills
philip morris

"Το καλύτερο εκπαιδευτικό πρόγραμμα
που έχω παρακολουθήσει ποτέ,
με άμεση πρακτική εφαρμογή "

 

Γιατί να μας επιλέξετε;

  • 35 χρόνια διεθνούς παρουσίας και 14 χρόνια στην Ελλάδα
  • Γραφεία σε 53 χώρες
  • Περισσότεροι από 800 εκπαιδευτές/coaches/σύμβουλοι διεθνώς
  • Εκπαιδευτικά προγράμματα και λύσεις που αναπτύσσονται με βάση τα διεθνή πρότυπα της εκπαίδευσης ενηλίκων
  • Εξειδικευόμαστε στην ανάλυση εκπαιδευτικών αναγκών (Training Needs Analysis) και διαθέτουμε πιστοποίηση (ROI Institute) στην μέτρηση των αποτελεσμάτων των ενεργειών εκπαίδευσης και ανάπτυξης (HR & Training ROI)
  • Συμμετέχουμε σε ετήσια βάση σε όλα τα συνέδρια (CIPD, ATD, SHRM) του κλάδου μας και ενημερωνόμαστε για κάθε νέα εξέλιξη
  • Μας χαρακτηρίζει το πάθος για ότι κάνουμε

How well does your team function?

What is the level of accountability like in your team?

How important is it to have a sense of trust in your team?

Approach

It is vital everyone knows their role in the team, and the part they play in success. This Program focuses on the responsibilities we all have and share working in effective teams. We take an practical approach to this Program, encouraging participants to bring their own challenges to the table, and work on them throughout the Program, enabling real solutions to emerge.

Topics

Evolution of Teams

Dysfunctional Teams

Building Trust

Navigating Conflict

Creating Commitment

Developing Accountability

Results Focused

Training Objectives

At the end of this training Program, participants will be able to:

1.Understand how teams evolve, and the part you play in making it happen
2.Identify what stops teams from being effective, and what you can do to change that
3.Create a meaningful purpose for your team to focus on, and turn strategies into action
4.Keep score and measure the performance of your team
5.Hold each other accountable for the team performance

6.Overcome situations of conflict, and develop trust within your team

Duration

Two Days

Program Schedule

Day One

Introduction & Welcome

Program Objectives

Personal Objectives

Team Effectiveness

Team Evolution

Five Stages of Team Evolution

Dysfunctional Teams

5 Dysfunctions of Teams

- Absence of trust
- Fear of conflict
- Avoidance of accountability
- Inattention to results
- Lack of commitment
- Building Trust

Character & Competence

Credibility

Trust Behaviours

Personal Action Planning

Reflection, Discussion & Action Planning

Day Two

Navigating Conflict

Situation Analysis

Focus on the Goal

Communicate

Innovate

Close the Loop

Creating Commitment

Motivation

Passion & Commitment

Release & Initiative

Accountability

Accountability .v. Responsibility

Team Roles & Goals

Results Focused

Win-Win Results

Performance Agreements

Personal Action Planning

Reflection, Discussion & Action Planning

Do you want to improve your professional relationships?

Would you like to increase the level of trust you have with others?

What is the value of a high trust environment for you?

Approach

Designed for people who wish to focus on and improve their professional relationships. We focus on creating mutually beneficial (win/win), relationships, through building and developing trust and rapport with managers, supervisors, peers and in our teams. We achieve this utilising the Lumina Spark Profile, in a highly interactive workshop.

Topics

DRS Profile

Situational Analysis

Personal Accountability

Making Change Happen

Creative Collaboration

Celebrating Difference

Training Objectives

At the end of the Program you will be able to:

1.Understand your unique DRS Profiles
2.Identify critical situations and moments to build better relationships.
3.Leverage your understanding of how individuals and teams work, to improve results.
4.Identify and surface resistance, manage it and make more effective decisions.

5.Identify, value and celebrate differences to improve relationships.

Duration

Two Days

Program Schedule

Day One

Introduction & Welcome

Program Objectives

Personal Objectives

Building Better Relationships

DRS Profile

Your DRS Profile

How We Are Different

Understand Your Preferences

Situational Analysis

Moments of truth

Needs & Expectations

DOOR IDEA Model

Personal Accountability

Accountability .v. Responsibility

Behaviours of Accountable People

Being Proactive

Personal Action Planning

Day Two

Welcome Back

Review of Day One

Making Change Happen

Surfacing Resistance

Managing Resistance

Readiness for Change

Creative Collaboration

Win/win Agreements

Shared Goals & Values

Conflict Resolution

Celebrating The Difference

Levels of Engagement

Language of Engagement

Encouragement

Personal Action Planning

Σκοπός Σεμιναρίου

Να ανακαλύψετε το μυστικά της Λεκτικής & της Μη-Λεκτικής Επικοινωνίας.
Θελετε :
Να διαβάζετε της εκφράσεις του προσώπου και του σώματος του συνομιλητή σας?
Να ακούτε προσεκτικά, με ‘συν- αίσθηση’?
Να ελέγξετε της κινήσεις του σώματος σας?
Να κερδίζετε τους άλλους στον δικό σας τρόπο σκέψης ?
Να ξεχωρίζετε ως μια λαμπερή - γοητευτική προσωπικότητα?
Τότε, αυτό το σεμινάριο είναι για εσάς. Θα μάθετε:
  • Να αναπτύξετε ‘χημεία’ με άλλους.
  • Να κρατάτε την ψυχραιμία σας σε δύσκολες καταστάσεις
  • Να παρακολουθείτε τι ακριβώς σας λένε.
  • Να οργανώνετε τις σκέψεις σας, με δομημένο τρόπο.
  • Να εκφραζόσαστε με ξεκάθαρο τρόπο, ώστε να έχει ‘βαρύτητα’ ο λόγος σας.
  • «Το λακωνίζειν εστί φιλοσοφείν» -μάθετε πώς να το εφαρμόζετε.
  • Να δίνετε την καλύτερη πρώτη εντύπωση.
  • Να ελέγχετε τα νευρικά «τικ»

Το σεμινάριο Απευθύνεται

Σε οποιονδήποτε θέλει να γίνει καλύτερος στην επικοινωνία, και να μιλάει με περισσότερη αυτό-πεποίθηση στην επαγγελματική & προσωπική ζωή του.

Διάρκεια Σεμιναρίου

16 ώρες

Προϋποθέσεις Συμμετοχής στο Σεμινάριο

Η συμμετοχή στο σεμινάριο προϋποθέτει επαγγελματική εμπειρία.  

Συνοπτικό Πρόγραμμα Σεμιναρίου

Μη-λεκτική Επικοινωνία

‘Rapport’ Κτίσε Σχέση με το Ακροατήριο-τον Άλλον άνθρωπο

Βασική Δομή Μιας Παρουσίασης:Ποιος είναι ο σκοπός μου ? Ποιο είναι το μήνυμά μου ? (4-5 role-play)

Διαχείριση των Ερωτήσεων

Η Δύναμη της «πειθούς»- Εμπνέουμε Ανθρώπους Να Υποστηρίξουν Την Αλλαγή

Μεθοδολογία

Ασκήσεις από τον νεύρο - γλωσσικό προγραμματισμό, θεωρία στο powerpoint, ασκήσεις μπροστά σε βιντεοκάμερα, ομαδικές και γραπτές ασκήσεις.

Μεθοδολογία Υλοποίησης Σεμιναρίου & Οπτικοακουστικά Μέσα

Πριν την έναρξη του προγράμματος ειδικά ερωτηματολόγια ανάλυσης αναγκών αποστέλλονται σε όλους τους υποψήφιους συμμετέχοντες προκειμένου να γίνει η καταγραφή των εξής στοιχείων:

  • Ακαδημαϊκό Υπόβαθρο
  • Επαγγελματική Εμπειρία στην προηγούμενη καριέρα
  • Τρέχουσα θέση στην Επιχείρηση
  • Προσδοκίες που επιθυμείτε να καλύψει το σεμινάριο
  • Άλλες παρατηρήσεις σχετικά με την υλοποίηση του Σεμιναρίου

Έντυπο Υλικό

  • Σημειώσεις Εισηγητή και Βιβλίο του Εμπορίου.

Companies sell products and services. People in organizations sell their ideas. Effective communication skills are the secret of success when you need to promote your ideas among colleagues, clients and customers. The ability to win people over to your ideas without coercion, using relationship-based, emotionally intelligent persuasion, is the key to making your way in the world of business.

Approach

This training program focuses on applying communication techniques that are most effective to your agenda, and on becoming an acute listener to other people's messages. These two skills combined will allow you to apply the principles of effective communication as a systematic, consistent and coherent strategy for putting your ideas across.

Topics

Principles of Effective Communication

Perception and Communication

Empathy and Asking the Right Questions

Communication as Interpersonal Transaction

Personal Communication Styles

Models of Communication

Organizational Communication Types

Persuasion Techniques

Training Objectives

At the end of this training you will be able to:

1.Recognize one’s own effective and ineffective patterns of communication.
2.Understand the principles to effective communication.
3.Realize how perception influences communication.

4.Apply persuasion techniques.

Duration

Two Days

Program Schedule

Day One

Introduction & Welcome

Program Objectives

Personal Objectives

Leading Change

Principles of Effective Communication

Collecting All the Colors

Perception and Communication

Perception Affects

The Effect of Perception on Communication

How Do I Manage Perception – The Ladder of Inference

Empathy and Asking the Right Questions

What’s on Your Mind? – Reflecting on Thoughts in the Background

What Does It Mean to Be an Empathetic Listener?

Raising the Effectiveness of Communication by Asking the Right Question at the Right Time

Communication as Interpersonal Transaction

Reacting to Circumstance.

The Transactional Analysis Model.

Personal Action Planning

Day Two

Welcome Back

Communication Styles

What's My Style?

Styling

Passive, Assertive, Aggressive

The Pressure Cycle

Color Code to Assertive Behavior

Assertive Communication

Organizational Communication

Organizational culture

Organizational communication

Communicating my organization

The SWOT Analysis Model

Top of The Line Communication Skills – Selling Ideas

Ideas for Sale

The Five Step Model

Personal Action Planning

Σκοπός Σεμιναρίου

Είναι Παρασκευή απόγευμα και σε λίγη ώρα ετοιμάζεστε να φύγετε από το γραφείο σας, για να πάτε με τον /την σύντροφό σας μία 2ήμερη εκδρομή, όταν λαμβάνετε ένα e-mail από τον Διευθυντή σας, που σας καλεί σε ένα πολύ σημαντικό meeting το Σάββατο το απόγευμα, από το οποίο όχι μόνο δεν μπορείτε να λείψετε, αλλά πρέπει να προετοιμάσετε και να εκτελέσετε κατά τη διάρκειά του, μία πολύωρη παρουσίαση. 
Δέχεστε ένα τηλεφώνημα από την τράπεζα, που σας ενημερώνει ότι μόλις απέρριψαν την αίτησή σας για το στεγαστικό δάνειο που ζητήσατε, μολονότι προφορικά σας είχαν υποσχεθεί οτι δεν θα υπάρξει πρόβλημα και εσείς έχετε ήδη ενημερώσει ότι θα αφήσετε το σπίτι που νοικιάζετε μέσα στον επόμενο μήνα, για να αγοράσετε ένα δικό σας.
Μόλις έχετε ξεκινήσει εργασία σε μία νέα εταιρία και το νέο σας τμήμα μαζί με τους νέους συναδέλφους και υφισταμένους σας, δεν ανταποκρίνονται καθόλου σε όσα σας είχε ενημερώσει ο διευθυντής που σας προσέλαβε. Έχετε την αίσθηση οτι δεν σας συμπαθούν, ότι σας κάνουν πόλεμο και περιμένουν πώς και πώς την αποτυχία σας.

Τι κοινό αίσθημα σας δημιουργούν οι παραπάνω εξιστορήσεις αν σκεφτείτε ότι όλα αυτά, άλλα ίσως και ακόμη περισσότερα, θα μπορούσαν να συμβούν και σε εσάς ? 

Τι άλλο από Άγχος και Θυμό.

Τι εσείς μπορείτε να κάνετε για τα συναισθήματα αυτά που συχνά σας κυριεύουν? 
Μα τί άλλο απο το να μπορέσετε να το διαχειριστείτε εποικοδομητικά.    

Σκοπός του σεμιναρίου

Σκοπός του σεμιναρίου είναι να αναδείξει, ότι το νούμερο ένα πρόβλημα του σύγχρονου ανθρώπου, η διαχείριση των συναισθημάτων του άγχους και του θυμού, είναι κάτι που έρχεται φυσιολογικά και που αν το διαχειριστείτε σωστά και έξυπνα, μπορεί να ελεγχθεί, να μετριαστεί και να μετατραπεί, από ανασταλτικός παράγοντας της ζωής σας, σε κινητήρια δύναμη για την επίτευξη των προσπαθειών σας.

Το σεμινάριο Απευθύνεται

Σε όλες τις κατηγορίες Στελεχών επιχειρήσεων ανεξαρτήτως βαθμίδας και ρόλου.

Διάρκεια Σεμιναρίου

Το σεμινάριο διαρκεί 8 ώρες

Προϋποθέσεις Συμμετοχής στο Σεμινάριο

Η συμμετοχή στο σεμινάριο προϋποθέτει επαγγελματική εμπειρία.

Συνοπτικό Πρόγραμμα Σεμιναρίου

Τι είναι ακριβώς τα συναισθήματα : Άγχος και Θυμός και που οφείλονται
Οι αλλαγές που επιφέρουν στον άνθρωπο (Σωματικές, Πνευματικές, Ψυχολογικές, Συμπεριφοράς)
Το Άγχος, ο Θυμός και τα γεγονότα της ζωής μας 
Το ‘Άγχος ο Θυμός και το αμυντικό μας σύστημα
Ποιοί μπορούν να είναι στρεσογόνοι παράγοντες και πώς ελέγχονται
Πηγές άγχους και θυμού μέσα σε μία εταιρία και η διαχείρισή των
Το χρόνιο Άγχος = παράγοντας αποτυχίας 
Το να εκφραζόμαστε ανεξέλεγκτα έχει κόστος  
Ατομικές διαφορές και διαχείριση των συναισθημάτων 
Ελεγχόμενο άγχος vs ανεξέλεγκτου άγχους  
Καλές πρακτικές κατά του άγχους και του θυμού
Διαχειριστείτε αποτελεσματικά τις αλλαγές της ζωή σας
Μετατρέποντας τα αρνητικά αυτά συναισθήματα σε παράγοντα επιτυχίας
Τα συμπτώματα του stress
Ψυχομετρικό test : Μετρήστε το άγχος σας
Ασκήσεις προσωπικής βελτίωσης πάνω σε θέματα άγχους και θυμού

Μεθοδολογία Υλοποίησης Σεμιναρίου & Οπτικοακουστικά Μέσα

Πριν την έναρξη του προγράμματος ειδικά ερωτηματολόγια ανάλυσης αναγκών αποστέλλονται σε όλους τους υποψήφιους συμμετέχοντες προκειμένου να γίνει η καταγραφή των εξής στοιχείων:

  • Ακαδημαϊκό Υπόβαθρο

  • Επαγγελματική Εμπειρία στην προηγούμενη καριέρα

  • Τρέχουσα θέση στην Επιχείρηση

  • Προσδοκίες που επιθυμείτε να καλύψει το σεμινάριο

  • Άλλες παρατηρήσεις σχετικά με την υλοποίηση του Σεμιναρίου

Έντυπο Υλικό

  • Σημειώσεις Εισηγητή και Βιβλίο του Εμπορίου.

Newsletter !

Ενδιαφέρεστε για κάποιο σεμινάριο ;

Όλα τα σεμινάρια σε μία σελίδα

seminars white