Νοέμβριος 2017
Δευ Τρι Τετ Πεμ Παρ Σαβ Κυρ
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30

8o Unconference Βοηθών Διοίκησης

Πληροφορίες

To 8o Πανελλήνιο Συνέδριο Βοηθών Διοίκησης (Γραμματέων & Top Management Assistants) διοργανώνεται ως Unconference με νέο concept και ανανεωμένη θεματολογία. Συνεχίζουμε αξιοποιώντας τα στοιχεία των προηγουμένων επιτυχημένων συνεδρίων ενώ παράλληλα προσθέτουμε τα χαρακτηριστικά του Unconference.

8o Unconference Βοηθών Διοίκησης

Γραμματέων & Top Management Assistants

Σάββατο 14 Μαρτίου 2015
Ξενοδοχείο Novotel

Δήλωση Συμμετοχής

To Unconference προσφέρει στους Βοηθούς Διοίκησης τη δυνατότητα να ενημερωθούν σχετικά με θέματα που βρίσκονται στο επίκεντρο του ενδιαφέροντος των στελεχών του κλάδου σε Ελλάδα αλλά και διεθνώς. 

Τι σημαίνει όμως η αλλαγή του συνεδρίου σε unconference;

  • To unconference έχει συγκεκριμένη ώρα έναρξης αλλά ο κάθε σύνεδρος μπορεί να έρθει την ώρα που θα θεωρήσει καταλληλότερη.
  • Το Unconference έχει συγκεκριμένη ώρα λήξης αλλά θα τελειώσει όταν το αποφασίσουν οι σύνεδροι και όταν πρέπει να τελειώσει.
  • Το ντύσιμο των συνέδρων καθορίζεται από τη διάθεσή τους. Το ίδιο ισχύει και για το ντύσιμο των ομιλητών/facilitators καθώς και του προσωπικού υποστήριξης.
  • Η live μουσική μας θα δώσει άλλη πνοή κατά την έναρξη, τα break, την ώρα του γεύματος και τη λήξη του unconference
  • Σε όλες τις ενότητες του συνεδρίου θα υλοποιηθούν παίγνια στα οποία εθελοντικά θα έχουν τη δυνατότητα συμμετοχής οι σύνεδροι. Εγκαινιάζουμε το Experiential Training στο unconference, κάνοντας πράξη τη φιλοσοφία μας: "Ότι έμαθα παίζοντας δεν το ξέχασα ποτέ.".
  • Αν δεν σας καλύπτει μια ενότητα ή ένα παράλληλο track που έχετε επιλέξει μπορείτε απλά να αποχωρήσετε δυναμικά και να παρακολουθήσετε κάποιο άλλο session/track. Η γνώση είναι δική σας επιλογή.
  • Ο τρόπος με τον οποίο θα παρακολουθήσετε κάποιο session/track είναι επίσης δική σας επιλογή. Το unconference θα προσφέρει όλες τις εναλλακτικές.
  •  Οι σύνεδροι του Unconference στο σύνολό τους μπορούν να συνεισφέρουν στην επιτυχία του: Με ιδέες, προτάσεις, συμμετοχή στο panel βέλτιστων πρακτικών και οποιοδήποτε άλλο τρόπο επιλέξετε κατά το σχεδιασμό αλλά και την υλοποίηση του.
  • Όλες οι σύνεδροι εκτός των άλλων θα παραλάβουν κατά την άφιξή τους το προσωπικό τους πρότυπο πλάνο δράσης (Template). Ο στόχος μας είναι μια εφαρμόσμη ιδέα ανά session.
  • Τέλος το Unconferece wall σας περιμένει .....

Απευθύνεται

Το Unconference απευθύνεται σε Στελέχη Γραμματειακής Υποστήριξης - Βοηθούς Διοίκησης και Top Management Assistants  που ενδιαφέρονται να ενημερωθούν για θέματα του κλάδου και να ενισχύσουν τις γνώσεις τους σε τομείς που βρίσκονται στο επίκεντρο του ενδιαφέροντος των Στελεχών επιχειρήσεων. Διοργανώνεται για όγδοη χρονιά ως φυσική συνέχεια του Πανελληνίου Συνεδρίου Γραμματέων, στο οποίο έχουν συμμετάσχει μέχρι σήμερα έχουν συμμετάσχει μέχρι σήμερα περισσότερες από 2.500 Βοηθοί Διοίκησης.
Συγκεκριμένα, το Unconference απευθύνεται σε:

  • Receptionists
  • Στελέχη υποστήριξης Τηλεφωνικών Κέντρων
  • Γραμματείς
  • Γραμματείς τμημάτων
  • CEOs΄ Personal Assistants
  • Γραμματείς – Assistants Γενικών Διευθυντών
  • Γραμματείς – Assistants Διευθύνοντος Συμβούλου
  • Top Management Assistants
  • Virtual Assistants (VA)
  • Προϊσταμένους Τμημάτων Γραμματειακής Υποστήριξης
  • Βοηθούς Διοίκησης που βρίσκονται στο στάδιο αναζήτησης εργασίας
  • Άλλες κατηγορίες και βαθμίδες Βοηθών Διοίκησης

Agenda

H Agenda του unconference θα βελτιώνεται μέχρι και λίγες ώρες πριν την εναρξή του. Η παρακάτω θεματολογία δεν είναι οριστική αλλά αποτελεί τη βάση των θεματικών του ενοτήτων. Στο Unconference θα προβληθούν ελάχιστα slides και το κύριο μέσο μετάδοσης της γνώσης θα είναι η συμμετοχή μέσα από τη συζήτηση και τη διάδραση. Στόχος μας είναι από κάθε ενότητα (session) η/ο κάθε σύνεδρος να είναι σε θέση να επιλέξει για εφαρμογή μια από τις ιδέες που θα παρουσιαστούν. Στείλτε στο Αυτή η διεύθυνση ηλεκτρονικού ταχυδρομείου προστατεύεται από τους αυτοματισμούς αποστολέων ανεπιθύμητων μηνυμάτων. Χρειάζεται να ενεργοποιήσετε τη JavaScript για να μπορέσετε να τη δείτε. τη δική σας πρόταση ή και τις παρατηρήσεις σας για την Agenda.

09.30 - 10.00 : Προσέλευση και Welcome Coffee

10.00 - 10.15 : Καλωσόρισμα - Χαιρετισμός - Πρωτότυπη σύσταση των συνέδρων

10.15 - 11.15 : Η μεθοδολογία του Accountability: επίτευξη προσωπικών στόχων και εταιρικών αποτελεσμάτων

Οι σύνεδροι θα κατανοήσουν γιατί οι μεγαλύτερες εταιρείες στον κόσμο αξιοποιούν την εκπαίδευση The Oz Principle Accountability ως βασικό στοιχείο στην αναπτυξιακή διαδικασία των στελεχών τους. Οι συμμετέχοντες στο session θα λάβουν τα εργαλεία και την απαραίτητη γνώση ώστε να αυξήσουν την ατομική αλλά και συλλογική ευθύνη για την επίτευξη των επίτευξη των ατομικών αλλά και ομαδικών στόχων της επιχείρησης (Accountability). Σε αυτό το Session θα μάθετε αλλά και θα εξασκήσετε τις δεξιότητες,τις συμπεριφορές και τα απαιτούμενα εργαλεία ώστε να κατακτήσετε τα σκαλοπάτια του See It, Own It, Solve It, Do It.® Οι σύνεδροι θα κανατοήσουν πως να αποφεύγουν το Blame Game και να λειτουργούν Above The Line® έτσι ώστε να πετυχαίνουν τα χρονικά όρια των διοριών που έχουν, να ξεπερνούν τα εμπόδια και να παραδίδουν τα προσδοκώμενα από αυτούς έργα και αποτελέσματα. Το Accountability αποτελεί μια μεθοδολογία στην οποία έχουν εκπαιδευτεί περισσότερα από δύο εκατομύρια Στελέχη διεθνώς από τις μεγαλύτερες επιχειρήσεις του κόσμου. Το session παρουσιάζει τα δομικά στοιχεία του Self Accountability όπως αυτά παρουσιάζονται στο Best Seller βιβλίο The OZ Principle. Δείτε περισσότερα για τη μεθοδολογία στην διεύθυνση http://www.ozprinciple.com. Το παίγνιο της ενότητας θα βοηθήσει τους συνέδρους να διαπιστώσουν τη δύναμη της μεθοδολογίας μέσα από προκλήσεις αλλά και κέφι.

 11.15 - 12.00 : Customer Experience Management (CEM) για Βοηθούς Διοίκησης

Μεγάλος αριθμός επιχειρήσεων, ανεξαρτήτως μεγέθους και κλάδου προσπαθούν σε συνεχή βάση να βελτιώσουν την εμπειρία (Customer Experience) που προσφέρουν στους πελάτες τους (Εσωτερικούς & Εξωτερικούς). Σε αυτή τη προσπάθεια απαιτείται η συμβολή της σύγχρονης Βοηθού Διοίκησης. Σε αυτό το session, οι σύνεδροι θα ανακαλύψουν και θα κατανοήσουν τα δομικά στοιχεία του Customer Experience, θα σκεφτούν πως μπορούν να προσφέρουν Customer Experiences από τη θέση τους,τόσο προς τα στελέχη της επιχείρησης όσο και προς τους πελάτες της. Θα δημιουργήσουν ένα κατάλογο με ενέργειες και δράσεις που μπορούν να υλοποιήσουν επιστρέφοντας στην εργασία τους.  To παίγνιο του Session αποδεικνύει ότι το Customer Experience απαιτεί συνολική προσπάθεια και ο/η καθένας/καθεμιά μπορούμε να συμβάλλουμε σε αυτό από τη θέση μας. 

12.00 - 12.20 : Coffee Break

12.20 - 13.20 : Διοίκηση της αλλαγής. Δείτε το προσωπικό σας Change Style με την αξιοποίηση ενός διεθνώς καταξιωμένου εργαλείου

Την τελευταία δεκαετία, τα εκπαιδευτικά προγράμματα Διοίκησης της Αλλαγής (Managing Change) αλλά και υποστήριξης της υλοποίησης των αλλαγών (Making Change Happen) εντάσσονται στην κατηγορία των δημοφιλέστερων workshops διεθνώς. Γιατί όμως και πως η σύγχρονη Βοηθός Διοίκησης πρέπει να γίνει Change Agent; Σε αυτό το Session οι σύνεδροι θα γνωρίσουν το προσωπικό τους στυλ στην προσέγγιση της αλλαγής αξιοποιώντας ένα από τα δημοφιλέστερα εργαλεία διεθνώς. Μεγάλος αριθμός επιχειρήσεων αξιοποιούν το συγκεκριμένο εργαλείο προκειμένου να υποστηρίξουν τις αλλαγές που υλοποιούν. Τo session θα βοηθήσει τους συνέδρους να γνωρίσουν τον τρόπο διαχείρισης και διοίκησης των αλλαγών που αφορούν τον εαυτό τους, άλλα στελέχη της επιχείρησης αλλά και τον άμεσα προϊστάμενό τους. Θα κατανοήσουν ότι ακόμη και άτομα που ο καθένας μας μέσα του θεωρεί ότι δεν θα αλλάξουν ποτέ, μπορούν να αλλάξουν κάτω από τις κατάλληλες συνθήκες και τη σωστή διαχείριση των "πιστεύω τους" (beliefs) αλλά του του προσωπικού τους στυλ προσέγγισης της αλλαγής.  Το παίγνιο του session θα εξομοιώσει αυτό που συμβαίνει με τις αλλαγές στις επιχειρήσεις. Ετοιμαστείτε για το χάος που επιφέρουν οι αλλαγές !!!!


13.20 - 14.20 : Το εργαλείο της ανατροφοδότησης (Feedback). Πως το αξιοποιούμε για την προσωπική μας ανάπτυξη αλλά και την ανάπτυξη-βελτίωση των άλλων ανεξαρτήτως θέσης στην ιεραρχία.

Το εργαλείο της ανατροφοδότησης έχει επιλεγεί από μεγάλο αριθμό επιχειρήσεων ως το απόλυτο εργαλείο ανάπτυξης και βελτίωσης των στελεχών τους αλλά και του ίδιου του οργανισμού. Τα στελέχη που αναζητούν την συνεχή βελτίωση έχουν μετατρέψει την ανατροφοδότηση σε ένα εργαλείο που σε συνεχή βάση τους προφέρει την οπτική των άλλων. Αυτή η οπτική επιτρέπει σε κάθε στέλεχος καθώς και στην Βοηθό Διοίκησης την ευκαιρία για βελτίωση και ανάπτυξη. Σε αυτό το session οι σύνεδροι θα κατανοήσουν όχι μόνο τη βασική μέθοδο λήψης ανατροφοδότησης (Receive Feedback) αλλά και τη μέθοδο με την οποία μπορούν να δίνουν ανατροφοδότηση (Give Feedback). Το παίγνιο σε αυτό το session είναι εντυπωσιακό αφού αναδεικνύει με το καλύτερο τρόπο την σημασία της απόκτησης της οπτικής των άλλων. 

14.20 - 15.20 : Γεύμα

15.20 -  16.20 : Βέλτιστες πρακτικές για Βοηθούς Διοίκησης, από Βοηθούς Διοίκησης

Αξιοποιώντας τη μέθοδο παρουσιάσεων pechakucha (The art of concise presentations) σύνεδροι αλλά και άλλες βοηθοί Διοίκησης προσκεκλημένες στο Unconference, θα παρουσιάσουν ιδέες, λύσεις και διαδικασίες που αξιοποιούν σε καθημερινή βάση δίνοντας μια άλλη διάσταση στην εργασία τους. Θα παρουσιαστούν έξυπνες λύσεις από κάθε τομέα του  επαγγέλματος της Βοηθού Διοίκησης που σχετίζονται με την υποδοχή επισκεπτών, την αρχειοθέτηση, συστήματα πρωτοκόλλησης, διοργάνωση εκδηλώσεων, κ.α. Διεκδικήστε τη συμμετοχή σας ως παρουσιάστρια σε αυτό το session στέλνοντας τις ιδέες σας (κάτι που θεωρείτε ότι κάνετε και θα είναι χρήσιμο για τις συναδέλφους σας) στην διεύθυνση Αυτή η διεύθυνση ηλεκτρονικού ταχυδρομείου προστατεύεται από τους αυτοματισμούς αποστολέων ανεπιθύμητων μηνυμάτων. Χρειάζεται να ενεργοποιήσετε τη JavaScript για να μπορέσετε να τη δείτε. . Το παίγνιο του session θα σας εντυπωσιάσει !!!!!

16.20 -  16.50 :  Ακριβείς ερωτήσεις και ακριβείς απαντήσεις

Όλοι μας σε κάποιο στάδιο της καριέρας μας, παρακολουθήσαμε ένα εκπαιδευτικό πρόγραμμα επικοινωνίας. Σε αυτό το session θα δείτε μια σύνοψη ενός εξειδικευμένου θέματος επικοινωνίας  που αφορά στις ακριβείς ερωτήσεις και απαντήσεις (Precision Questioning & Answering). Μια θεματολογία από την εταιρία Vervago, που διδάσκεται σε καταξιωμένες εταιρίες όπως η Microsoft θα βοηθήσει τις συνέδρους να βελτιστοποιήσουν την επικοινωνία τους. Το παίγνιο σε αυτή την ενότητα θα προσφέρει άφθονο γέλιο και θα αποδώσει με τον καλύτερο τρόπο τη σημασία της ακρίβειας στην επικοινωνία.

16.50 - 17.30 : Story Telling από Βοηθούς Διοίκησης.

Session έκπληξη.

17.30 -  18.00 : Κύρια συμπεράσματα του συνεδρίου. Πλάνο δράσης. Αξιολόγηση Συνεδρίου. Ομαδική Φωτογραφία και δημιουργία/παραγωγή του Moto του επόμενου Uncoference.

18.00 -  .... (όσο αντέξουμε) : Συζήτηση με τους facilitators και με άλλους συνέδρους. Παρέα μας η μουσική.

Facilitators

Στο Unconference επιλέξαμε να μην υπάρχουν παράλληλα tracks. Όλοι οι καταξιωμένοι μας facilitator θα δώσουν το παρών σε όλα τα sessions και θα συμβάλλουν με τις γνώσεις και την εμπειρία τους. H παρουσίαση που ακολουθεί δεν τηρεί τους κανόνες των κλασσικών συνεδρίων. Οι facilitators παρουσιάζονται με τυχαία σειρά και με βιογραφικό  ή άλλο προφίλ που επέλεξαν οι ίδιοι.

Νικόλαος Κανέλλος

Νικόλαος Κανέλος

Aπόφοιτος του Οικονομικού Τμήματος του Πανεπιστήμιου του Πειραιά ,Bachelor of Science in Economics και του Polytechnic University of New York ,με ειδίκευση το Marketing και την Επιχειρησιακή ‘Ερευνα, Master of Science in Operations Research and Marketing. Έχει διατελέσει Διευθυντικό Στέλεχος εταιρειών καταναλωτικών προϊόντων για περισσότερα από 20 χρόνια στην Ελληνική και Διεθνή Αγορά , Βαλκάνια , USA , Aφρική, Αραβικές Χώρες, διαθέτει μεγάλη εμπειρία σε θέματα Στρατηγικού Μarketing, Πωλήσεων, Customer Service, Management και Επικοινωνίας.
Έχει διδάξει στο New York City Community College στην Νέα Υόρκη  2 χρόνια , και σε Ιδιωτικούς εκπαιδευτικούς φορείς στην Ελλάδα  περισσότερο από 10 χρόνια. Εκπαιδευτής ενηλίκων της DOOR Greece Training & Consulting, με εκπαιδευτική εμπειρία που ξεπερνά τις 3.000 ώρες, έχει εκπαιδεύσει έναν πολύ μεγάλο αριθμό στελεχών όλων των επιπέδων. Διαθέτει μεγάλη εμπειρία στην εκπαίδευση Βοηθών Διοίκησης σε μεγάλο αριθμό επιχειρήσεων σε Ελλάδα, Κύπρο και Διεθνώς. Είναι εγγεγραμμένος στα μητρώα ΟΑΕΔ-ΛΑΕΚ και διδάσκει στα Αγγλικά και Ελληνικά.

Απόστολος Παλάσκας

Απόστολος Παλάσκας

Ο Απόστολος γεννήθηκε στη Σουηδία. Είναι απόφοιτος του τμήματος Οικονομικών Σπουδών του Πανεπιστημίου Μακεδονίας. Από το 2002 εργάστηκε στην Εταιρία LIDL όπου αργότερα ανέλαβε τη θέση του Training and Development Manager και Senior Trainer. Διαθέτει μεγάλη διδακτική εμπειρία σε θέματα όπως: Management and Leadership, Presentation skills, Train the Trainer, Customer Service, Sales and Merchandising, Project Management, Time & Workload management, Personnel Recruitment κλπ. Είναι εγγεγραμμένος στα μητρώα ΟΑΕΔ-ΛΑΕΚ και διδάσκει στα Αγγλικά και Ελληνικά.

Στεφανία Δάμα

Η Στεφανία γεννήθηκε στο Τορόντο του Καναδά το 1964 αλλά ζει μόνιμα στην Ελλάδα πάνω από 35 χρόνια. Έχει δύο  κόρες και ζει στο Μαρούσι. Πήγε στο Αμερικάνικο σχολείο (American Community School) και συνέχισε να λάβει το πτυχίο της (ΒS) στην Ψυχολογία από το Deree College. Παράλληλα ήταν μέλος, εκπαιδευόταν και συμμετείχε σε σεμινάρια Κλινική Ψυχολογίας στο Εργαστήριο Ανθρωπίνων Σχέσεων της Χάρης Κατάκη.
Το παράλληλο ενδιαφέρον για την ψυχολογία του καταναλωτή και της Οργανωσιακής Ψυχολογίας στον εργασιακό χώρο την κατευθύνει προς τον τομέα της Καταναλωτικής Ψυχολογίας και αποκτά MBA από το La Vern College ενώ είχε ήδη ξεκινήσει η καριέρα της στην εταιρεία έρευνας αγοράς MRB Hellas στον τομέα της Ποιοτικής έρευνας (Qualitative Research).
25 χρόνια τώρα η Στεφανία έχει διατελέσει στέλεχος και διευθύντρια τμημάτων Ποιοτικής Έρευνας σε μεγάλους οργανισμούς του χώρου (MRB, Research International {σημερινή Milward Brown Firefly}, Centrum Research, IPSOS Opinion) έχοντας συνεργαστεί με μεγάλη γκάμα πελατών και εταιρειών καταναλωτικών προϊόντων και υπηρεσιών Ελλάδας και εξωτερικού (International Coordinator on Global projects).
Διαθέτει μεγάλη εμπειρία στην διεξαγωγή ομάδων (Extended & Exploratory Focus groups), Προσωπικών συνεντεύξεων, Εθνογραφικών μελετών και εισηγήτρια / συντονίστρια πολλαπλών ομάδων εργασίας (Workshops, Concept development, Idea Generation, Team Building, Personal Development) με καταναλωτές και επαγγελματίες/στελεχών εταιριών.
Εισηγήτρια εκπαίδευσης ενηλίκων της DOOR Greece Training & Consulting από το 2013 στην εκπαίδευση στελεχών πολλαπλών επιπέδων με εμπειρία εκπαίδευσης σε διεθνείς οργανισμούς. Διδάσκει στα Ελληνικά και Αγγλικά που είναι και η μητρική της γλώσσα. 

Στάθης Παναγουλάκος

Στάθης Παναγουλάκος

Ο Στάθης Παναγουλάκος είναι πτυχιούχος του Πανεπιστημίου Πειραιώς στην Οργάνωση και Διοίκηση Επιχειρήσεων. Πριν την ένταξή του στη DOOR o Στάθης εκπαιδεύτηκε και εργάστηκε στις πωλήσεις για τη XEROX, και διετέλεσε Διευθυντής Πωλήσεων σε εταιρείες πληροφορικής. Συνδυάζει μεγάλη εμπειρία σε επιχειρήσεις  που συνεργάζονται με B2B  πελάτες αλλά και πελάτες λιανικής, και έχει παραδώσει πολυάριθμα προγράμματα διαχείρισης και ανάπτυξης  των δεξιοτήτων πώλησης. Μεταξύ των εκπαιδευτικών θεματολογιών του είναι  το Team Building, οι Τεχνικές Παρουσιάσεων, η Ανάλυση Εκπαιδευτικών Αναγκών και φυσικά οι πωλήσεις. Είναι εγγεγραμμένος στα μητρώα ΟΑΕΔ-ΛΑΕΚ και διδάσκει στα Αγγλικά και Ελληνικά.

Ντίνα Καπνίση

Η Κωνσταντίνα Καπνίση γεννήθηκε και μεγάλωσε στον Πειραιά. Στα 20 χρόνια επαγγελματικής εμπειρίας έχει εργαστεί ως βοηθός διοίκησης (Executive Assistant) σε μεγάλες εταιρίες εγχώριες και πολυεθνικές με σημαντική πορεία για περισσότερα από 10 χρόνια στον κλάδο των ελληνικών ναυτιλιακών επιχειρήσεων από τη θέση της Office Manager. Παράλληλα ήταν υπεύθυνη του τομέα Διαχείρισης Ανθρώπινου Δυναμικού (Human Resources Management) και της ανάπτυξη νέων συνεργασιών (New Business Development).
Έχει σπουδάσει Διοίκηση  Επιχειρήσεων με μεταπτυχιακές σπουδές (Msc) στη Διαχείριση Ανθρώπινου Δυναμικού. Κατέχει επίσης πτυχίο Αγγλομαθών Γραμματέων από το Saint George Commercial College.
Πραγματοποιεί εκπαιδεύσεις σε επαγγελματίες του κλάδου και είναι πιστοποιημένη εισηγήτρια και εγγεγραμμένη στα μητρώα του ΟΑΕΔ- ΛΑΕΚ.
Δραστηριοποιείται ως Team Coach διαθέτοντας αναγνωρισμένη πιστοποίηση από το Association for Coaching International (AC), στο οποίο είναι μέλος.
Είναι ιδρύτρια και διαχειρίστρια του web site www.executiveassistants.gr που αποτελεί πηγή ενημέρωσης για όλες τις γυναίκες επαγγελματίες. 

Aντώνης Δάσκος

Antonios Daskos 

Ο Αντώνης  γεννήθηκε στην Ερμούπολη Σύρου το 1969 και είναι παντρεμένος με δύο παιδιά. Είναι απόφοιτος του Τμήματος Εφαρμοσμένης Πληροφορικής του Οικονομικού Πανεπιστημίου Αθηνών (Ο.Π.Α). Κάτοχος MSc. με διάκριση σε Computer Science (Software Engineering) του Πανεπιστημίου Birmingham (UK) και Master in Business Administration (MBA) του Open University of UK.

Ξεκίνησε τη καριέρα του στον όμιλο Πουλιάδη (Τμήμα Microsoft) συνέχισε αρχικά στην εταιρία Bull A.E. ως System Engineer και στη συνέχεια διετέλεσε στέλεχος μεγάλων Ελληνικών και πολυεθνικών επιχειρήσεων (Interface / CTEC Manager (Ομίλου ALTEC), Microsoft Hellas / Large Accounts Sales Executive και Mercedes Benz Hellas / Direct Sales Director). Έχει εργαστεί σε Ελλάδα και Εξωτερικό. Σήμερα είναι Master Trainer αλλά και Διευθύνων Σύμβουλος της εταιρίας DOOR Greece/Cyprus Training & Consulting που εκπροσωπεί σε Ελλάδα & Κύπρο της DOOR International η οποία διατηρεί γραφεία σε 53 χώρες.

Διαθέτει μεγάλη διδακτική εμπειρία (περισσότερες από 21.000 ώρες διδασκαλίας σε Στελέχη επιχειρήσεων στην Ελλάδα και 1200 ώρες στο εξωτερικό) και είναι πιστοποιημένος εκπαιδευτής ενηλίκων από το Εθνικό Κέντρο Πιστοποιήσεων (ΕΚΕΠΙΣ) και από τον Ο.Α.Ε.Δ. (Λ.Α.Ε.Κ.). Στο εξωτερικό έχει διδάξει στις χώρες: Γερμανία, Κροατία, Σερβία, Ισπανία, Αγγλία, Μαρόκο, Dubai, Σαουδική Αραβία, Πορτογαλία, Κύπρος, Πολωνία, Σλοβενία, Αίγυπτος, Δανία.

Είναι εισηγητής σε θέματα Sales Excellence, Account Management, Customer Service Excellence, Accountability (Self, Others and Culture Track), Precision Questioning & Answering, Customer Experience, Influence, Trust, Public Speaking, Customer Relationship, Management (CRM), Leadership, Business Negotiations Trainer & Speaker, Presentation Skills, Train The Trainer, Training Need Analysis, Influence Skills, Change Management, Team Building, Personality Insights, Making Change Happen, Embracing Change, Leading Change, Proving the value of training & HR (ROI).

Διαθέτει μεγάλη εμπειρία σε θέματα Mystery Shopping και είναι μέλος του Mystery Shopping Providers Association (MSPA). Συμμετέχει σε ετήσια βάση, σε διεθνή συνέδρια σχετικά με Business Training & HR Development (ASDT Conference, Training Conference – Atlanta, CIPD Conference UK).

Είναι πιστοποιημένος εισηγητής για τις εταιρίες Microsoft, Phillip Morris International (PMI), Harley-Davidson και Abbvie. Επίσης είναι πιστοποιημένος σε θέματα Accountability (Self Track, Others Track) από τη κορυφαία εταιρία διεθνώς (Partners In Leadership), κατέχει πιστοποίηση στα εργαλεία: HBDI, DISC, MBTI, Thomas Kilmann (Conflict Instrument) και Change Style Indicator (CSI). Πιστοποιημένος εισηγητής σε θέματα Διοίκησης της αλλαγής (Making Change Happen & Embracing Change) από τη διεθνούς φήμης εταιρία DDI. Κάτοχος πιστοποίησης σε θέματα Training & HR ROI από το ROI Institute.

Ως ομιλητής, έχει συμμετάσχει σε πολλά συνέδρια σε Ελλάδα και Εξωτερικό μεταξύ των οποίων: Πανελλήνιο CRM Forum, Training Directors’ Forum (Ελλάδα), Global Negotiations Forum (UK), HR Forum (Κύπρος), Πανελλήνιο Συνέδριο Γραμματέων & Top Management Assistants (Ελλάδα), Top Management Assistants Forum (Κύπρος), Negotiations Forum (Ελλάδα), Leadership Forum (Βουλγαρία), 3ο Συνέδριο Πληροφορικής (Κύπρος), WiFi SatCom Forum 2009. Επίσης έχει συμμετάσχει ως ομιλητής σε Εταιρικά συνέδρια και Corporate Meetings σε μεγάλο αριθμό Ελληνικών και πολυεθνικών επιχειρήσεων.  Τέλος είναι μέλος του Society for Human Resources Management (SHRM) καθώς και του American Society for Training & Development (ASTD).

Χορηγοί

Η διοργάνωση του Unconference είναι εφικτή με την υποστήριξη των χορηγών μας που συμβάλλουν με πολλούς και διαφορετικούς τρόπους στην επιτυχία του.

Επίσημος Υποστηρικτής

 EUMA Hellas

Χορηγοί

  Aspida Travel    ΜΥΤΙΛΗΝΑΙΟΣ  Chocolate Graphics 

Υποστηρικτές Εκπαιδευτικών Ενοτήτων

 VERVAGO Partners In Leadership

Διοργάνωση

Αξία & Δήλ. Συμμετοχής

Για την συμμετοχή σας στο 8o Unconference Γραμματέων & Top Management Assistants  θα πρέπει να κατεβάσετε την Δήλωση Συμμετοχής, να την συμπληρώσετε, σφραγίσετε και να την εκτυπώσετε. Αν ανήκετε σε κάποια ειδική κατηγορία (EUMA, CSMA κλπ.) παρακαλούμε όπως το αναφέρετε στην Δήλωση Συμμετοχής.

Για να κατεβάσετε τη δήλωση συμμετοχής πατήστε εδώ. Στην συνέχεια πρέπει να μας στείλετε την Δήλωση Συμμετοχής με fax στο 210 9210739. Για οποιαδήποτε επιπλέον πληροφορία ή διευκρίνηση παρακαλούμε επικοινωνήστε μαζί μας στο τηλ.  210 9210734  κα. Μεγρέμη / κα. Καρανίκα.

Κατηγορίες Συμμετεχόντων

Δικαίωμα Συμμετοχής (H παρακάτω αξία συμπεριλαμβάνει ΦΠΑ 23%)

1 Συμμετοχή

150 Euro

2-4 Συμμετοχές

130 Euro ανά άτομο

>5 Συμμετοχές

120 Euro ανά άτομο

C.S.M.A

86 Euro

Βοηθοί εργασίας σε στάδιο αναζήτησης εργασίας

60 Euro

Μέλη E.U.M.A

86 Euro

Πέντε (5)  Βοηθοί Διοίκησης που βρίσκονται στο στάδιο αναζήτησης εργασίας, τα ονόματα των οποίων θα προκύψουν μετά από κλήρωση, θα συμμετάσχουν στο συνέδριο Δωρεάν. Θα απαιτηθεί η επίδειξη της κάρτας ανεργίας και ταυτότητας καθώς και Υπεύθυνη δήλωση.

Αν είστε στο στάδιο αναζήτησης εργασίας στείλτε e-mail στο info@doortraining.gr εκδηλώνοντας το ενδιαφέρον σας για να συμμετάσχετε στην κλήρωση.

Η πληρωμή μπορεί να γίνει με τραπεζική κατάθεση στους Τραπεζικούς Λογαριασμούς που αναφέρονται στην Δήλωση Συμμετοχής. Τυχόν ακυρώσεις συμμετοχών πρέπει να γνωστοποιηθούν εγγράφως ως την Πέμπτη 12/3/2015, ειδάλλως θα παρακρατηθεί το 50% της αξίας συμμετοχής.

Τοποθεσία

Ξενοδοχείο Novotel

Ξενοδοχείο Novotel: Μιχαήλ Βόδα 4-6 & Μακεδονίας, 104 39, Αθήνα Τηλ. 210 8200700, Fax. 210 8200777.
To Ξενοδοχείο βρίσκεται εκτός δακτυλίου και διαθέτει Δωρεάν Parking 200 θέσεων, ενώ απέχει περίπου 10 λεπτά από το Metro του Σταθμού Λαρίσης αλλά και από το Metro της Πλατείας Καραϊσκάκη. Η πρόσβαση στο Parking είναι εφικτή με το αυτοκίνητο τόσο από την οδό Μακεδονίας (είναι κάθετη στην οδό Αχαρνών και την 3η Σεπτεμβρίου) αλλά και από την Οδό Λιοσίων.

Κάντε κλικ εδώ για να δείτε περισσότερες πληροφορίες για το ξενοδοχείο Novotel. Για περισσότερες πληροφορίες επικοινωνήστε μαζί μας (210 9210734, κα. Μεγρέμη / κα. Καρανίκα).

 logo small copyright 1 © 2017 DOOR GREECE. All rights reserved