Νοέμβριος 2017
Δευ Τρι Τετ Πεμ Παρ Σαβ Κυρ
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30

Customer Experience Management (CEM) Forum

Πληροφορίες

 

To Customer eXperience (CX) βρίσκεται τα τελευταία χρόνια στο επίκεντρο του ενδιαφέροντος πολλών επιχειρήσεων σε διεθνές επίπεδο. Για πρώτη φορά στην Ελλάδα διοργανώνεται στην Ελλάδα το

Customer Experience Management (CEM) Forum

Παρασκευή 3 Απριλίου 2015
Εκπαιδευτικό Κέντρο DOOR Training, Καλλιρρόης 85, Νέος Κόσμος, 11743 Τηλ. 210 9210734

Επίσημος Προσκεκλημένος Ομιλητής

Mika Nurmesniemi

Δήλωση Συμμετοχής

To Customer eXperience management (CEM) αναφέρεται στη συλλογή των διαδικασιών που αξιοποιεί μια εταρία προκειμένου να αποτυπώσει να μελετήσει και να οργανώσει κάθε συναλλαγή (transaction) μεταξύ του πελάτη και της επιχείρησης σε όλη τη διάρκεια του κύκλου ζωής του (Customer Life Cycle). Ο στόχος του CEM είναι να βελτιστοποιήσει τις συναλλαγές από την οπτική του πελάτη αυξάνοντας έτσι την πιστότητα των πελατών (Customer Loyalty). Οι μεγαλύτερες επιχειρήσεις διεθνώς αλλά και κάθε είδους επιχείρηση ανεξαρτήτως μεγέθους και κλάδου έχουν κατανοήσει τη σημασία του Customer eXperience στην ενίσχυση της πιστότητας των πελατών, στην αύξηση της πελατειακής βάσης και κατ'επέκταση στην αύξηση της κερδοφορίας.

Απευθύνεται

Το Forum απευθύνεται σε όλους τους επαγγελματίες που είναι υπεύθυνοι για το σχεδιασμό και την υλοποίηση ενεργειών βελτίωσης του Customer eXperience (CX) στην επιχείρησή τους. Συγκεκριμένα απευθύνεται σε:

  • Στελέχη που εμπλέκονται στη στρατηγική Customer eXperience της επιχείρησης
  • Ανώτερα και Διευθυντικά στελέχη Customer eXperience
  • Στελέχη CRM καθώς και Brand/Insight professionals
  • Στελέχη Marketing και Πωλήσεων
  • Στελέχη που έχουν την ευθύνη για τα προγράμματα Customer Loyalty
  • Υπευθύνους Customer Intelligence
  • Άλλες κατηγορίες στελεχών που συμμετέχουν σε ενέργειες της επιχείρησης που σχετίζονται με τη βελτίωση της εμπειρίας των πελατών.

Agenda

H Agenda του Customer Experience Management (CEM) Forum σας προσφέρει τη δυνατότητα να κατανοήσετε πλήρως όλα τα θέματα που σχετίζονται με την εμπειρία των πελατών καθώς και με τους τρόπους μέτρησής της. Συγκεκριμένα η Agenda είναι η εξής:

  • Τι είναι το Customer eXperience(CX) και το Customer Experience Management (CEM)
  • Experience Economy
  • Σχεδιασμός και στρατηγική Customer eXperience (CX Road Map)
  • Βέλτιστες πρακτικές και παραδείγματα Customer eXperience διεθνώς
  • Παραδείγματα εταιριών που κατέχουν ηγετική θέση στον τομέα του Customer Experience (CX)
  • CEM Dashboard
  • Πως να μετρήσετε το Customer eXperience της εταιρίας σας
  • Μεθοδολογίες μέτρησης του Customer eXperience (Πλεονεκτήματα και προκλήσεις)

Facilitators

Επίσημος Προσκεκλημένος : Mika Nurmesniemi

Born 1965. 29 yrs of leadership experience. Over 500 strategy facilitations. Consulted, coached and trained over 120.000 persons from over 75 countries
Specialized in Customer Experience Management ( since -94 with global companies like IBM, GM, Telia…)
12 yrs with ICT industry, team member with 6 international operators. Helped TeliaSonera to reach ”The best Contact Center 2012”-award

  • Certified global CEM coach and member of GCEM (global CEM expert association)
  • Certified in over 100 methodologies as  a master trainer
  • Certified EURO-consultant
  • Certified coach by European Mentoring and Couching council
  • Member of ISPI ( international society of performance improvement )
  • Studied macroeconomics and international management

Awards: Best Trainer by IBM, Gold medal and silver medal in global consulting
Olympics (80 competitors)

Απόστολος Παλάσκας

Απόστολος Παλάσκας

Ο Απόστολος γεννήθηκε στη Σουηδία. Είναι απόφοιτος του τμήματος Οικονομικών Σπουδών του Πανεπιστημίου Μακεδονίας. Από το 2002 εργάστηκε στην Εταιρία LIDL όπου αργότερα ανέλαβε τη θέση του Training and Development Manager και Senior Trainer. Διαθέτει μεγάλη διδακτική εμπειρία σε θέματα όπως: Management and Leadership, Presentation skills, Customer Experience (CX), Train the Trainer, Customer Service, Sales and Merchandising, Project Management, Time & Workload management, Personnel Recruitment κλπ. Είναι εγγεγραμμένος στα μητρώα ΟΑΕΔ-ΛΑΕΚ και διδάσκει στα Αγγλικά και Ελληνικά.

Aντώνης Δάσκος

Antonios Daskos

Ο Αντώνης γεννήθηκε στην Ερμούπολη Σύρου το 1969 και είναι παντρεμένος με δύο παιδιά. Είναι απόφοιτος του Τμήματος Εφαρμοσμένης Πληροφορικής του Οικονομικού Πανεπιστημίου Αθηνών (Ο.Π.Α). Κάτοχος MSc. με διάκριση σε Computer Science (Software Engineering) του Πανεπιστημίου Birmingham (UK) και Master in Business Administration (MBA) του Open University of UK.

Ξεκίνησε τη καριέρα του στον όμιλο Πουλιάδη (Τμήμα Microsoft) συνέχισε αρχικά στην εταιρία Bull A.E. ως System Engineer και στη συνέχεια διετέλεσε στέλεχος μεγάλων Ελληνικών και πολυεθνικών επιχειρήσεων (Interface / CTEC Manager (Ομίλου ALTEC), Microsoft Hellas / Large Accounts Sales Executive και Mercedes Benz Hellas / Direct Sales Director). Έχει εργαστεί σε Ελλάδα και Εξωτερικό. Σήμερα είναι Master Trainer αλλά και Διευθύνων Σύμβουλος της εταιρίας DOOR Greece/Cyprus Training & Consulting που εκπροσωπεί σε Ελλάδα & Κύπρο της DOOR International η οποία διατηρεί γραφεία σε 53 χώρες.

Διαθέτει μεγάλη διδακτική εμπειρία (περισσότερες από 21.000 ώρες διδασκαλίας σε Στελέχη επιχειρήσεων στην Ελλάδα και 1200 ώρες στο εξωτερικό) και είναι πιστοποιημένος εκπαιδευτής ενηλίκων από το Εθνικό Κέντρο Πιστοποιήσεων (ΕΚΕΠΙΣ) και από τον Ο.Α.Ε.Δ. (Λ.Α.Ε.Κ.). Στο εξωτερικό έχει διδάξει στις χώρες: Γερμανία, Κροατία, Σερβία, Ισπανία, Αγγλία, Μαρόκο, Dubai, Σαουδική Αραβία, Πορτογαλία, Κύπρος, Πολωνία, Σλοβενία, Αίγυπτος, Δανία.

Είναι εισηγητής σε θέματα Sales Excellence, Account Management, Customer Service Excellence, Accountability (Self, Others and Culture Track), Precision Questioning & Answering(PQ&A), Customer Experience(CX), Influence, Trust, Public Speaking, Customer Relationship, Management (CRM), Leadership, Business Negotiations Trainer & Speaker, Presentation Skills, Train The Trainer, Training Need Analysis, Influence Skills, Change Management, Team Building, Personality Insights, Making Change Happen, Embracing Change, Leading Change, Proving the value of training & HR (ROI).

Διαθέτει μεγάλη εμπειρία σε θέματα Mystery Shopping και είναι μέλος του Mystery Shopping Providers Association (MSPA). Συμμετέχει σε ετήσια βάση, σε διεθνή συνέδρια σχετικά με Business Training & HR Development (ASDT Conference, Training Conference – Atlanta, CIPD Conference UK).

Είναι πιστοποιημένος εισηγητής για τις εταιρίες Microsoft, Phillip Morris International (PMI), Harley-Davidson και Abbvie. Επίσης είναι πιστοποιημένος σε θέματα Accountability (Self Track, Others Track) από τη κορυφαία εταιρία διεθνώς (Partners In Leadership), κατέχει πιστοποίηση στα εργαλεία: HBDI, DISC, MBTI, Thomas Kilmann (Conflict Instrument) και Change Style Indicator (CSI). Πιστοποιημένος εισηγητής σε θέματα Διοίκησης της αλλαγής (Making Change Happen & Embracing Change) από τη διεθνούς φήμης εταιρία DDI. Κάτοχος πιστοποίησης σε θέματα Training & HR ROI από το ROI Institute.

Ως ομιλητής, έχει συμμετάσχει σε πολλά συνέδρια σε Ελλάδα και Εξωτερικό μεταξύ των οποίων: Πανελλήνιο CRM Forum, Training Directors’ Forum (Ελλάδα), Global Negotiations Forum (UK), HR Forum (Κύπρος), Πανελλήνιο Συνέδριο Γραμματέων & Top Management Assistants (Ελλάδα), Top Management Assistants Forum (Κύπρος), Negotiations Forum (Ελλάδα), Leadership Forum (Βουλγαρία), 3ο Συνέδριο Πληροφορικής (Κύπρος), WiFi SatCom Forum 2009. Επίσης έχει συμμετάσχει ως ομιλητής σε Εταιρικά συνέδρια και Corporate Meetings σε μεγάλο αριθμό Ελληνικών και πολυεθνικών επιχειρήσεων. Τέλος είναι μέλος του Society for Human Resources Management (SHRM) καθώς και του American Society for Training & Development (ASTD).

Διοργάνωση

Η εταιρία μας ιδρύθηκε πριν 30 χρόνια, το 1981, στην Ολλανδία. 11 χρόνια μετά η DOOR έκανε τα πρώτα της βήματα στη διεθνή αγορά. Το μέγεθος της επιχείρησης βασίστηκε στο μοντέλο franchising με το "χρυσό κανόνα" των πολύ ανταγωνιστικών εκπαιδευτών, καθοδηγητών και συμβουλευτών να εφαρμόζουν την επιχειρηματική τους εμπειρία στις προκλήσεις και ευκαιρίες των πελατών τους.

Σήμερα η εταιρία παρέχει εκπαίδευση, καθοδήγηση, συμβουλευτική, e-learning και αξιολόγηση σε περισσότερες από 90 χώρες σε όλο τον κόσμο. Το δίκτυο της DOOR έχει περίπου 1000 εκπαιδευτές, συμβουλευτές και καθοδηγητές, από τους οποίους περισσότεροι από τους μισούς σχετίζονται με την εταιρία μας για περισσότερα από 10 χρόνια. Η εμπειρία τους εκτείνεται σε πολλούς επιχειρηματικούς τομείς και εφαρμόζεται στο σχεδιασμό και ανάπτυξη των εκπαιδευτικών μας λύσεων. Ως αποτέλεσμα αυτής της εμπειρίας οι πελάτες μας επωφελούνται μέσω βελτιωμένων επιχειρηματικών αποτελεσμάτων. Η DOOR Greece Training & Consulting διατηρεί γραφεία και εκπαιδευτικό κέντρο στην οδό Καλλιρρόης 85 στο Νέο Κόσμο.Τηλέφωνο Επικοινωνίας Τηλ. 210 9210734.

Αξία & Δήλ. Συμμετοχής

Για την συμμετοχή σας στο Customer Experience Management (CEM) Forum θα πρέπει να κατεβάσετε την Δήλωση Συμμετοχής, να την συμπληρώσετε, σφραγίσετε και να την εκτυπώσετε.

Για οποιαδήποτε επιπλέον πληροφορία ή διευκρίνηση παρακαλούμε επικοινωνήστε μαζί μας στο τηλ. 210 9210734 κα. Μεγρέμη / κα. Καρανίκα.

Κατηγορίες Συμμετεχόντων

Δικαίωμα Συμμετοχής (H παρακάτω αξία ΔΕΝ  επιβαρύνεται με ΦΠΑ 23%)

1 Συμμετοχή

350 Euro

2-4 Συμμετοχές

250 Euro ανά άτομο

>5 Συμμετοχές

200 Euro ανά άτομο

Η πληρωμή μπορεί να γίνει με τραπεζική κατάθεση στους Τραπεζικούς Λογαριασμούς που αναφέρονται στην Δήλωση Συμμετοχής. Τυχόν ακυρώσεις συμμετοχών πρέπει να γνωστοποιηθούν εγγράφως ως και την Πέμπτη 26/3/2015, ειδάλλως θα παρακρατηθεί το 50% της αξίας συμμετοχής.

Τοποθεσία

 Tο εκπαιδευτικό μας κέντρο βρίσκεται εκτός δακτυλίου

Εκπαιδευτικό Κέντρο:

Καλλιρόης 85, 1ος όροφος, 11745, Νέος Κόσμος. Πατήστε εδώ για να δείτε το χάρτη.

Τηλ. Κέντρο: 210 9244468 Fax. 210 9244510

e-mail: Αυτή η διεύθυνση ηλεκτρονικού ταχυδρομείου προστατεύεται από τους αυτοματισμούς αποστολέων ανεπιθύμητων μηνυμάτων. Χρειάζεται να ενεργοποιήσετε τη JavaScript για να μπορέσετε να τη δείτε.

Πρόσβαση με Metro : Στάση Fix 

Βγαίνοντας από τον Σταθμό  ακολουθήστε την οδό Καλλιρόης με κατεύθυνση προς την οδό Φρατζή. Περνώντας την οδό Φραντζή και ακολουθώντας τις γραμμές του Tram στα 50μ μετά θα βρείτε το εκπαιδευτικό μας κέντρο στον αριθμό Καλλιρόης 85.

Πρόσβαση με Τράμ: Στάσεις Fix ή Κασομούλη
Βγαίνοντας από το Τραμ Fix κατευθείτε προς την οδό Φραντζή και συνεχίστε παράλληλα με τις γραμμές του Tram μέχρι τον αριθμό Καλλιρόης 85. Αν μεταβείτε στην στάση Κασουμούλη, αμέσως μετά την αποβίβασή σας κατευθυνθείτε προς τα πίσω και την οδό Καλλιρόης μέχρι και τον αριθμό 85.

Πρόσβαση για A.M.E.A.
Αν είστε Άτομο Με Ειδικές Ανάγκες και προκειμένου να σας βοηθήσουμε κατά την πρόσβασή σας στο Εκπαιδευτικό μας κέντρο, παρακαλούμε επικοινωνήστε μαζί μας στο 210 9244468.

 

 logo small copyright 1 © 2017 DOOR GREECE. All rights reserved