Νοέμβριος 2017
Δευ Τρι Τετ Πεμ Παρ Σαβ Κυρ
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30




Housekeeping Manager Excellence

Αναλυτικό πρόγραμμα εκπαίδευσης προσωπικού που προσφέρει η εταιρία

 Basic: 16 ώρες

  • Οργανόγραμμα τμήματος
  • Βασικές αρχές και φιλοσοφία του τμήματος
  • Λειτουργικοί κανόνες τμήματος
  • Οργάνωση τμήματος (λινοθήκης, πλυντηρίου, αποθήκης)
  • Ανάλυση καθηκόντων των εργαζομένων του τμήματος
  • Διαχείριση μισθολογικού κόστους και κόστους αναλωσίμων
  • Απογραφές
  • Έλεγχος ποιότητας και ελεγκτικοί μηχανισμοί (Ποιοτικός έλεγχος από την προϊσταμένη του τμήματος της Οροφοκομίας (checklist)
  • Συνεργασία τμήματος οροφοκομίας με άλλα τμήματα του ξενοδοχείου.
  • Οικολογική διαχείριση του τμήματος ορόφων.
  • Σχεδιασμός και οργάνωση του τμήματος των ορόφων
  • Σχεδιασμός του τμήματος των ορόφων
  • Βασικές ενέργειες σχεδιασμού
  • Λίστες απογραφής χώρων
  • Χρονοδιαγράμματα
  • Πρότυπα απόδοσης
  • Πρότυπα παραγωγικότητας
  • Αποθεματικά επίπεδα εξοπλισμού και εφοδίων
  • Οργάνωση του τμήματος των ορόφων
  • Λίστες εργασίας και περιγραφές εργασίας

Advanced: 8 ώρες

  • Βασικές αρχές management  και ηγεσίας
  • Η τέχνη της επικοινωνίας στην εργασία
  • Ηγεσία και στυλ συμπεριφοράς
  • Συναισθηματική Νοημοσύνη στον χώρο της εργασίας
  • Αντιμετώπιση Αντιρρήσεων, Παραπόνων και Διαχείριση κρίσεων με δύσκολους πελάτες.
  • Επικοινωνία (σε επίπεδο συνεργατών και σε επίπεδο πελατών)
  • Κοινωνικές δεξιότητες των εργαζομένων στο τμήμα Ορόφων
  • Εκπαίδευση προσωπικού στη βιομηχανία φιλοξενίας
  • Προετοιμασία για εκπαίδευση
  • Δημιουργία ανάλυσης καθηκόντων
  • Ανάλυση των εκπαιδευτικών αναγκών των νέων υπαλλήλων
  • Ανάλυση των εκπαιδευτικών αναγκών των υπαρχόντων υπαλλήλων
  • Δημιουργία εκπαιδευτικού σχεδίου τμήματος
  • Διεξαγωγή της εκπαίδευσης
  • Εξάσκηση των δεξιοτήτων και συνεχής παρακολούθηση
  • Προγραμματισμός προσωπικού
  • Παρακίνηση προσωπικού
  • Αξιολόγηση απόδοσης 

ΣΚΟΠΟΣ ΚΑΙ ΣΤΟΧΟΙ

Στο τέλος του σεμιναρίου οι συμμετέχοντες θα  είναι σε θέση:     

  • Να γνωρίζουν τις βασικές αρχές οροφοκομίας
  • Να κατανοούν το ρόλο και την σημασία του τμήματος  των ορόφων στην ξενοδοχειακή επιχείρηση
  • Να γνωρίζουν τις βασικές αρχές Επιχειρησιακής Επικοινωνίας
  • Να ξεχωρίζουν τους βασικούς τύπους δωματίων ενός ξενοδοχείου καθώς και τα βασικά ιδιαίτερα χαρακτηριστικά τους.
  • Να τηρούν τα πρότυπα και τις προδιαγραφές  καθαριότητας δωματίου ξενοδοχείου.
  • Να αναγνωρίζουν τον εξοπλισμό καθαριότητας και να επιλέγουν τον κατάλληλο ανάλογα με την εργασία που εκτελούν.
  • Να γνωρίζουν και να τηρούν τους κανόνες υγιεινής και ασφάλειας.
  • Να γνωρίζουν και να αναφέρουν τις διαφορετικές καταστάσεις δωματίων που μπορεί να συναντήσουν σε ένα ξενοδοχείο.
  • Να τηρούν στοιχειώδεις αρχές διακόσμησης ενός δωματίου ξενοδοχείου.
  • Να κατέχουν τις βασικές γνώσεις λειτουργίας των εγκαταστάσεων και του εξοπλισμού στους ορόφους και στα δωμάτια των πελατών.
  • Να εφαρμόζουν τις βασικές αρχές εξυπηρέτησης πελατών.
  • Να γνωρίζουν και να μεριμνούν για την τήρηση των βασικών κανόνων ασφάλειας ενός ξενοδοχείου.
  • Να είναι σε θέση να επιλύουν σωστά και αποτελεσματικά τα παράπονα πελατών

Όλα τα σεμινάρια γίνονται  από επαγγελματίες εκπαιδευτές στον Ξενοδοχειακό χώρο και κατά την διδασκαλία χρησιμοποιούνται διάφορες εκπαιδευτικές τεχνικές όπως εμπλουτισμένη εισήγηση, ομάδες εργασίας, Playroles, προσομοίωση, που σκοπό έχουν την πληρέστερη κατανόηση των Aρχών και της Φιλοσοφίας της Οροφοκομίας τόσο σε θεωρητικό αλλά κυρίως σε πρακτικό επίπεδο.

 logo small copyright 1 © 2017 DOOR GREECE. All rights reserved