Νοέμβριος 2017
Δευ Τρι Τετ Πεμ Παρ Σαβ Κυρ
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30




Housekeeping Staff Excellence

Αναλυτικό πρόγραμμα εκπαίδευσης προσωπικού που προσφέρει η εταιρία

Διάρκεια σεμιναρίου: 16 ώρες + πρακτική εξάσκηση

  1. Φιλοσοφία - Κανόνες
    1. Oι δραστηριότητες του τμήματος της οροφοκομίας
    2. Κανόνες εμφάνισης και συμπεριφοράς
    3. Λειτουργικοί κανόνες του τμήματος
    4. Κανόνες ασφάλειας και υγιεινής – εργατικό ατύχημα
    5. Διατμηματική συνεργασία
    6. Συντομογραφίες που αφορούν το τμήμα ορόφων
  2. Καμαριέρα-Καθαρίστρια κοινόχρηστων-Βαλές ορόφων χώρων
    1. Σκοπός θέσης – καθημερινά καθήκοντα
    2. Προετοιμασία εξοπλισμού και υλικών
    3. Γενικές οδηγίες προς τις καμαριέρες
    4. Καθαρισμός κοινοχρήστων χώρων
    5. Γενική καθαριότητα δωματίων
  3. Λίστα εργασιών καθαριότητας δωματίων (παραμονές-αναχωρήσεις)
    1. Προτού αρχίσετε την καθαριότητα
    2. Ετοιμάζοντας το δωμάτιο για την καθαριότητα
    3. Καθαρίζοντας το μπαλκόνι (όπου υπάρχει)
    4. Καθαρίζοντας το μπάνιο
    5. Καθαρίζοντας το δωμάτιο
    6. Φινίρισμα δωματίου
  4. Διαχείριση και επίλυση προβλημάτων και παραπόνων πελατών
    1. Προβλήματα που αντιμετωπίζουν τα καταλύματα
    2. Αιτήματα πελατών – Πώς πρέπει να χειρίζεστε τα αιτήματα των πελατών
    3. Παράπονα πελατών-Πώς πρέπει να χειρίζεστε τα παράπονα  των πελατών
  5. Αναφορά σε θέματα πλυντηρίου και οργάνωση λινοθήκης 
    1. Πλυντήριο πελατών
    2. Πλυντήριο λινών ξενοδοχείου
    3. Στολές προσωπικού
    4. Φθαρμένα – κατεστραμμένα λινά
  6. Ανάλυση σημαντικών θεμάτων και εκπαίδευση του προσωπικού σύμφωνα με τα πρότυπα του ξενοδοχείου
    1. Κάρτες  « Μην Ενοχλείτε»
    2. Κάρτες  « Make up my room»
    3. Guest Requests
    4. Turn Down Service ( Βραδινό σέρβις)
    5. Lost & Found (Απολεσθέντα αντικείμενα)
    6. Εσωτερική Επικοινωνία
    7. House keeping Report
    8. Day maid΄s Room Report
    9. Evening Maid΄s Room Report
    10. Public Areas Cleaners Report
    11. Οικολογική Πρωτοβουλία
    12. Προσφερόμενα Είδη
    13. Τακτικές  Απογραφές
    14. Trouble Report

ΣΚΟΠΟΣ ΚΑΙ ΣΤΟΧΟΙ

Στο τέλος του σεμιναρίου οι συμμετέχοντες θα  είναι σε θέση:    

  • Να γνωρίζουν τις βασικές αρχές οροφοκομίας
  • Να κατανοούν το ρόλο και την σημασία του τμήματος  των ορόφων στην ξενοδοχειακή επιχείρηση
  • Να γνωρίζουν τις βασικές αρχές Επιχειρησιακής Επικοινωνίας
  • Να ξεχωρίζουν τους βασικούς τύπους δωματίων ενός ξενοδοχείου καθώς και τα βασικά ιδιαίτερα χαρακτηριστικά τους.
  • Να τηρούν τα πρότυπα και τις προδιαγραφές  καθαριότητας δωματίου ξενοδοχείου.
  • Να αναγνωρίζουν τον εξοπλισμό καθαριότητας και να επιλέγουν τον κατάλληλο ανάλογα με την εργασία που εκτελούν.
  • Να γνωρίζουν και να τηρούν τους κανόνες υγιεινής και ασφάλειας.
  • Να γνωρίζουν και να αναφέρουν τις διαφορετικές καταστάσεις δωματίων που μπορεί να συναντήσουν σε ένα ξενοδοχείο.
  • Να τηρούν στοιχειώδεις αρχές διακόσμησης ενός δωματίου ξενοδοχείου.
  • Να κατέχουν τις βασικές γνώσεις λειτουργίας των εγκαταστάσεων και του εξοπλισμού στους ορόφους και στα δωμάτια των πελατών.
  • Να εφαρμόζουν τις βασικές αρχές εξυπηρέτησης πελατών.
  • Να γνωρίζουν και να μεριμνούν για την τήρηση των βασικών κανόνων ασφάλειας ενός ξενοδοχείου.
  • Να είναι σε θέση να επιλύουν σωστά και αποτελεσματικά τα παράπονα πελατών

Όλα τα σεμινάρια γίνονται  από επαγγελματίες εκπαιδευτές στον Ξενοδοχειακό χώρο και κατά την διδασκαλία χρησιμοποιούνται διάφορες εκπαιδευτικές τεχνικές όπως εμπλουτισμένη εισήγηση, ομάδες εργασίας, Playroles, προσομοίωση, που σκοπό έχουν την πληρέστερη κατανόηση των Aρχών και της Φιλοσοφίας της Οροφοκομίας τόσο σε θεωρητικό αλλά κυρίως σε πρακτικό επίπεδο.

 logo small copyright 1 © 2017 DOOR GREECE. All rights reserved