Νοέμβριος 2017
Δευ Τρι Τετ Πεμ Παρ Σαβ Κυρ
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30




Hotel Branding

Ένα ισχυρό Brand είναι πέρα από ένα ωραίο όνομα και λογότυπο, είναι ένα ισχυρό επιχειρηματικό εργαλείο που δημιουργεί προστιθέμενη αξία σε κάθε επιχείρηση. Τα ισχυρά brands που εξασφαλίζουν μακροχρόνια εταιρική κερδοφορία και ανάπτυξη δεν ακολουθούν μια τυχαία πορεία. Προκύπτουν ως αποτέλεσμα συστηματικού δημιουργικού σχεδιασμού και συνεπούς υλοποίησης.

Το σημερινό τοπίο στον κλάδο της φιλοξενίας πιέζει όλο και περισσότερο τις ξενοδοχειακές μονάδες να διαφοροποιηθούν από τον πολυπληθή ανταγωνισμό τους. Το branding, απαραίτητο πια για κάθε προϊόν, υπηρεσία ή επιχείρηση, μπορεί να ωφελήσει τις ξενοδοχειακές μονάδες όλων των κατηγοριών και να τις βοηθήσει να αναπτύξουν νέες ευκαιρίες κερδοφορίας.

Το σεμινάριο απευθύνεται:

  • Στελέχη Ξενοδοχειακών επιχειρήσεων
  • Συμβούλους Ξενοδοχειακών και Τουριστικών  επιχειρήσεων
  • Ιδιοκτήτες Μικρών & Μεσαίων Ξενοδοχειακών επιχειρήσεων

Θεματολογία

  • Tι είναι μάρκα (brand), τι είναι branding και τι κάνει μια μάρκα ισχυρή;
  • Πώς “χτίζεται” μια μάρκα με μακρόχρονη επιτυχία;
  • Τι σημαίνουν USP, positioning, πιστότητα και ταυτότητα και πως θα τα αναπτύξω για τη δική μου μάρκα;
  • Πως θα ξεχωρίσω από τους υπόλοιπους στην αγορά;
  • Πως θα ανακαλύψω τα κύρια μηνύματα που πρέπει να επικοινωνήσω στον πελάτη μου;
  • Πως το branding του ξενοδοχείου μου μπορεί να προσελκύσει νέους πελάτες;
  • Ποιον ρόλο διαδραματίζει το προσωπικό του ξενοδοχείου μου στο χτίσιμο και τη διατήρηση της μάρκας μου;
  • Πότε χρειάζεται rebranding και πως πρέπει να το κάνω;
  • Πως θα επεκτείνω τη μάρκα μου;

Διάρκεια: 6 ώρες

 logo small copyright 1 © 2017 DOOR GREECE. All rights reserved