Νοέμβριος 2017
Δευ Τρι Τετ Πεμ Παρ Σαβ Κυρ
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30



How much time do you

spend in front of

the decision maker?

Γεωγραφική Διαχείριση Πελατών

Πόσο χρόνο σχεδιάζετε να περάσετε με τους πελάτες σας τον επόμενο μήνα;

Πως θα μπορούσατε να γίνετε ακόμα πιο ενεργητικοί με τους πελάτες σας και τι σημαίνει εν τέλει αυτό για εσάς;

 

Target Group

Αυτή η εκπαίδευση απευθύνεται σε όλους όσους έχουν ευθύνες πωλήσεων σε μια δεδομένη γεωγραφική περιοχή, ανεξάρτητα πόσο μεγάλη ή διεσπαρμένη είναι.

 

Προσέγγιση

Όπως όλες οι εκπαιδεύσεις της DOOR, η συγκεκριμένη εκπαίδευση είναι πολύ συμμετοχική, με μια γεύση θεωρίας, πρακτικότητας και βέλτιστων τεχνικών. Δράτουμε της ευκαιρίας να μοιραστούμε κάποιες από τις βέλτιστες πρακτικές επιχειρήσεων από όλον τον κόσμο.

 

Θέματα

  • Διαχείριση Χρόνου
  • Δεξιότητες Σχεδιασμού
  • Καθορισμός Στόχων
  • Χρήση Εργαλείων για Βελτίωση Αποτελεσματικότητας
  • Αξιολόγηση

 

Εκπαιδευτικοί Στόχοι

Στο τέλος της εκπαίδευσης θα μπορείτε να:

1. Μάθετε να περνάτε περισσότερο χρόνο πρόσωπο με πρόσωπο με τους πελάτες

2. Σχεδιάζετε αποτελεσματικά και να οργανώνετε τη βιβλιογραφία των πελατών

3. Κερδίσετε την ισορροπία μεταξύ επαγγελματικών στόχων και προσωπικού χρόνου

4. Χρησιμοποιείτε περισσότερο αποτελεσματικά εργαλεία διαχείρισης χρόνου

5. Καθορίζετε στόχους και να τους θέτετε σε προτεραιότητες, για να καθορισθούν αν οι δραστηριότητες καθορίζονται από στόχους

6. Χρησιμοποιείτε λιγότερο χρόνο για να αντιμετωπίζετε καθημερινά προβλήματα

7. Εφαρμόζετε αποτελεσματικά τη διαχείριση πηγών

 

Διάρκεια

Μία ημέρα

 logo small copyright 1 © 2017 DOOR GREECE. All rights reserved