Νοέμβριος 2017
Δευ Τρι Τετ Πεμ Παρ Σαβ Κυρ
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30




How to facilitate development


for C-level managers?

Feedback & Feedforward για Managers

Γενικά για το σεμινάριο:

H παροχή ανατροφοδότησης (feedback) είναι το λιγότερο ακριβό και το πλέον αποτελεσματικό μέσο επιρροής της συμπεριφοράς. Οι επιχειρησιακές κουλτούρες που αξιοποιούν το εργαλείο της ανατροφοδότησης αποτελεσματικά είναι ο κύριος λόγος διατήρησης αξιόλογων στελεχών, δημιουργίας θετικού κλίματος εργασίας και  κινητοποίησης των υπαλλήλων για την επίτευξη των στόχων τους. Η ανατροφοδότηση, δίνει σε ένα στέλεχος την εικόνα του πως εκτελεί τις αρμοδιότητές του με ένα τρόπο που στηρίζεται στην ειλικρίνεια, τη διαφάνεια και το σεβασμό.
Το πρόγραμμα είναι σχεδιασμένο για managers όλων των επιπέδων, που ενδιαφέρονται να δημιουργήσουν τη σωστή κουλτούρα παροχής ανατροφοδότησης στις ομάδες τους. Θα βοηθήσει τους managers να παρέχουν ανατροφοδότηση που θα εμπνέει τους υφισταμένους τους ενώ παράλληλα θα ενισχύει τη πολυεπίπεδη (κάθετη και οριζόντια) ανατροφοδότηση. Τη δεύτερη ημέρα του προγράμματος το κύριο θέμα θα είναι η παροχή feedforward στα πλαίσια αιτημάτων για αλλαγή θέσεων/ρόλων (career pathing).
Σε όλη τη διάρκεια της εκπαίδευσης, οι συμμετέχοντες θα συμμετάσχουν σε Role Plays που θα αναφέρονται σε πραγματικές περιπτώσεις κατά τις οποίες απαιτείται να δίνουν feedback ή feedforward στα πλαίσια εκτέλεσης των καθηκόντων τους.

Το σεμινάριο απευθύνεται

Σε όλες τις βαθμίδες στελεχών που διοικούν άλλα στελέχη και προκύπτει η ανάγκη για συνεχή ανατροφοδότηση τόσο κατά την καθημερινή εργασία όσο και κατά τη διαδικασία αξιολόγησης της απόδοσης (Performance Appraisal).

Μεθοδολογία Σχεδιασμού και Υλοποίησης

Πριν την έναρξη του προγράμματος ειδικά ερωτηματολόγια ανάλυσης αναγκών αποστέλλονται σε όλους τους υποψήφιους συμμετέχοντες προκειμένου να γίνει η καταγραφή των εξής στοιχείων:

  • Ακαδημαϊκό Υπόβαθρο
  • Επαγγελματική Εμπειρία στην προηγούμενη καριέρα
  • Tρέχουσα θέση στην Επιχείρηση
  • Προσδοκίες που επιθυμείτε να καλύψει το σεμινάριο
  • Άλλες παρατηρήσεις σχετικά με την υλοποίηση του Σεμιναρίου

Ενδεικτική Θεματολογία:

Ενότητα 1η

  • How Do We Give Feedback in the Workplace?
  • Redirection and Reinforcement
  • Misperceptions About Feedback
  • Sharing the Benefits of Continual Feedback

Ενότητα 2η

  • Useful Feedback Is Detailed
  • Creating Detailed Feedback
  • Detailed Feedback Is Specific
  • Don’t Let Time Dull Your Details
  • Feedback––A Two-Way Process

Ενότητα 3η

  • Planning Effective Feedback
  • Why You Should Plan Your Feedback
  • Ask These Questions When Planning Feedback

Ενότητα 4η

  • Steps for Giving Effective Feedback
  • Preparing to Give Your Feedback
  • Choosing an Appropriate Time and Place
  • Beginning the Feedback Session
  • Presenting Your Feedback
  • Basic Steps for Giving Reinforcement
  • Basic Steps for Giving Redirection
  • Staying on Track
  • Documenting Your Feedback
  • Providing Higher Levels of Information

Ενότητα 5η

  • Steps for Receiving Feedback Effectively
  • How Do You React to Feedback?
  • Listening and Learning from Feedback
  • Are You Ready for Feedback?
  • Helping Choose the Appropriate Time and Place
  • Staying Calm and Cordial
  • Don’t Be Afraid to Ask Questions
  • Basic Steps for Receiving Feedback
  • Probing for Higher Levels of Information

Ενότητα 6η

  • Feedback and Communication
  • Styles
  • What Are Communication Styles?
  • How Styles Affect Feedback
  • Understanding the Communication Styles of Others

Ενότητα 7η

  • Handling Difficult Feedback Situations
  • Identifying Difficult Feedback Situations
  • When Personal Problems Affect Performance
  • When Personalities Clash
  • When a Coworker’s Personal Habits Affect Your Work
  • When You Receive Overly General Redirection
  • Taking Control of the Situation
Ενότητα 8η
  • Feedforward : Give someone else suggestions for the future
  • Feed forward and career coaching
  • How to express suggestions for the future
  • Future performance and career pathing
  • Frame the conversation in a meaningful way

Ενότητα 9η

  • Developing Your Feedback Skills
  • Reassessing Your Feedback Skills
  • Developing an Action Plan

Στόχοι Εκπαίδευσης-Σεμιναρίου:

Η δυνατότητα του Manager να προσφέρει ανατροφοδότηση στους υφισταμένους του αποτελεί μια από τις σημαντικότερες δεξιότητες σήμερα. Μετά την ολοκλήρωση του σεμιναρίου οι συμμετέχοντες:

1. Γνωρίζουν ένα αποτελεσματικό τρόπο ανατροφοδότησης προς τους υφισταμένους τους
2. Σχεδιάζουν sessions ανατροφοδότησης όταν όλες οι προϋποθέσεις πληρούνται
3. Προσφέρουν feedforward σε περιπτώσεις που οι υφιστάμενοι τους αναφέρονται σε θέματα καριέρας και εξέλιξης
4. Ανπτύσσουν τους υφισταμένους τους αξιοποιώντας το εργαλείο των Developmntal Assignments.

Διάρκεια:  Δύο Ημέρες (16 ώρες) ή τέσσερα απογεύματα (17.30-21.30).

 logo small copyright 1 © 2017 DOOR GREECE. All rights reserved