Νοέμβριος 2017
Δευ Τρι Τετ Πεμ Παρ Σαβ Κυρ
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30




Εταιρικές Ακαδημίες

Ακαδημίες γνώσης (Corporate Academies) από τη DOOR Greece Training & Consulting

Η εταιρία μας υλοποιεί εξειδικευμένες ακαδημίες γνώσης για όλες τις βαθμίδες των στελεχών της εταιρίας σας.  Οι ακαδημίες σχεδιάζονται (Training Need Analysis) και προσαρμόζονται (Customization) στις ανάγκες των στελεχών της επιχείρησής σας, συνδυάζονται με πρακτική εφαρμογή των γνώσεων (action plans) και συνδέονται με τα συστήματα Management της επιχείρησής σας (Performance, Assessment, Talent Management κλπ.). Αναλαμβάνουμε το πλήρη σχεδιασμό των εκπαιδευτικών Modules αλλά και το εσωτερικό Marketing της ακαδημίας σας, Έχουμε υλοποιήσει μεγάλο αριθμό Corporate Academies στην Ελλάδα αλλά και διεθνώς (Adidas, Hyundai κλπ.).

Οι ακαδημίες υλοποιούνται σε Ελλάδα και εξωτερικό και η ύλη των εκπαιδευτικών προγραμμάτων προσαρμόζεται και μεταφράζεται ανάλογα με τη χώρα υλοποίησης. Οι εκπαιδευτές της εταιρίας μας διαδάσκουν σε πολλές γλώσσες ενώ διαθέτουμε και δίκτυο 1200 εκπαιδευτών διεθνώς που μπορούν να αξιοποιηθούν με βάση τη χώρα που θα μας ζητηθεί να καλύψει η ακαδημία.

Στα πλαίσια κάθε ακαδημίας ορίζουμε επίπεδα (Silver, Platinum, Gold) ώστε να προσφέρεται η δυνατότητα παρακολούθησης του συνόλου των επιπέδων ή τμήματος αυτών με βάση και το επίπεδο των συμμετεχόντων. Πολλές από τις ακαδημίες που σχεδιάζουμε μπορούν να αποτελέσουν τμήμα του εταιρικού σας πανεπιστημίου (Corporate University).

Το μεγάλο πλεονέκτημα των ακαδημιών γνώσης είναι, ότι προσαρμόζονται στις ανάγκες και τα συστήματα της εταιρίας σας και αποτελούν μια συνολική λύση ανάπτυξης δεξιοτήτων που σχεδιάζεται και υλοποιείται σε βάθος χρόνου ενώ παράλληλα συνδυάζεται με πρακτική εφαρμογή των γνώσεων εντός της επιχείρησης.

Συγκεκριμένα σχεδιάζουμε και υλοποιούμε τις παρακάτω ακαδημίες:

Ακαδημία Ηγεσίας για Ανώτερα Στελέχη Διοίκησης (Leadership Academy)
Διάρκεια: Δέκα Εκπαιδευτικά μονοήμερα (Modules) που υλοποιούνται σε  12 έως 18 μήνες
Απευθύνεται:  Σε ανώτερα στελέχη διοίκησης της εταιρίας (Top Management)
Ενδεικτική Θεματολογία: Accountability Self Track, Others Track, Αποτελεσματική Ανάθεση Εργασιών (Delegation), Decision Making & Problem Solving, Emotional Intelligence, Story Telling as a Management Tool, Performance Management, Feedback & Feedforward, Leadership Styles, Dialogue Works, Execution Happens.

Ακαδημία Training & HR (Human Resources & Training Academy)
Διάρκεια: Έξι Εκπαιδευτικά μονοήμερα (Modules) που υλοποιούνται σε  12 μήνες
Απευθύνεται:  Σε στελέχη των τμημάτων Διοίκησης Ανθρωπίνων πόρων (HR) και Εκπαίδευσης και Ανάπτυξης (Training & Development).
Ενδεικτική Θεματολογία: Proving the value of Training & HR (Σε συνεργασία με το ROI Institute), Training Needs Analysis (ΤΝΑ), How to build effective evaluation forms, Performance Management Systems, 360 Evaluation & Feedback, New trends in Training & HR, Training International Best practices.

Ακαδημία Νέων Manager (Newly Appointed Managers  Academy)
Διάρκεια: Δέκα εκπαιδευτικά μονοήμερα (Modules) που υλοποιούνται σε  12 έως 18 μήνες
Απευθύνεται:  Σε στελέχη της εταιρίας σας που ανέλαβαν τη θέση Manager ή Προϊσταμένου ομάδος (Team Leaders)
Ενδεικτική Θεματολογία: O νέος σας ρόλος ως Manager, Micromanagement, Presentation Skills, Trust, Influence Skills, Accountability Self Track, Accountability Others Track, How to manage High Performing Teams, Delegation, Decision Making & Problem Solving, Emotional Intelligence, Παρακίνηση υφισταμένων.

Ακαδημία Πωλήσεων (Sales  Academy)
Διάρκεια: Έξι έως Δέκα εκπαιδευτικά μονοήμερα Modules που υλοποιούνται σε  12 έως 18 μήνες
Απευθύνεται:  Σε στελέχη της εταιρίας σας που ανήκουν στην ομάδα πωλήσεων της εταιρίας σας
Ενδεικτική Θεματολογία: Customer Centered Selling (CSS), Account Management, Territory Management, Influence Skills, Negotiations και Advanced Negotiations, Διαχείριση των Σχέσεων με τους πελάτες (Customer Relationship Management - CRM), Διαχείριση αντιρρήσεων (Objections Handling), Telesales, B2B Sales Excellence

Ακαδημία Ανώτερης Εξυπηρέτησης Πελατών (Customer Service Excellence Academy)
Διάρκεια: Πέντε έως δέκα εκπαιδευτικά μονοήμερα (Modules) που υλοποιούνται σε  12 έως 18 μήνες
Απευθύνεται:  Σε στελέχη της εταιρίας σας που ανήκουν σε τμήματα εξυπηρέτησης πελατών (Customer Service)
Ενδεικτική Θεματολογία: Η θεματολογία προσαρμόζεται ανάλογα με τις κατηγορίες των στελεχών που θα επιλέξετε να συμμετέχουν στην ακαδημία και περιλαμβάνει θέματα όπως: Βασικές αρχές εξυπηρέτησης πελατών, Διαχείριση των σχέσεων με τους πελάτες (CRM), Customer Experience (CX), Call center Inbound Calls, Call Center Outbound Calls, Τηλεφωνική Εξυπηρέτηση

Ακαδημία Βοηθών Διοίκησης (Administrative / Top Management Assistants Academy)
Διάρκεια: Δέκα Εκπαιδευτικά μονοήμερα (Modules) που υλοποιούνται σε  12 έως 18 μήνες
Απευθύνεται:  Σε στελέχη της εταιρίας σας που εργάζονται ως Βοηθοί Διοίκησης (Γραμματείς ή Top Management Assistants. Με την λήξη της ακαδημίας υπάρχει η δυνατότητα απόκτησης της πιστοποίησης Certified Secretary Management Assistant (CSMA).
Ενδεικτική Θεματολογία: Υποδοχή επισκεπτών, Αρχειοθέτηση, Ηλεκτρονική και γραπτή επικοινωνία, Εφαρμογές αυτοματισμού γραφείο, ο ρόλος της βοηθού Διοίκησης στην αλλαγή, Διαχείριση αλληλογραφίας, προετοιμασία αποτελεσματικών συναντήσεων, διαχείριση συγκρούσεων, διαχείριση χρόνου, ηλεκτρονικό πρωτόκολλο, διαχείριση stress, Συναισθηματική Νοημοσύνη, Επίλυση προβλημάτων και καινοτομία, Savoir Vivre.

Ακαδημία Εσωτερικών Εκπαιδευτών (Train The Trainer Academy)
Διάρκεια: Δέκα Εκπαιδευτικά μονοήμερα (Modules) που υλοποιούνται σε  12 έως 18 μήνες
Απευθύνεται:  Σε στελέχη της εταιρίας σας που έχουν τον ρόλο του εσωτερικού εκπαιδευτή
Ενδεικτική Θεματολογία: Train The Trainer Basics, Ο ρόλος της μνήμης στην εκπαίδευση ενηλίκων, Experiential Training, Business Simulations and Games in Training, Advanced Powerpoint, Σχεδιασμός εκπαιδευτικού υλικού, Ανάλυση εκπαιδευτικών αναγκών (Training Needs Analysis - TNA), Story Telling & Training, Conceptual Maps, Διαχείριση διαφορετικών τύπων μάθησης (Learning Styles), Τελευταίες εξελίξεις στον εξοπλισμό του εκπαιδευτή (Flipcharts, Audio Responce Systems, YawnBuster, κλπ.).

Ακαδημία Προισταμένων / Διευθυντών Καταστημάτων (Store Managers Academy)
Διάρκεια: Δέκα Εκπαιδευτικά μονοήμερα Modules που υλοποιούνται σε  12 έως 18 μήνες
Απευθύνεται:  Σε στελέχη της εταιρίας σας είναι Διευθυντές ή προϊστάμενοι καταστημάτων
Ενδεικτική Θεματολογία: Βασικές αρχές Διοίκησης προσωπικού, Κινητροποίηση (Motivation), Accountability Self Track, Accountability Others Track, Στοχοθέτηση (Goal Setting), Ανατροφοδότηση (Feedback), Εκχώρηση Αρμοδιοτήτων (Delegation), Διοίκηση της απόδοσης (Performance Management), Εκπόνηση και πρακολούθηση στρατηγικού πλάνου επίτευξης στόχων, Customer Experience (CX), Διαχείριση των σχέσεων με τους πελάτες (CRM).

Ακαδημία Τηλεφωνικού Κέντρου Εξυπηρέτησης (Call Center Academy)
Διάρκεια: Δέκα Εκπαιδευτικά μονοήμερα (Modules) που υλοποιούνται σε  12 έως 18 μήνες
Απευθύνεται:  Σε στελέχη της εταιρίας σας που απασχολούνται στο τηλεφωνικό κέντρο της εταιρίας σας. Τα επίπεδα της ακαδημίας προσαρμόνται ανάλογα με το τμήμα του call center από το οποίο προέρχονται οι συμμετέχοντες στην ακαδημία.
Ενδεικτική Θεματολογία: Call Center Excellence Basics, Call Center Excellence Advanced, Inbound Calls, Outbound Calls, Telesales, Διαχείριση συγκρούσεων, Διαχείριση δύσκολων πελατών, διαχείριση αντιρρήσεων, βασικές αρχές επιρροής (Influence skills),

Ακαδημία Διαπραγματεύσεων (Negotiations Academy)
Διάρκεια: Πέντε έως επτά εκπαιδευτικά μονοήμερα (Modules) που υλοποιούνται σε  12 έως 18 μήνες
Απευθύνεται:  Σε στελέχη της εταιρίας σας που διαπραγματεύονται. Σε παρόμοιες ακαδημίες που έχουμε υλοποιήσει, μεγάλος αριθμός στελεχών παρακολουθεί τα βασικά επίπεδα της ακαδημίες και στην συνέχεια ανάλογα με το αντικείμενό τους παρακολουθούν τα σχετικά Modules
Ενδεικτική Θεματολογία: Βασικές αρχές διαπραγματεύσεων, Προχωρημένες διαπραγματεύσεις, Βασικές αρχές επιρροής, Problem Solving & Decision Making, Διαπραγματεύσεις με σωματεία (Colelctive Bargaining), e-auctions, Διαπραγματεύσεις για στελέχη τμημάτων μηχανογράφησης (licensing, συμβόλαια υποστήριξης κλ.), cross cultural διαπραγματεύσεις.

Ήδη υλοποιούμε με μεγάλη επιτυχία ακαδημίες για μεγάλο αριθμό επιχειρήσεων σε Ελλάδα και εξωτερικό. Επικοινωνήστε μαζί μας για περισσότερες πληροφορίες προκειμένου να σχεδιάσουμε/υλοποιήσουμε την ακαδημία της δικής σας επιχείρησης.

 

 logo small copyright 1 © 2017 DOOR GREECE. All rights reserved